PENNY România ajunge la 383 de unități, odată cu deschiderea unui nou magazin în Cluj-Napoca

PENNY România ajunge la 383 de unități, odată cu deschiderea unui nou magazin în Cluj-Napoca

PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 383 în Cluj-Napoca, pe strada Dâmboviței, nr. 12-18. Clujenii sunt invitați să descopere cel de-al doilea magazin PENNY din oraș, care reflectă evoluția strategică și angajamentul de a aduce proximitatea și calitatea produselor PENNY în cât mai multe comunități din România.

Noul magazin propune o experiență de cumpărături îmbunătățită, punând în valoare angajamentul PENNY pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții vor beneficia de o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, adaptate gusturilor consumatorilor români, împreună cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. Magazinul dispune de o zonă generoasă dedicată produselor proaspete și mărcilor proprii și urmărește să răspundă nevoilor diverse ale consumatorilor prin semnalizarea promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

Noul magazin din Cluj-Napoca are o suprafață de vânzare de 896.93 mp, oferă 50 de locuri de parcare, o parte dintre ele rezervate persoanelor cu dizabilități, și este deschis de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00.

PENNY Punct subliniază direcția strategică de dezvoltare a PENNY Market în România, concentrată pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 383 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related