La Webstock 2024, două dintre campaniile brandurilor din portofoliul Beko România au fost recunoscute și premiate, consolidându-i astfel poziția de lider și reconfirmând angajamentele față de inovație și performanță pe piața electrocasnicelor. Aceste distincții reflectă misiunea Beko România de a inspira un stil de viață sustenabil și de a răspunde nevoilor reale ale consumatorilor prin soluții inovatoare, demonstrând încă o dată cum, prin autenticitate și empatie, își menține relevanța și impactul, adaptând soluțiile la provocările și nevoile lor cotidiene.
Misiunea Beko România este strâns aliniată cu viziunea globală, fiecare brand din portofoliu contribuind prin propunerea de soluții practice și redefinind constant impactul tehnologiei în viața de zi cu zi.
Campania brandului Arctic – Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic, a fost distinsă cu premiul Best Brand Performance Campaign. Pornind de la contextul și provocările pieței, această campanie a reușit să evidențieze angajamentul brandului Arctic de a aduce tehnologia mai aproape de consumatori, oferind soluții adaptate stilurilor de viață moderne. Într-o perioadă în care este evidentă creșterea apetitului pentru stiluri culinare adaptate la diversitatea culturală și la influențele internaționale, Arctic a reușit să transmită un mesaj clar și coerent. Originalitatea conceptului și integrarea armonioasă a elementelor multimedia au capturat perfect dorința românilor de a transforma bucătăria într-un spațiu funcțional și modern, unde inovația întâlnește tendințele culinare și nevoile actuale.
Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director for Beko EE Cluster, a declarat: „Această campanie reflectă dorința noastră de a redefini interacțiunile de zi cu zi și felul în care bucătăriile sunt percepute, în spații în care tehnologia și dragostea pentru gătit se întâlnesc, aducând oamenii mai aproape. Rezultatele campaniei sunt o dovadă că atunci când ascultăm cu adevărat consumatorii, putem oferi atât soluții cât și produse care le îmbogățesc experiența cotidiană.”
Campania brandului Beko – Pentru situațiile de zi cu zi, a fost premiată cu titlul Best Digital Innovation, remarcându-se prin modul inedit în care a integrat tehnologia și parteneriatele strategice cu influenceri pentru a crește notorietatea gamei de electrocasnice mici. Această campanie care s-a concentrat pe performanțele funcționale ale produselor și a pus în lumină felul în care acestea devin indispensabile în momentele importante care conturează viața de zi cu zi. Sub conceptul Pentru situațiile de zi cu zi, campania a reușit să aducă în prim-plan emoțiile și experiențele obișnuite pe care oamenii le experimentează zilnic, evidențiind cum produsele Beko simplifică și îmbogățesc aceste momente aparent simple, dar semnificative pentru fiecare dintre noi. Campania a primit de asemenea un Silver Award la galele Comma – Communication Awards 2024 x Best Content Strategy Category.
„Inovația este o valoare fundamentală pentru noi, prezentă în fiecare aspect, de la cercetare și dezvoltare de produse eficiente din punct de vedere al consumului de resurse, până la până la găsirea celor mai eficiente soluții de a rezolva provocările reale cu care consumatorii se confruntă în fiecare zi. Această campanie a demonstrat că putem fi acolo pentru consumatori, în momentele lor de nevoie, cu soluții simple și eficiente pentru gospodăriile moderne subliniind fiabilitatea și funcționalitățile variate.” a adăugat Gabriel Eremia.
„Succesul acestor campanii a fost posibil datorită integrării tehnologiilor inovatoare și utilizării inteligente a platformelor digitale. Am reușit să valorificăm potențialul digital pentru a crea experiențe autentice și memorabile, menite să apropie brandurile de consumatori și să ofere soluții relevante. Fiecare interacțiune online a fost gândită pentru a răspunde nevoilor actuale, consolidând astfel legătura dintre branduri și publicul lor,” a declarat Raluca Boboc, Digital Marketing Lead.
Aceste două distincții primite în cadrul competiției Webstock 2024 sunt o recunoaștere a direcției strategice pe care Beko România o urmează, și subliniază relația constantă și profundă pe care compania o are cu fiecare consumator. Beko România mulțumește agențiilor partenere care au contribuit la succesul acestor campanii, transformând ideile în mesaje memorabile și de impact:
Echipele care au realizat campania:
Echipa Beko Romania: Gabriel Eremia – Marketing & Product Management Director for Beko EE Cluster / Alexandra Pascu – Head of Marketing Communication / Daniela Costi – Senior Lead Global Brands / Raluca Cocu – Senior Lead Arctic Brand / Cristina Tudor – Lead Global Brands / Diana Constantin – Senior Specialist / Raluca Boboc – Digital Marketing Lead / Romulus Bălășoiu – Senior Social Media Specialist / Daniela Anehei – Senior Specialist Digital Media Buyer
Echipa Oxygen: Cosmin Baba – Creative Director / Agatha Müler – Group Creative Director / Ionuț Iordache - Group Creative Director / Mihai Preda – Copywriter / Ana Constantin – Art Director / Bogdan Epure – Head of Social Media / Luiza Cernica – Senior Social Media Manager / Andreea Finyak – Social Media Coordinator / Daiana Miclea – PR Account Manager / Daniela Apostol – Traffic Manager; Liviu Isop – AV Producer
Echipa Zitec: Alina Ciotarnel – Head of Outbound Marketing / Ramona Serbanescu - Senior Performance Marketing Specialist Echipa StylePhography (Foto & video): Dan Arvinte / Veronica Arvinte
Echipa StylePhography (Foto & video): Dan Arvinte / Veronica Arvinte
Echipa Flamingjoy: Alexander Stoica-Marcu, Co-Fondator / Yana Stoica-Marcu - Influencer Marketing Manager / Sorin Amzu - Marketing Manager / Cristina Stoica - Project Manager / Alexandra Boharu-Predescu - Influencer Marketing Specialist / Catalin Naselean - Graphic Designer
Echipa Thematic Digital: Andrei Ursuleanu - Head of Business / Dan Huțanu - Agency Partner / Irina Preda - Digital Trafic Manager
Beko România, lider pe piața locală de electrocasnice, care are în portofoliul său brandurile de consum Arctic, Beko și Grundig, este parte a grupului Beko B.V. Cu investiții de peste 391 de milioane de euro în unitățile sale de producție din România începând din 2002, Beko Romania și-a extins semnificativ capacitatea de producție și a integrat sustenabilitatea în centrul modelului său de afaceri. Compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări.
Beko Romania deține două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești unde au fost produse până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor. Datorită performanțelor sale în materie de sustenabilitate, fabrica din Ulmi a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial (WEF) drept unul dintre cele mai verzi centre de producție din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse, unul dintre puținele de acest tip din Europa.
Compania a obținut certificarea internațională Best Places to Work 2023, fiind recunoscută drept unul dintre angajatorii de top din România.
Despre brandurile de consum: Cu o istorie de peste 50 de ani, Arctic este unul dintre lideri în clasamentul brandurilor autohtone, fiind cotat în Top 5 „Cele mai puternice branduri românești”, pentru 5 ani consecutiv, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și BIZ. Beko este unul dintre primele 3 branduri de electrocasnice din Europa, concentrându-se in ultimii 20 de ani pe inovare pentru a face viața clienților mai ușoară și mai sănătoasă.