TikTok anunță campaniile de publicitate din România finaliste în competiția TikTok Ad Awards 2024

TikTok anunță campaniile de publicitate din România finaliste în competiția TikTok Ad Awards 2024

TikTok aduce în prim-plan cele mai deosebite campanii publicitare din acest an în cadrul TikTok Awards, o competiție care celebrează creativitatea și inovația brandurilor pe platformă. Evenimentul pune accent pe campaniile care au impresionat comunitatea prin autenticitate, creativitate și rezultate memorabile.

După un proces extins de jurizare condus de un panel de lideri seniori din industrie și experți, compania este încântată să dezvăluie lista finaliștilor nominalizați din România. Aceste branduri au demonstrat o înțelegere profundă a platformei și au reușit să creeze conținut care nu doar că distrează, dar și aduce rezultate palpabile. Premiile TikTok sunt deschise pentru mai multe piețe importante din Europa și nu numai, incluzând Marea Britanie, DACH (Germania, Austria, Elveția), Franța, Italia, Spania, Europa Centrală (România, Cehia, Polonia), Țările Nordice (Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda), Israel și Olanda.

Comunitatea TikTok își dorește să împingă limitele creativității, iar TikTok Ad Awards aduce în lumina reflectoarelor acele branduri care au reușit să facă exact acest lucru: să creeze conținut captivant, inovator și distractiv, totul în timp ce generează rezultate impresionante. Astfel, TikTok prezină lista brandurilor care intră în cursa pentru titlul suprem de "Greatest TikTok", mai jos.

 

Greatest Creative

Acest premiu recunoaște abordarea generală a unui brand în ceea ce privește creativitatea pe TikTok, prin utilizarea strategică a publicității plătite și a celei organice pentru a obține rezultate semnificative pe întregul funnel și pentru a stabili o prezență continuă pe platformă.

Lista finaliștilor din România pentru Greatest Creative:

  • BCR Școala de Bani
  • HOCHLAND România

 

Greatest Performance

Această categorie celebrează campaniile care au obținut rezultate impresionante în faza de loializare a audienței pe TikTok, printr-o abordare creativă și o strategie de campanie bine construită.

Lista finaliștilor din România pentru Greatest Performance:

  • Samsung România
  • Banca Transilvania
  • SEPHORA România

 

Greatest Branding

Această categorie premiază o campanie de branding excepțională care a inclus o strategie inovatoare și o creativitate centrată pe TikTok, obținând rezultate excelente în etapa de awareness.

Lista finaliștilor din România pentru Greatest Branding:

  • Lay's România
  • Pepsi Zero România
  • CeraVe România
  • Doritos România
  • Kaufland România

 

Greatest TikTok

Nominalizările la categoriile Greatest Creative, Greatest Branding și Greatest Performance vor fi luate automat în considerare pentru marele premiu, Greatest TikTok. Acest premiu este acordat celei mai bune campanii, care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare centrate pe TikTok, obținând un impact suplimentar prin utilizarea inteligentă a produselor de publicitate pentru a atinge obiectivele de marketing. De asemenea, TikTok caută acea campanie care a reușit cu adevărat să se conecteze cu comunitatea TikTok, creativitatea și tendințele platformei pentru a inspira bucurie.

 

Selecția locală TikTok

În plus, TikTok a decis să acorde o mențiune onorabilă pentru fiecare piață, pentru a distinge brandurile care au adoptat o abordare centrată pe TikTok.

Lista finaliștilor din România pentru Selecția locală TikTok România:

  • Old Spice
  • Maybelline
  • Phillips OneBlade

Ceremonia de premiere va avea loc pe 23 octombrie, atunci când juriul de prestigiu internațional din Europa Centrală va desemna câștigătorii TikTok Ad Awards 2024.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related