Fashion Days lansează colecția de toamnă-iarnă sub platforma regională #TimeToBeMe

Fashion Days lansează colecția de toamnă-iarnă sub platforma regională #TimeToBeMe

Fashion Days a lansat o nouă campanie de imagine pentru sezonul toamnă-iarnă, sub platforma de comunicare #TimeToBeMe. Campania marchează un shift semnificativ în abordarea comunicării brandului, orientându-se mai mult către consumator și încurajându-l să își exploreze și să își exprime identitatea personală prin fashion, indiferent de moment sau ocazie. Prin această inițiativă, Fashion Days își propune să reamintească faptul că moda e un instrument al autenticității și al exprimării individuale, aducând în prim-plan ideea că stilul vestimentar nu trebuie să fie limitat de ocazii sau momente speciale.

„Parcurgem o perioadă paradoxală din punct de vedere al expresiei de sine: pe de o parte, avem mai multe instrumente ca niciodată să o facem, iar pe cealaltă parte, fix aceste instrumente ne pot pune foarte ușor în poziția de a fi supra-expuși și/sau judecați. Hainele fac parte din suita aceasta de instrumente și au puterea de a exprima personalitatea fiecăruia dintre noi, de a ne oferi încredere și de a ne face să ne simțim văzuți în felul în care ne dorim. Misiunea noastră, ca brand, ne dorim să fie dincolo decât doar a vinde haine, așa că lansăm acest îndemn: hai să ne purtăm ținutele preferate și care ne reprezintă cel mai bine oricând și oriunde. Pentru că fiecare moment poate fi a fashion moment și every day can be a fashion day.”  a declarat Fulvia Olaru, Head of Brand Marketing Fashion Days.

 

Platforma de comunicare

Platforma de comunicare a fost propunerea Human Advertising & Human Production în cadrul pitchului de creație care a avut loc în această vară și a fost dezvoltată și implementată în România și Bulgaria. Strategia campaniei actuale este de a amplifica mesajul printr-o serie de conținut video și foto atât pe canalele proprii Fashion Days (aplicație, website, CRM), cât și într-o serie de alte canale media (social media, performance marketing, TV, digital outdoor, influencers).  

”At HUMAN, we believe that every brand platform should be built on one single, universal human truth. Once you decide on what your truth is, everything else just rolls out. In our partnership with Fashion Days it took us just one meeting to shake hands on our common human truth - that the only advice you should follow nowadays is to dare to be you”, a declarat Nikola Tsanov, Partner at HUMAN. 

 

Credits:

Fashion Days
Fulvia Olaru, Head of Brand Marketing Fashion Days
Andrei Chirilă, Marketing Director Fashion Days
Alexandra Bădiță, Social Media & Influencers Manager Fashion Days
Ariana Niculae, Copywriter Fashion Days
Ruxandra Olărașu, Head of Creative Labs Fashion Days
Roxana Neacșu, Social Media Executive Fashion Days
Mario Oprean, Videographer Fashion Days
Victoria Stancheva, Brand Marketing Manager Fashion Days Bulgaria
Aleksandra Tosheva, Copywriter Fashion Days Bulgaria
Ipek Ipanova, Brand Marketing Executive Fashion Days Bulgaria

Human Advertising & Human Production
Konstantin Trendafilov, Creative Director
Alexander Bratimirov, Creative Director
Petar Evtimov, Creative Lead
Stela Stoyanova, Art Director
Tanya Savova, Client Service Director
Monika Todorova, Account Manager
Dobriana Yordanova, Producer
Dimitar Dimitrov, Producer
Damian Dimitrov, Director & DOP
Anna Sabandzhieva, Styling
Alina Manova, Make-up
Milen Ivanov, Hair
Borislava Kadiyska, Production Designer
Zlatimir Arakliev, Photographer
Vitali Ezekiev, Music
Post-production: Twist

Fashion Days este cel mai mare magazin de fashion online din regiune, cu acces la una dintre cele mai dezvoltate rețele logistice: cel mai mare depozit din Europa Centrală și de Est care operează în totalitate cu energie verde și o rețea de aproape 4000 de lockere care asigură cea mai rapidă livrare pentru clienții săi.

Fashion Days experimentează constant cu instrumente inovative de new tech pentru îmbunătățirea constantă a experienței userilor în aplicație și web, iar prin multitudinea de servicii unice și extinderea continuă a gamei de produse, retailerul face demersuri constante pentru a-și îndeplini promisiunea de a oferi clienților săi cea mai bună experiență de shopping:

  • Peste 80% dintre comenzile Fashion Days din București și Ilfov sunt livrate în easybox și aproximativ 75% dintre acestea sunt livrate în 24 de ore.
  • În caz de retur, clienții își pot primi banii înapoi și mai rapid, respectiv în 30 de minute de la returnarea produsului la easybox sau de la predarea acestuia către curier. Peste 70% dintre retururi sunt realizate tot la easybox, fiind metoda preferată de clienți pentru livrări sau retururi.
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related