- Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului: Liga punctelor PENNY.
- Clienții se pot implica și pot strânge puncte la fiecare sesiune de cumpărături în magazinele PENNY, pe care le pot folosi ulterior pentru a-și susține clubul de fotbal din comunitate.
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, anunță lansarea celei de-a doua ediții a programului Liga Punctelor PENNY, o inițiativă care sprijină dezvoltarea viitorilor fotbaliști din România. Programul se adresează cluburilor sportive de copii și juniori din întreaga țară și oferă clienților PENNY și tuturor celor implicați în gestionarea cluburilor de fotbal românești oportunitatea de a susține dezvoltarea sănătoasă a viitorilor campioni.
După succesul primei ediții, care a reușit să atragă un număr de peste 650 de cluburi participante, PENNY România își propune să continue și să extindă programul. Un club de fotbal înscris pe platformă poate acumula puncte din achizițiile făcute de clienții PENNY, iar produsele listate pot fi comandate în funcție de disponibilitatea stocului.
Ediția a doua aduce pentru tinerii fotbaliști o gamă și mai largă de produse sportive necesare pentru antrenamente. Cluburile participante vor putea comanda diferite echipamente și accesorii standard (treninguri, încălțăminte, mingi, jaloane etc.), precum și ținute termice pentru sezonul rece și produse auxiliare pentru antrenament, inclusiv porți de fotbal cu stâlpi și plasă.
“Prin intermediul parteneriatului cu PENNY, ne dorim să inspirăm și să susținem un număr cât mai mare de copii, băieți și fete, să joace fotbal. De aceea, invităm cluburile care au participat la ediția anterioară, dar și noi cluburi, să se alăture acestei inițiative, Liga Punctelor PENNY. Campania este dedicată tuturor echipelor de juniori din țara noastră indiferent de forma de organizare sau competiția unde evoluează. Echipamentul și accesoriile sportive trebuie să fie întotdeauna potrivite cerințelor de antrenament și joc. În plus, orice mic fotbalist are mai multe posibilități de dezvoltare atunci când este susținut de propria comunitate. De aceea, prin acest proiect ne propunem să aducem fotbalul la nivel de juniori și mai aproape de comunitățile locale. Hai în Liga Punctelor PENNY!”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
Fiecare sesiune de cumpărături în orice magazin PENNY din România contribuie la acumularea de puncte suplimentare pentru cluburile sportive, astfel că 10 lei cheltuiți în magazinele PENNY valorează 1 punct în platformă. Pe ligapunctelorpenny.ro, clienții trebuie să introducă sau să scaneze numărul bonului fiscal pentru a redirecționa punctele către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise pe platformă. Prin selectarea clubului dorit, punctele vor fi transferate automat în contul acestuia.
„Pentru al doilea an consecutiv, suntem mândri să continuăm să sprijinim această inițiativă care are un impact real asupra dezvoltării sportului juvenil. Credem cu tărie că susținerea tinerelor talente este esențială pentru viitorul fotbalului românesc și ne bucurăm că putem contribui la acest program prin parteneriatul nostru cu Federația Română de Fotbal, dar și cu ajutorul clienților”, a afirmat Daniel Gross, CEO PENNY | REWE România.
Anul trecut, peste 650 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret s-au înscris în Liga Punctelor PENNY și au folosit punctele obținute în campanie pentru achiziționarea echipamentelor și accesoriilor necesare desfășurării activităților sportive. În total, cluburile au primit echipamente în valoare de 1,62 milioane de lei, ca rezultat al celor 1.865 de comenzi plasate, care au livrat către cluburi peste 35.000 de produse.
Liga Punctelor PENNY se desfășoară în perioada 11 septembrie – 5 noiembrie 2024, în toate magazinele din țară. Doar bonurile de cumpărături emise în perioada de desfășurare a programului pot fi înregistrate în platformă.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 380 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.