Pofta Focului anunță o dublare a cifrei de afaceri în 2024 și 2 produse noi

Pofta Focului anunță o dublare a cifrei de afaceri în 2024 și 2 produse noi

2024 este anul marilor performanțe pentru Pofta Focului, producătorul de produse cu specific tradițional din Iași. Compania anunță extinderea gamei de produse cu două noi sortimente de gem: „caise cu ușurelul” și „căpșuni cu ușurelul” și dublarea cifrei de afaceri. Cele două noi produse au cu 90% mai puțin zahăr decât dulceața tradițională și sunt disponibile deja în magazinul online.

Cele două noi sortimente lansate de Pofta Focului sunt rezultatul unei munci susținute în ultimii doi ani. În această perioadă produsele au trecut prin numeroase teste și rafinări pentru a ajunge la forma finală disponibilă acum tuturor românilor. Extinderea gamei de produse vine în cel mai bun an de până acum al companiei.

În primele 8 luni din 2024, cifra de afaceri a fost dublată față de aceeași perioadă în 2023. Și de la doar 5% din vânzările totale în 2023, comenzile online au ajuns să reprezinte un impresionant procent de 25% în doar un an.

Magazinul online este deschis tuturor cumpărătorilor din România. Până acum au fost înregistrate comenzi din toate colțurile țării, iar cel mai mare volum încă este înregistrat în București. În ceea ce privește popularitatea produselor, vânzările offline sunt dominate de produsele sărate (zacuști, sosuri, garnituri), în timp ce cumpărătorii online preferă în special dulcețurile. Cele mai populare produse online au fost Dulceața de cireșe amare și Dulceața de frăguțe de pădure.

În ceea ce privește parteneriatele, este în creștere numărul de magazine și băcănii care colaborează cu Pofta Focului pentru a lista produsele. În ceea ce privește producătorii de legume și fructe, au rămas aceiași cu care compania lucrează de ani buni.

„Suntem încântați să vedem că românii apreciază din ce în ce mai mult produsele noastre autentice și naturale. Este o confirmare că direcția noastră este corectă. Iar noile sortimente «cu ușurelul» răspund cerințelor consumatorilor moderni pentru produse naturale, cu mai puțin zahăr, dar la fel de bogate în gust. Iar cele două sunt doar începutul pentru o gamă de gemuri cu de 10 ori mai puțin zahăr decât dulceața tradițională și în care am ales să folosim mai puțin zahăr și nu să-l înlocuim cu alte substanțe pe post de îndulcitori.

De asemenea, în procesul de producție, printr-o fierbere lentă și de lungă durată, obținem consistența dorită a produsului, fără a folosi gelifianți sau agenți de îngroșare. Obținem acest rezultat doar datorită ingredientelor de calitate și procesului de producție. Pentru fiecare 100 grame de gem «Căpșuni cu ușurelul» folosim o cantitate dublă de materie primă. Rezultă un produs cu un gust intens și natural de fruct, foarte apreciat de toți cei care l-au încercat”, a declarat Gica Neamțu, fondatoare Pofta Focului.

Anul 2024 este al doilea în care Pofta Focului va înregistra o evoluție pozitivă, după ce în 2023 a ajuns la o cifră de afaceri de 550.000 de lei. Față de 2022 a reprezentat o creștere cu 20%. Performanța a fost atinsă odată cu lansarea site-ului propriu poftafocului.ro. Pentru acest an, compania estimează că va atinge pentru prima dată 1 milion de lei cifră de afaceri, reușită susținută și de cererea mai mare de produse de calitate în perioada sărbătorilor.

Pofta Focului este o afacere de familie, producător local din zona Iașiului, care aduce pe piața din România produse tradiționale de înaltă calitate. Compania are în portofoliu diverse sortimente de zacuscă, dulceață, salate, sosuri și murături. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded