Punem joaca în pole position. Grupul LEGO și Formula 1® demarează la turație maximă un nou parteneriat de brand

Punem joaca în pole position. Grupul LEGO și Formula 1® demarează la turație maximă un nou parteneriat de brand
  • Grupul LEGO și Formula 1® anunță un nou parteneriat strategic pe parcursul a mai multor ani, prin care tinerii fani și familiile sunt mai aproape de experiențele și de sportul Formula 1, începând cu sezonul F1 din 2025.
  • Parteneriatul va reuni lumea construcțiilor LEGO® și comunitatea de fani F1 pentru a face sportul mai accesibil familiilor din întreaga lume, promovând inovația, tehnologia și ingineria, precum și a crește gradul de incluziune și reprezentare
  • În plus, noul parteneriat va include un portofoliu divers de produse pentru fanii și constructorii de toate vârstele, cu toate cele zece echipe de Formula 1 aflate în prezent în clasament.

Grupul LEGO și Formula 1 au anunțat un nou parteneriat pe parcursul a mai multor ani pentru a conecta mai mulți fani ai construcțiilor LEGO® cu lumea Formula 1, reunind două comunități globale de fani pasionați.

Parteneriatul va fi lansat în 2025, cu activări în zona fanilor la cursele din Campionatul Mondial de Formula 1 și conținut digital atractiv pentru fani și familii, publicat pe platformele Grupului LEGO. Conform datelor recente, F1 a înregistrat o creștere uriașă în rândul fanilor tineri în ultimii ani - peste patru milioane de copii cu vârste cuprinse între 8 și 12 ani urmăresc acum în mod activ acest sport în Europa și SUA, în timp ce 40% dintre urmăritorii de pe Instagram au acum sub 25 de ani.

Pe fanii F1 și constructorii LEGO îi așteaptă un portofoliu nou și divers, care va recrea echipele de Formula 1 utilizând piese LEGO. Aceasta va include produse LEGO® DUPLO® pentru copiii preșcolari și seturi pentru copii de toate vârstele, precum și pentru adolescenți și constructori adulți.

Activitățile programate în 2025 au ca obiectiv să aducă fanii mai aproape de lumea inovației, a tehnologiei și a ingineriei prin intermediul construcțiilor din piese LEGO. Creativitatea și versatilitatea acestor construcții stau la baza tuturor activităților interactive la care fanii vor putea lua parte pe circuit pe durata întregului sezon și inspiră un întreg portofoliu de noi produse care celebrează complexitatea sportului.

Fanii vor putea trăi pe deplin emoția curselor de mare viteză, cărămidă cu cărămidă, pe măsură ce vor recrea momente emoționante și iconice de pe circut, de la pit lane și garaje folosind cărămizi LEGO, ce le oferă prilejul de a păși în scaunul pilotului și de a experimenta motorsportul de elită într-un mod cu totul nou.

Julia Goldin, Chief Product & Marketing Officer, Grupul LEGO, a declarat: „La Grupul LEGO, avem un istoric spectaculos în care am recreat în trecut multe mașini F1 folosind piese LEGO și credem că acest nou parteneriat, prin jocul și construcția LEGO, ne va ajuta să aducem acest sport mai aproape de toți fanii. Acesta le va permite să își ducă pasiunea pentru acest sport la un nou nivel și va demonstra cum puterea creativității și imaginației LEGO amplifcă emoția F1. Așteptăm cu nerăbdare să dezvăluim tot ceea ce acest parteneriat interesant are de oferit fanilor vechi și noi ai F1și fanilor brandului LEGO, acasă și pe pistă”.

Emily Prazer, Chief Commercial Officer al Formula 1, a declarat: „Piesa LEGO a aprins o scânteie de creativitate și pasiune pentru construcție în milioane de copii și adulți din întreaga lume. Prin acest parteneriat, fanii vor putea să recreeze și să reimagineze lumea Formulei 1, cărămidă cu cărămidă, și să exploreze complexitatea mecanicii și tehnologiei din spatele sportului prin joc. Așteptăm cu nerăbdare să aducem suspansul și entuziasmul Formulei 1 în rândul pasionaților de construcții LEGO și să le oferim fanilor noștri un alt mijloc de a se bucura de acest sport împreună cu prietenii și familia lor”.

Pentru cea de-a 75-a aniversare a Campionatului Mondial FIA de Formula 1, Grupul LEGO va fi prezent la cursele cheie din calendarul 2025, pentru a aduce joaca în padocul F1 așa cum nu a mai fost niciodată.

Fanii ar trebui să se aștepte la un parteneriat complet, inclusiv prin produsele, experiențele și conținutul care vor ieși din boxe la timpul potrivit pentru Campionatul Mondial FIA Formula 1 din 2025.

Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine prin puterea jocului. LEGO System in Play, având la bază cărămizile LEGO, le permite copiilor și fanilor să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina.

Grupul LEGO a fost fondat în Billund, Danemarca, în 1932, de Ole Kirk Kristiansen, numele său derivând din cele două cuvinte daneze LEg GOdt, care înseamnă „Joacă-te bine”. Astăzi, Grupul LEGO rămâne o companie de familie cu sediul central în Billund. Cu toate acestea, produsele sale sunt acum vândute în peste 120 de țări din întreaga lume.

Formula 1® a început în 1950 și este cea mai prestigioasă competiție automobilistică din lume, precum și cea mai populară serie sportivă anuală din lume. Formula One World Championship Limited face parte din Formula 1® și deține drepturile comerciale exclusive pentru FIA Formula One World Championship™. Formula 1® este o filială a Liberty Media Corporation (NASDAQ: LSXMA, LSXMB, LSXMK, FWONA, FWONK, LLYVA, LLYVK) atribuită acțiunilor de urmărire ale Formula One Group. Logo-ul F1, logo-ul F1 FORMULA 1, FORMULA 1, F1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX, PADDOCK CLUB și mărcile conexe sunt mărci comerciale ale Formula One Licensing BV, o companie Formula 1. Toate drepturile rezervate.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related