Aon România, unul dintre liderii internaționali în brokerajul corporate de asigurări, anunță numirea Cristinei Lupulescu în funcția de Regional Development Manager, ca parte a strategiei de extindere a companiei în regiunea de Vest. Decizia marchează un pas important în consolidarea prezenței Aon în această zonă și evidențiază angajamentul companiei de a aduce mai aproape expertiza sa internațională pentru a sprijini companiile locale în gestionarea riscurilor și luarea celor mai bune decizii de afaceri.
Cu o experiență de peste 14 ani în consultanță de risc și brokeraj în asigurări corporate, Cristina Lupulescu a demonstrat de-a lungul carierei sale un angajament puternic față de dezvoltarea de soluții inovative de management al riscurilor, bazat pe o cunoaștere detaliată a pieței și a provocărilor specifice acesteia și conectându-se strâns cu comunitățile locale de profesioniști. În noua sa poziție, Cristina va sprijini comunitatea de business din Regiunea de Vest a țării, folosindu-și expertiza extinsă și abordarea consultativă pentru a contribui la extinderea portofoliului de clienți și la creșterea regională a Aon România, prin accelerarea operațiunilor pe zona de vest.
„Sunt onorată să mă alătur echipei AON și să contribui la creșterea regională a companiei. Obiectivul meu este să aduc know-how și expertiză în sprijinul comunității de business din regiunea de Vest, pentru a ajuta companiile să își gestioneze riscurile și să ia decizii informate. Am certitudinea că experiența mea și cunoașterea provocărilor specifice pieței, combinate cu sprijinul unei echipe puternice, ne va permite să aducem soluții relevante și inovatoare clienților noștri,” a declarat Cristina Lupulescu.
Regiunea de Vest a României este una dintre cele mai dinamice și dezvoltate zone economice din țară. Companiile locale sunt implicate în diverse sectoare economice, inclusiv producție, IT&C, automotive și servicii. Valoarea cumulată a investițiilor în regiune atrage numeroși investitori străini și consolidează poziția regiunii ca un important centru de afaceri în România.
Eugen Anicescu, CEO Aon România, a salutat numirea Cristinei Lupulescu, subliniind importanța acesteia pentru strategia companiei:
„Suntem încântați să o avem pe Cristina Lupulescu în echipa noastră. O combinație între calitățile unui profesionist experimentat și expertiza globală și locală a AON ne va ajuta să ne îndeplinim obiectivul de a veni în întâmpinarea nevoilor companiilor locale cu soluții punctuale și adaptate fiecărui context de business. Extinderea noastră regională este parte a unui plan ambițios de a susține companiile din regiunea de Vest, iar Cristina va juca un rol esențial în acest demers ca specialist de top."
Numirea lui Eugen Anicescu în fruntea Aon România în anul 2022 a marcat începutul unei noi etape de dezvoltare pentru companie, concentrată pe creșterea prezenței regionale și oferirea de soluții adaptate nevoilor locale. CEO-ul Aon România a adus cu sine o viziune strategică orientată către extindere și inovare, cu un accent puternic pe sprijinirea companiilor locale în gestionarea riscurilor și optimizarea deciziilor de afaceri.
Aon România este filiala locală a Aon plc (NYSE: AON), lider mondial în furnizarea de soluții de management al riscului, brokeraj de asigurări și reasigurări, consultanță resurse umane și externalizare de servicii. Aon plc acordă cele mai bune servicii clienților săi, combinând soluții de risc inovatoare și eficiente cu expertiză tehnică a resurselor sale la nivel mondial. Aon plc a fost numit în mod repetat cel mai bun broker din lume, cel mai bun intermediar de asigurări, cel mai bun intermediar în reasigurări, cel mai bun consultant privind beneficiile pentru angajați și manager captive de către surse multiple din industria de profil. Vizitați aon.com pentru mai multe informații despre Aon.
Aon România este unul dintre cei mai importanți brokeri de asigurări din România, oferind servicii profesionale societăților comerciale și instituțiilor financiare. Aon dezvoltă strategii bazate pe date și livrate de experți, ce reduc volatilitatea cu care se confruntă clienții, ajutând la maximizarea performanțelor.