Danone România redeschide porțile fabricii de lactate din București pentru o nouă ediție de vizite în fabrică dedicată grădinițelor și școlilor

Danone România redeschide porțile fabricii de lactate din București pentru o nouă ediție de vizite în fabrică dedicată grădinițelor și școlilor

Danone România dă startul înscrierilor pentru a XII-a ediție a programului Vino Acasă la Danone care se va desfășura pe parcursul întregului an școlar.

Liderul pieței locale de iaurturi își redeschide porțile fabricii de lactate din București, cea mai performantă unitate Danone din Europa, pentru vizite educative și interactive dedicate preșcolarilor și elevilor. Copiii, alături de cadrele didactice, se vor bucura de tururi ghidate în fabrică, care vor începe în data de 23 octombrie. Aici vor descoperi procesul prin care laptele, colectat de la gospodari și fermieri români, se transformă în iaurt.

„Peste 80.000 de copii și cadre didactice au vizitat fabrica Danone din București în ultimii 12 ani și au descoperit istoria și povestea iaurtului nostru, născut acum mai bine de 100 ani în Barcelona. Ne bucurăm să împărtășim pasiunea noastră pentru iaurt de calitate, oferind copiilor o experiență autentică și educativă, care să îi inspire să facă alegeri sănătoase pentru viitor.”, a declarat Bogdan Joița, Director al fabricii Danone din București.

Pentru înscrieri, reprezentanții școlilor și grădinițelor interesate trebuie să completeze începând cu 16 octombrie formularul disponibil.
Adresa fabricii Danone România este: Strada Nicolae Cânea nr. 96, sector 2, București.

Danone este lider mondial în domeniul alimentelor și băuturilor, care activează în trei categorii de produse axate pe sănătate, cu o creștere rapidă și în tendințe: Produse lactate proaspete, Produse pe bază de plante, Ape și Nutriție specializată. Cu o misiune de lungă durată de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone își propune să inspire practici mai sănătoase și mai durabile de alimentație și de consum, angajându-se în același timp să obțină un impact măsurabil în domeniul nutrițional, social și de mediu. Danone și-a definit strategia Renew pentru a restabili creșterea, competitivitatea și crearea de valoare pe termen lung. Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk). 

Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic in fabrica din Bucuresto si distribuite către consumatorii români, dar și către alte 14 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte 100% românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari.

Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related