Galben este noul negru: Raiffeisen Bank lansează, în premieră, Yellow Friday

Galben este noul negru: Raiffeisen Bank lansează, în premieră, Yellow Friday

Raiffeisen Bank prezintă în premieră conceptul de Yellow Friday, o campanie de Black Friday dedicată atât persoanelor fizice, cât și IMM-urilor. Este pentru prima dată când banca lansează o ofertă integrată de produse și servicii bancare, adaptată nevoilor clienților, cu un concept jucăuș și ilustrativ pentru brandul băncii: „Galben e noul negru.” Campania promovează produse financiare pe care le folosim în fiecare zi, inclusiv de Black Friday,  și soluții de acceptare a plăților, precum și reduceri și beneficii.

 

Ofertă Yellow Friday: beneficii și reduceri avantajoase

Clienții persoane fizice pot beneficia de un credit de nevoi personale cu dobândă începând de la 6,25%. La deschiderea unui card de credit, clienții primesc un bonus de 300 lei sau puncte la primii 1.000 de lei cheltuiți la comercianți cu noul card, în timp ce pentru economii, banca oferă o dobândă de 5,50% pe an, la depozite în lei pe patru luni. În plus, până la sfârșitul lunii noiembrie, clienții care își deschid un cont curent beneficiază de un cashback garantat de până la 300 lei. Dar cine a zis că Yellow Friday  nu este și pentru cei care vor să se mute la casa lor? Pentru ei, banca oferă o dobândă de la 4,9%, fixă în primii 3 ani.

 

Soluții pentru IMM-uri: optimizarea costurilor prin reduceri semnificative

Campania Yellow Friday aduce oferte dedicate și IMM-urilor, cărora le oferă reduceri de 50% la toate costurile de utilizare aferente soluțiilor ePos, RaiPos și eComm. Totodată, deținătorii cardului de business Visa Platinum se pot bucura, în primul an, de taxă zero și beneficii premium, inclusiv acces gratuit în saloanele Business Lounge din aeroporturile principale ale țării, dar și retrageri gratuite de la ATM oriunde în lume.

 

Yellow Friday de la Raiffeisen Bank: oportunități exclusive care ies în evidență

Cu această campanie, Raiffeisen Bank își propune să transforme Black Friday într-o oportunitate de a susține creșterea financiară a clienților săi, fie că e vorba de persoane fizice care își doresc condiții avantajoase de creditare sau antreprenori ce caută soluții de eficientizare a plăților.

Pentru o vizibilitate cât mai mare, campania va fi promovată printr-un mix media amplu care include TV, radio și digital. Mesajele sunt orientate pe beneficii clare și directe, cu accent pe  simplitatea și eficiența soluțiilor propuse.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related