Compania LIFE IS HARD, lider în soluții de digitalizare pentru afaceri, în asociere cu Cloud Soft, Nordlogic Software și EfectRO a semnat săptămâna aceasta un nou contract cu Consiliul Județean Cluj pentru dezvoltarea aplicației Ghișeul Unic, parte a proiectului JUDEȚUL CLUJ - SMART TERRITORY. Contractul are o valoare de peste 4 milioane de lei și va acoperi o perioadă de 3 ani. Acest parteneriat consolidează rolul LIFE IS HARD ca partener tehnologic cheie în digitalizarea administrației publice din România.
Noul contract s-a semnat în scopul continuării digitalizării instituției, proces început în anul 2020, în care Asocierea LIFE IS HARD, Cloud Soft, Nordlogic Software și EfectRO a câștigat concursul de soluții vizând digitalizarea instituției în cadrul proiectului european SMART TERRITORY, Cluj pregătindu-se să devină, în acest fel, primul județ SMART din România.
Platforma Ghișeul Unic asigură cadrul necesar pentru transpunerea digitală a serviciilor publice în forma unui "one-stop shop" pentru cetățeni. Prin acest proiect se dorește digitalizarea Consiliului Județean Cluj și a organizațiilor subordonate. LIFE IS HARD va dezvolta peste 30 de soluții suplimentare pentru Ghișeul Unic. Prin aceste noi funcționalități se va simplifica și mai mult interacțiunea cetățenilor cu administrația, prin digitalizarea unor procese precum:
- Registratură Smart pentru facilitarea și gestionarea eficientă, transparentă și securizată a documentelor și a fluxurilor de lucru administrative
- Managementul Resurselor Umane în format digital, actualizat după fiecare decizie referitoare la personal
- Modul Programari Online
- Tool-uri pentru eficientizarea activității funcționarilor pe documentele procesate în vederea reducerii timpului de răspuns la cererile depuse de cetățeni
- Tool-uri pentru semnări multiple, aplicare vize, raportări și analize în timp real
“Prin acest proiect, Consiliul Județean Cluj și partenerii săi demonstrează angajamentul de a transforma administrația publică într-un serviciu modern, eficient și centrat pe nevoile cetățenilor. LIFE IS HARD se bucură să fie parte a acestui proces de transformare digitală și plănuim să ne implicăm pe viitor în alte proiecte pentru digitalizarea regiunii de dezvoltare Nord-Vest. Acest lucru se aliniază misiunii noastre, aceea de a deveni partener tehnologic cheie pentru autoritățile locale din România”, a declarat Cătălin Chiș, CEO Life is Hard.
În prezent, Ghișeul Unic este o soluție integrată pentru gestionarea digitală a relației cetățean - administrație și a întregului proces de depunere a documentelor necesare obținerii autorizației de construire, digitalizarea procedurilor de verificare, redactare și urmărire a actelor realizate de către funcționarii din administrație. Aplicația a dus deja la o creștere semnificativă a cererilor depuse online pentru certificate de urbanism, de la 36% în 2023 la 50% în 2024.
"Continuăm, după cum am promis, digitalizarea tot mai multor domenii și includerea, într-un timp rapid, a unor noi funcționalități în aplicația Ghișeul Unic. Consiliul Județean Cluj este încântat să continue colaborarea cu LIFE IS HARD, ca partener tehnologic cheie, continuând să venim împreună în sprijinul cetățenilor, prin simplificarea procedurilor administrative și debirocratizarea circuitului actelor. Consider că susținerea mediului privat este crucială pentru a le putea oferi acestora servicii publice de calitate, rapide și accesibile în era digitală", a declarat Alin Tișe, Președintele Consiliului Județean Cluj.
Rezultatele implementării aplicației Ghișeul Unic la nivelul Județului Cluj sunt deja notabile:
- În 2024 s-au depus peste 1.000 de cereri de certificate de urbanism exclusiv online, o creștere de 50% față de 2023.
- Timpul mediu de emitere a certificatelor de urbanism pentru cererile depuse online a scăzut la 8 zile, sub termenul legal de 15 zile.
- Pe lângă certificatele de urbanism, aplicația a digitalizat și alte 40 de tipuri de documente, inclusiv autorizații de construire, avize și cereri de finanțare.
LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.
Compania are 20 ani de activitate, iar în 2020 a intrat în proces de dezvoltare accelerată prin achiziții și fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare și poziția pe piață. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comerț al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicații B2B, a preluat 40% din acționariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce). În 2022, compania a fondat LIH Ventures, un braț de inovare pentru insurance și domenii conexe prin care își propune să susțină investiții în startup-uri cu potențial de scalare regională.
LIFE IS HARD (LIH) este un furnizor de soluții de digitalizare care ajută companiile să își optimizeze și să își transforme procesele prin tehnologie avansată. Cu un angajament puternic față de inovare și excelență, LIH continuă să fie un partener de încredere pentru companiile din diverse industrii. Compania este structurată în trei divizii principale: Tomorrow, dedicată industriei asigurărilor; Engine, axată pe digitalizarea companiilor mici și mijlocii și a sectorului public; și Intention, care explorează noi inițiative în domeniul sănătății și viitorul digital.
24Broker este cea mai avansată soluție de brokeraj în asigurări, lansată de Life is Hard în urmă cu 20 de ani. Platforma, utilizată de aproape 100 de brokeri și integrată cu toți asigurătorii majori, susține peste 11.000 de utilizatori și oferă acces la mai mult de 130 de produse de asigurare.
Cu un scor NPS de 49%, semnificativ peste media industriei, platforma 24Broker a fost desemnată cea mai performantă platformă de insurtech din România. Această recunoaștere se datorează atât securității exemplare a datelor, cât și excelenței asistenței oferite de echipa de customer service LIFE IS HARD.
Misiunea LIFE IS HARD este ca prin intermediul întregului ecosistemului de business, LIFE IS HARD să devină partenerul tehnologic cheie în digitalizarea IMM-urilor și să revoluționeze industria asigurărilor prin crearea celui mai cuprinzător ecosistem de distribuție din Europa Centrală și de Est.
Începând din 2024, această ambiție este comunicată printr-o nouă promisiune de brand: MORE LIFE și un nou slogan: Soluții de digitalizare pentru business și viață, menite să reflecte filozofia grupului, valorile și direcția în care se îndreaptă compania.