- easySales va prezenta un raport complet al pieței de comerț electronic în 18 septembrie, la a cincea ediție a eCommerce Talks by easySales
Jumătate dintre români au realizat cel puțin una, dar nu mai mult de trei comenzi online în ultimele 30 de zile, potrivit unui studiu realizat pe un eșantion relevant național de către easySales.
În timp ce 29,21% dintre respondenți au plasat între 4 și 10 comenzi, doar un procent mic, de 1,15% dintre români, nu a comandat niciodată online.
Valoarea totală a comenzilor segmentează publicul în două categorii mari: 40,93% dintre respondenți cheltuie între 301 și 1.000 de lei, iar 35,15% între 100 și 300 de lei. Doar 2,27% au raportat cheltuieli mai mari de 5.000 de lei, în ultimele 30 de zile, la data efectuării sondajului.
easySales va prezenta un raport complet al pieței de comerț electronic în 18 septembrie, la a cincea ediție a eCommerce Talks by easySales. Cea de-a cincea ediție a evenimentului reunește echipe executive ale unor jucatorii importanti din eCommerce din România, Ungaria și Bulgaria, care vor prezenta cele mai bune practici pentru strategii de succes în eCommerce.
eCommerce Talks by easySales este susținut de partenerii: eMag Marketplace, the Marketer, Kaufland Global Marketplace, Innoship, Aqurate, Infinity.ro, MerchantPro, Prim.io, Planograma, LaJumate, Fan Courier, Skroutz, OLX, Simplify by KLG, DPD, DHL, tbi bank, Compari!, AltExpress, Daktela, Call2all, Consulting Hungary, Doctor SEO, Pactic, Altex, Decathlon, Packeta, Colete Online, Pluriva, Alcalia, Nestea, Julius Meinl, Born Winner, Beciul Domnesc, Cubano, Lazy Duck, Japanos, Rountrip, Pepsi, Lay’s, Scenta, Quasar.
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.
Printre inovațiile care stau la baza evoluției easySales se numără și soluții avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operațiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfața easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor și minimizând riscul de eroare umană.
Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.