PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță numirea lui Răzvan Lungu în funcția de Chief Financial Officer (CFO) pentru regiunea Balcanilor de Est.
Răzvan Lungu are peste șaptesprezece ani de carieră, cu un parcurs de peste treisprezece ani în cadrul PepsiCo. În perioada 2010-2022, a activat în echipa PepsiCo East Balkans, ocupând diferite poziții în domeniile financiar și comercial. În ultimii doi ani, a acumulat experiență pe piața europeană, în roluri precum Revenue Manager E-commerce pentru Europa și Revenue Strategy Lead pentru sectorul băuturilor din Marea Britanie și Irlanda, unde a coordonat inițiative strategice de management al veniturilor, contribuind la implementarea unor soluții eficiente și inovatoare, în concordanță cu noile preferințe de consum.
În funcția de East Balkans CFO va colabora cu echipa de management pentru a sprijini planurile companiei de creștere durabilă și profitabilă, concentrându-se pe maximizarea veniturilor și consolidarea cotei de piață. În același timp, va superviza gestionarea costurilor, resurselor și activelor, având un rol cheie în dezvoltarea strategiilor financiare pe termen lung ale companiei.
„Mă bucur că Răzvan a acceptat noul rol și sunt convins că expertiza sa în domeniul financiar, precum și abilitatea de a stimula strategic creșterea veniturilor, vor aduce un plus de valoare echipei noastre și vor sprijini obiectivele de creștere ale PepsiCo în regiunea Balcanilor de Est. Performanța operațiunilor din Marea Britanie și Irlanda este o dovadă a capacității sale de a implementa soluții care să impulsioneze dezvoltarea financiară susținută”, a declarat Radu Berevoescu, General Manager, PepsiCo East Balkans.
Pe lângă responsabilitățile de management financiar, Răzvan Lungu va conduce și inițiativele de digitalizare și automatizare în finanțe, cu scopul de a îmbunătăți funcționarea și competitivitatea operațiunilor companiei.
„Sunt încântat să preiau acest rol, să mă reîntorc în România și să colaborez cu echipa pentru a îmbunătăți procesele financiare și a accelera digitalizarea. Împreună, ne propunem să creăm soluții performante care să sprijine o creștere sănătoasă și durabilă în regiunea Balcanilor de Est, având în vedere obiectivele pe termen lung ale companiei”, a declarat Răzvan Lungu.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.