Cristina Neagu, cea mai importantă handbalistă româncă a ultimilor 20 de ani și ambasador al BRD, a început ultimul sezon înainte de retragere, alături de CSM București, în campionatul național de handbal feminin - Liga Florilor. După fiecare meci disputat în deplasare, Cristina se va întâlni cu fanii într-un spațiu dedicat itinerant, cu sprijinul BRD Groupe Société Générale.
Desemnată de patru ori cea mai bună handbalistă din lume de către IHF și câștigătoare a două medalii de bronz cu reprezentativa României, la Campionatul Mondial din 2015 și Campionatul European din 2010, Cristina Neagu și-a anunțat oficial retragerea, la finalul sezonului 2024-2025. Alături de CSM București, Cristina se va întâlni cu fanii după fiecare meci în deplasare disputat în Liga Florilor: Târgu Jiu (18 septembrie), Buzău (9 octombrie), Craiova (2 noiembrie), Râmnicu Vâlcea (29 decembrie) și mai multe orașe în anul următor, ce urmează să fie anunțate.
În fiecare oraș, BRD Groupe Société Générale, susținător al CSM București și al handbalului românesc, a pregătit un spațiu itinerant al turneului, unde Cristina le va oferi fanilor autografe, se va fotografia împreună cu ei și va vorbi cu presa.
Cariera Cristinei a fost mereu sub semnul lui „mereu înainte”. Mereu plină de determinare, optimism și perseverență, Cristina și-a ilustrat mantra – „De neoprit” – atât în teren, cât și în afara lui. Acest ultim sezon al ei este și o invitație de a privi înainte cu încredere și speranță. El marchează nu doar sfârșitul carierei de jucătoare, ci celebrează o călătorie extraordinară, printr-un omagiu adus unei sportive - simbol al excelenței.
Această filosofie derivă din strategia BRD de susținere a sportului, și în special a handbalului. Banca este partener al Federației Române de Handbal, al clubului CSM București și, din acest an, al echipei de handbal masculin „U” Cluj.
„Implicarea noastră în susținerea caravanei «De Neoprit» a Cristinei Neagu este o reverență la adresa acestei legende a sportului românesc, a celei care este una din cele mai mari handbaliste a lumii, dar și la adresa oamenilor care iubesc sportul.
Sportul ne unește și ne inspiră și, de aceea, printre proiectele BRD se numără și «Neînvinșii», care s-a materializat în una dintre cele mai frumoase cărți cu povești ale sportivilor români, dar și într-o serie de evenimente-unicat cu dialoguri între jurnaliști și legende ale sportului românesc.
La BRD, credem în puterea celor care fac performanță azi ca să îi inspire pe cei care vor fi buni în viitor, dar și pe noi toți, în fiecare zi. Ne dorim să contribuim la creșterea unor generații de sportivi asemenea Cristinei Neagu”, a spus Flavia Popa, Secretarul General al BRD.
Cristina a cucerit Liga Campionilor în 2015 cu Buducnost Podgorica și a disputat alte două finale, în 2010 cu Oltchim Râmicu Vâlcea și în 2014 cu Buducnost. ”Pe lângă puterea, energia și concentrarea pe care fiecare sportiv le găsește în el însuși, rolul suporterilor este esențial în devenirea unui sportiv de performanță. I-am simțit mereu aproape pe fani, le mulțumesc pentru energia pe care mi-au transmis-o din tribune de-a lungul carierei și sunt bucuroasă că pot fi alături de ei la evenimentele din această caravană, unde sper să-i întâlnesc în număr cât mai mare”, a spus Cristina Neagu.
„Cristina este o legendă pentru handbalul românesc și cel mondial și este o onoare pentru clubul nostru că sezonul final îl va juca în tricoul CSM București. Suntem mândri că am fost și suntem parteneri de călătorie ai Cristinei Neagu în drumurile spre performanța sportivă de înalt nivel, că ne-am bucurat împreună de victorii și că am învățat să ieșim mai buni din înfrângeri. Toate acestea pentru că am avut alături «Căpitanul», căruia dorim să-i oferim un ultim sezon așa cum merită: cu bucuria jocului de handbal în aplauzele suporterilor”, a punctat Vlad Enăchescu, Manager Operațional Handbal, CSM București.
BRD - Groupe Société Générale este una dintre cele mai mari bănci din România, oferind servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor. Banca face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.
Ca actor social, BRD investește în cultură, educație, tehnologie și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. BRD privește cultura și educația drept piloni esențiali de dezvoltare ai societății, încurajând proiecte inovatoare, cu potențial de a fi recunoscute și apreciate de tânăra generație. Sub această viziune a fost creată Fundatia9, care coordonează platforma de jurnalism cultural Scena9, dar și centrul cultural Rezidența BRD Scena9 din București. În cultură, banca investește în proiecte de muzică clasică și artă contemporană. În educație, BRD a creat Școala9, o platformă de jurnalism specializat și sprijină programe care susțin demersul profesorilor din sistemul formal, dar și planuri, idei și proiecte în domeniul inovării și al tehnologiei. Cea mai nouă platformă de jurnalism lansată de BRD este Mindcraft Stories, care își propune să deschidă o conversație despre descoperiri din România și din lume, despre modul în care tehnologia ne atinge viețile, inteligența artificială, robotică, medicină și multe altele. De peste 10 ani, BRD este partenerul Federației Române de Handbal, susținând echipele naționale feminine și masculine, la toate categoriile de vârstă.