Joi, 7 noiembrie 2024 va avea loc la Hotel Sheraton Bucuresti – Sala Platinum, a 10-a ediție ESOMAR Connect ROMANIA 2024, conferința locală a industriei de cercetare de piață.
Tematica acestei ediții este “People and Research: Finding The Meaning” | “Oameni și cercetarea de piață: Găsirea sensului”.
Pentru cea de-a zecea aniversare a ESOMAR Connect Romania am ales o temă largă și generoasă, care le va permite vorbitorilor selectați în program să prezinte frumusețea și utilitatea cercetării de piață.
Există critici considerabile în jurul ideii că cercetarea înăbușă creativitatea, nu este acționabilă sau este condusă cu neglijență, ceea ce duce la decizii inadecvate. Pe de altă parte, nu se pune suficient accent pe rolul esențial pe care îl joacă cercetarea de piață în luarea unor decizii semnificative și strategice, a unor alegeri inteligente și pentru îmbunătățirea profitului unei afaceri.
ESOMAR Connect 2024 se va bucura și de prezența a doi invitați speciali:
- Julia Brannigan, Associate Director – Research, Bulbshare, UK
- Jon Puleston, Chief Methodologist, Ipsos, UK
Evenimentul ESOMAR Connect reprezintă un parteneriat între ESOMAR și SORMA România și va fi găzduit de Alina Șerbănică, Membru în Consiliul Director al ESOMAR si Președinte SORMA, împreună cu Alina Dincă, Reprezentantul ESOMAR pentru România.
ESOMAR Connect se adresează specialiștilor în cercetare de piață și de marketing reprezentând jucătorii din toate industriile (FMCG, comerț cu amănuntul, IT/tehnologie și telecom, servicii bancare, servicii de sănătate și industria farmaceutică etc.), precum și profesorilor, studenților sau viitorilor specialiști din industria cercetării de piață.
Pentru participarea la ESOMAR Connect 2024, cei interesați (în functie de opțiunea lor) se pot înregistra accesănd:
- Participare ONSITE.
- Participare DIGITAL STREAMING (ONLINE).
Atenție! Acelasi participant nu trebuie să se înregistreze pentru ambele opțiuni disponibile pentru eveniment.
ESOMAR Connect 2024 va fi o ediție aniversară organizată cu sprijinul mai multor companii de cercetare de piață din România, în calitatea lor de sponsori ai evenimentului.
Companiile Sponsor deja confirmate sunt:
- Sponsori “Gold”: Daedalus New Media Research, DataDiggers, Exact Business Solutions, iSense Solutions, ISRA Center, Kantar, Mercury Research, NielsenIQ GfK si Talk Online Panel.
- Sponsor “Silver”:
MULTUMIM SPONSORILOR EVENIMENTULUI!
SPONSORI “GOLD”
SPONSOR “SILVER”