Danone, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, produce, începând cu această vară, în fabrica de lactate din București, iaurturi de băut bogate în proteine, sub brandul YoPRO. Noua gamă de lactate vine ca răspuns la noile tendințe de consum care au arătat o cerere în creștere față de produsele cu beneficii adăugate. Iaurtul YoPRO de băut este ambalat în carton Tetra Pak realizat majoritar din plante.
Fabrica Danone România din București este, în prezent, cea mai performantă unitate Danone din Europa ca urmare a investițiilor cumulate în 25 ani de producție pe piața locală. Echipamentele moderne și capacitatea de producție care atinge 75.000 tone de produse lactate anual au facilitat includerea unui nou tip de produs care este exportat către alte 3 țări: Cehia, Ungaria și Slovacia.
“Echipa din România și-a dorit foarte mult să aducă acest proiect la fabrica din București și suntem mândri ca am extins și diversificat linia de producție cu gama YoPRO, iaurt de băut bogat în proteine. Segmentul de piață local dedicat produselor bogate în proteine este în creștere, iar răspunsul nostru este o gamă de iaurturi de băut, cu o formulă care conține Magneziu și Vitamina B9, fiind totodată și bogată în proteine ”, a declarat Anca Miron, Head of Dairy Functionals Danone Europa Centrală și de Est.
Gama YoPRO, cu iaurturi de băut bogate în proteină, este dedicată persoanelor care aleg un stil de viață activ și o dietă echilibrată. Cu un gust plăcut, nu conține zahăr adăugat și nici grăsimi, ci doar zaharuri prezente în mod natural din ingrediente lactate și fructe.
"Este foarte greu să găsești pe piață un produs care să aibă atât un gust bun și să răspundă nevoilor unui sportiv. În primul rând, trebuie să aibă un nivel de proteină ridicat și, în al doilea rând, trebuie să aibă un conținut redus de zahăr. Iaurturile de băut YoPRO nu doar că întrunesc aceste calități, dar vin la pachet cu un gust foarte bun și fără grăsimi", declară Alexandru Corneschi, atlet român specializat în alergarea pe distanțe lungi.
Danone este lider mondial în domeniul alimentelor și băuturilor, care activează în trei categorii de produse axate pe sănătate, cu o creștere rapidă și în tendințe: Produse lactate proaspete, Produse pe bază de plante, Ape și Nutriție specializată. Cu o misiune de lungă durată de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone își propune să inspire practici mai sănătoase și mai durabile de alimentație și de consum, angajându-se în același timp să obțină un impact măsurabil în domeniul nutrițional, social și de mediu. Danone și-a definit strategia Renew pentru a restabili creșterea, competitivitatea și crearea de valoare pe termen lung. Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).
Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic in fabrica din Bucuresto si distribuite către consumatorii români, dar și către alte 14 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari.
Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).