Grupul City Grill se extinde în Cluj în parteneriat cu Marty Restaurants

Grupul City Grill se extinde în Cluj în parteneriat cu Marty Restaurants

Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători autohtoni din industria HoReCa, se extinde în Transilvania prin parteneriat cu grupul de restaurante  Marty, City Grill urmând să dețină pachetul majoritar de acțiuni.

Parteneriatul cu Marty Restaurants reflectă angajamentul Grupului City Grill de a oferi românilor experiențe gastronomice de calitate, cu accent pe diversitate, tradiție și inovație. În cadrul parteneriatului dintre cele două grupuri din piața HoReCa, fondatorii Marty Restaurants continuă să gestioneze operațiunile restaurantelor Marty din Cluj Napoca. Expertiza Grupului City Grill va susține consolidarea Marty Restaurants pe piața clujeană prin bune practici și o strategie solidă de creștere bazată pe amplificarea trio-ului Gust - Servicii -Experiență, mix care asigură succesul restaurantelor din Grupul City Grill.  

"Extinderea Grupului City Grill în afara Bucureștiului, începută acum prin parteneriatul cu Marty Restaurants din Cluj, marchează o direcție strategică importantă pentru noi, o intenție pe care o avem de ceva vreme, dar pentru care am căutat momentul și partenerul potrivit. Fondatorii și echipa Marty ne-au convins că am găsit ceea ce căutam, iar după multiple discuții pe parcursul a doi ani, am preluat cu încredere pachetul majoritar, urmând ca echipa locală să continue să administreze cele 6 restaurante din perspectiva operațională si sub același brand Marty", spune Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc și La Boheme, primul hotel din portofoliu. Încă de la primul restaurant, Grupul City Grill a avut la bază ideea de a oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii.

Fondat în inima Clujului în 1999, Marty Restaurants este un brand cu o tradiție de peste două decenii în domeniul ospitalității, fiind recunoscut pentru calitatea preparatelor, atenția la detalii și atmosfera prietenoasă. Cu 6 restaurante în Cluj-Napoca, Marty și-a câștigat reputația de loc preferat al clujenilor pentru mese relaxante, întâlniri de afaceri și momente speciale. Locațiile Marty Restaurants sunt recunoscute pentru meniul divers, inspirat din bucătăria internațională, și o experiență culinară adaptată preferințelor publicului local, fiind un reper al gastronomiei moderne în Transilvania.

Această colaborare dintre Grupul City Grill și Marty Restaurants își propune să îmbine expertiza de peste 20 de ani a fiecărui brand pentru a redefini standardele în domeniul ospitalității, oferind clujenilor și turiștilor un loc în care să se bucure de o experiență deosebită, bazată pe excelență culinară și pe crearea unui ambient primitor.

"City Grill este un partener care împărtășește valorile noastre de calitate, respect pentru clienți și pasiune pentru gastronomie, iar acest parteneriat ne permite să explorăm noi posibilități și să ridicăm standardele în ospitalitatea locală, oferind o experiență unică, în care fiecare detaliu contează. Suntem încrezători că restaurantele noastre vor rămâne un loc de întâlnire preferat al clujenilor, unde se vor simți mereu ca acasă și vor găsi acea combinație perfectă între preparate de calitate și o atmosferă deosebită", spune Suciu Marcelus, CEO al Grupului Marty. 

Clienții Marty Restaurants se vor bucura în continuare de un meniu internațional à la carte, creat pentru a răspunde unor gusturi variate, de la preparate clasice europene și reinterpretări asiatice, până la opțiuni moderne și echilibrate. Fiecare fel de mâncare este atent preparat, cu ingrediente de calitate și o prezentare deosebită, pentru a transforma orice vizită într-o experiență memorabilă.

Cele mai apreciate preparate culinare din restaurantele Marty sunt: supa crema roșii, chicken milanese pasta, 8 hours slow cooked brisket, award winning original cheesecake și cookitza.

În urma parteneriatului strategic dintre Grupul CityGrill și Marty Restaurants, operațiunile celor 6 restaurante Marty din Cluj, cu o capacitate totală de 1.321 de locuri, vor fi în continuare conduse de echipa locală, expertiza acesteia urmând să fie amplificată prin bunele practici care au transformat restaurantele Grupului City Grill în destinația numărul 1 a bucureștenilor și turiștilor.

Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul hotel din portofoliu. Încă de la primul restaurant, Grupul City Grill a avut la bază ideea de a oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii.

Prin restaurantele operate, Grupul City Grill se adresează clientului urban care obișnuiește să-și petreacă timpul liber în oraș și să-și stabilească întâlnirile business sau personale la o cafea. Meniurile din restaurante sunt accesibile și variate, cu specific românesc și internațional.

Fie că vorbim despre rețetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor Grupului City Grill, ingredientele folosite sunt cele mai bune pentru clienți. “Secretul” mâncărurilor din restaurantele Grupului City Grill sunt ingredientele proaspete, cu proveniență atent controlată și testată, fără adaosuri alimentare. De la cartofii prăjiți proaspeți, curățați și tăiați manual, la ouă din surse cage free și până la legume crescute în solarul propriu de lângă Târgoviște, filozofia pe care se bazează bucătarii Grupului este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus în valoare prin asociere și condimente precum sare și piper.

În toate restaurantele din Grupul City Grill, în care se gătește zilnic pentru aproape 15.000 clienți, se reciclează uleiul, sticla, cartonul și plasticul și se reduce risipa alimentară prin campanii active.

Fondat în 1999, Marty Restaurants s-a dezvoltat în Cluj-Napoca și a devenit unul dintre brandurile locale de referință, operând 6 de restaurante în oraș. Inspirat din gusturile internaționale, Marty oferă o experiență culinară variată, adaptată preferințelor clujenilor.

Dincolo de cele 6 restaurante, din Grupul Marty mai fac parte și centre de delivery, dar și o franciză Marty deschisă în Oradea.

Cu o atenție constantă la detalii și un angajament pentru profesionalism, echipa Marty creează un mediu primitor și prietenos, în care fiecare vizită devine un moment special. De la prepararea cafelei până la rețete noi în meniu, Marty își propune să aducă un plus de valoare prin calitate și inovație.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related