Pedigree, parte a companiei Mars, are plăcerea de a anunța un parteneriat cu lanțul de cafenele 5 to go, în cadrul inițiativei „Orașe mai bune pentru animalele de companie”, brandul devenind astfel primul lanț de cafenele care participă activ la această campanie.
Studiile arată că prezența unui animal de companie poate reduce singurătatea și stresul, crescând în același timp nivelul de activitate fizică și conexiunile sociale. Din acest motiv, tot mai mulți oameni își consideră animalele de companie parte din familiei. Ele ne îmbogățesc viața și este firesc să ne dorim să petrecem cât mai mult timp alături de ele.
În contextul creșterii numărului iubitorilor de animale de companie, Pedigree a lansat anul trecut în România inițiativa Orașe mai bune pentru animalele de companie. Aceasta are scopul de a transforma orașele în locuri mai prietenoase pentru animalele de companie și de a promova o conviețuire armonioasă între proprietarii de câini și ceilalți locuitori, contribuind astfel la îmbunătățirea calității vieții urbane pentru toți. Programul urmărește să educe și să informeze publicul despre modul corect de a trata animalele de companie în spațiile publice și să inspire companiile să adopte politici prietenoase cu animalele.
Unul dintre obiectivele principale ale inițiativei Orașe mai bune pentru animalele de companie este de a încuraja afacerile, inclusiv cafenele, restaurante și centre comerciale să își adapteze spațiile pentru a fi mai primitoare pentru animalele de companie.
5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, este primul brand local din țară care se alătură inițiativei Pedigree, fiind recunoscut pentru viziunea inovatoare în domeniul său de business, prețurile accesibile și produsele de calitate, dar și pentru atașamentul față de prietenii necuvântători. Cu peste 580 de locații la nivel național, 5 to go continuă să-și extindă portofoliul de produse și să ofere clienților săi experiențe memorabile.
Prin această inițiativă, Pedigree, în colaborare cu 5 to go, pune la dispoziția iubitorilor de animale materiale informative create împreună cu experți (medici veterinari, dresori), care sunt disponibile în cafenele pentru clienți și personal. Aceste materiale au scopul de a crește gradul de conștientizare și de a promova comportamentele responsabile în rândul posesorilor de animale de companie și al publicului larg.
„Ne bucurăm să fim prima afacere locală care se alătură inițiativei lansate de Pedigree. Ne-am angajat de la bun început să le oferim clienților noștri un spațiu cald și prietenos în cafenele, iar animalele lor de companie se pot integra perfect în acest peisaj. Vom folosi cu drag locațiile noastre pentru a educa și a informa consumatorii despre importanța unei conviețuiri armonioase cu animalele de companie și, cu ajutorul Pedigree, vom asigura toate resursele necesare pentru a face vizitele clienților noștri și ale micilor lor prieteni mai confortabile”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
„Ne dorim să creăm o Lume Mai Bună pentru Animalele de Companie. Pentru a realiza acest lucru, am sprijinit adăposturile de animale, am încurajat adopțiile, am subliniat importanța responsabilității proprietarilor de animale de companie și am militat pentru birouri prietenoase cu animalele de companie de ani de zile. Suntem încântați că un lanț de cafenele atât de popular se alătură inițiativei noastre în România, ceea ce ne apropie de realizarea acestui scop. Împreună, vom contribui la construirea unui oraș mai prietenos cu animalele de companie,” a declarat Daniela Hlaváčková, Director de Marketing în cadrul Mars pentru Europa Centrală.
În plus față de materialele informative, Pedigree pune la dispoziție mostre de hrană din portofoliul său și alte accesorii necesare, cum ar fi boluri, păturici și jucării, pentru a face vizitele în cafenelele 5 to go cât mai plăcute pentru clienții blănoși. Aceste resurse sunt disponibile inițial în 20 de locații 5 to go din București, implementarea urmând să se extindă treptat, în funcție de feedback-ul clienților.
Mars a intrat pe piața din România în 1994. Din 2016, compania a operat pe piața din România sub umbrela Mars Multisales Central Europe, care include piețele din România, Ungaria, Cehia, Slovacia. Cu peste 400 de angajați (denumiți Asociați), organizația din Europa Centrală operează în prezent în două categorii: dulciuri (ciocolată, gumă & bomboane) și hrană pentru animale. Mai mult, Mars operează în regiune două dintre cele mai mari fabrici ale sale în aceste segmente, incluzând o fabrică în Csongrád-Bokros Ungaria, care produce mâncare uscată și recompense pentru animale și, de asemenea, o facilitate de producție pentru dulciuri (fără ciocolată) care include și centrul de dezvoltare pentru dulciuri din Poříčí nad Sázavou din Republica Cehă.
Mars, Incorporated este animată de convingerea că lumea pe care ne-o dorim mâine începe cu modul în care facem afaceri astăzi. O afacere de familie globală, Mars transformă, inovează și evoluează pentru un impact pozitiv asupra lumii. Cu peste 140,000 de Asociați dedicați, Mars are un portofoliu divers, în continuă creștere care include dulciuri de calitate, mâncare și servicii și mâncare pentru animale de companie. Cu vânzări anuale de aproximativ $47 miliarde, compania produce unele dintre cele mai îndrăgite mărci din lume, inclusiv Ben’s Original™, CESAR®, Cocoavia®, DOVE®, EXTRA®, KIND NA, M&M’s®, SNICKERS®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN® și WHISKAS®. De asemenea, creăm o lume mai bună pentru animalele de companie prin rețeaua noastră globală de spitale pentru animale și servicii de diagnostic – inclusiv – AniCura, BANFIELD™, BLUEPEARL™, Linnaeus și VCA™ – care utilizează tehnologie de ultimă oră pentru dezvoltarea de programe inovative în ceea ce privește monitorizarea sănătății genetice și testarea ADN.
5 to go a luat naștere în 2015 și are 580 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.