Burger King continuă expansiunea în România cu un nou restaurant în Ploiești

Burger King continuă expansiunea în România cu un nou restaurant în Ploiești

Burger King își continuă planul de expansiune în România și deschide primul restaurant din Ploiești, în centrul comercial AFI Ploiești. Cu un spațiu modern și primitor, o echipă de 30 de angajați va servi clienților burgerii flame-grilled pentru care Burger King este renumit.

Astfel, primii 100 de vizitatori care vin în restaurant în ziua deschiderii primesc un burger Whopper din partea casei. În plus, tot în ziua deschiderii, pe 4 octombrie, clienții beneficiază de o ofertă specială la înghețată.

"Anul 2024 este unul plin de realizări pentru Burger King în România, iar toamna aceasta vine cu un ritm accelerat de expansiune. Suntem încântați să deschidem restaurantul nostru în Ploiești şi să continuăm astfel să ne apropiem de fanii noștri din întreaga țară. De la deschiderea primului drive-thru din România, până la lansarea aplicației Burger King, ne străduim să oferim clienților noștri o experiență modernă și accesibilă. În plus, pregătim multe alte surprize care vor face ca fiecare vizită la noi să fie memorabilă. Așteptăm cu nerăbdare să împărtășim aceste momente cu comunitatea din Ploiești și nu numai!", a declarat Alin Nenciu, Manager de Marketing la Burger King România.

Restaurantul Burger King din Ploiești este echipat cu facilități moderne și un design contemporan, perfect pentru o experiență culinară plăcută. Pe lângă burgerii clasici cu carne, meniul include și opțiuni plant-based, pentru ca toți clienții să se bucure de savoarea autentică Burger King.

Într-o perioadă în care se extinde rapid prezența pe piața românească, Burger King este dedicat nu doar creării unor restaurante moderne, ci și îmbunătățirii constante a experienței clienților. Fiecare nou restaurant reprezintă o oportunitate de a aduce mai aproape gustul distinctiv al burgerilor flame-grilled și de a crea momente memorabile pentru comunitățile din care Burger King face parte.

Zilnic, peste 12 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 70 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related