Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică, lansând campania de comunicare „We are Cinema”

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică, lansând campania de comunicare „We are Cinema”

“We are Cinema” - campania ce evidențiază puterea poveștilor și universul Campari surprins de Ramona Păun și Denis Hanganu la unele dintre cele mai importante evenimente din lumea filmului.

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre cele mai mari capodopere cinematografice din lume. Prin rolul său de curator al momentelor din categoria Aperitivo, Campari sărbătorește acele întâmplări din viața reală care devin povești remarcabile. Privitorii acestei noi campanii vor fi încântați de o serie de momente cinematografice, redate artistic și prezentate prin prisma creativității Campari, intens colorată în nuanțele sale iconice de roșu.

Prin această inițiativă, Campari intenționează să arate că cinematografia nu este doar o artă, ci o adevărată reflexie a societății și a diversității umane. „We are Cinema” își propune să inspire publicul să exploreze noi orizonturi creative și să se bucure de acea scânteie unică pe care doar arta o poate oferi.

Cinematografia a reușit întotdeauna să captureze și să exprime Red Passion a brandului Campari printr-un limbaj inovator și captivant. Pentru că în spatele unui moment Campari se află întotdeauna o poveste ascunsă: o privire, o întâlnire, o notă de intrigă, un mister. Exact ca într-un film.

 

UNIVERSUL APERITIVULUI MILANEZ ÎN INIMA EVENIMENTELOR DIN LUMEA CINEMATOGRAFICĂ

Relația dintre Campari și industria cinematografică și-a pus amprenta de-a lungul anilor și continuă să o facă și astăzi, prin ipostaza de partener oficial atât al renumitului Festival de la Cannes marcând cea de-a 77-a ediție, a Galei Premiilor Gopo, cât și al Festivalului de Film de la Veneția. În calitate de ambasadori pentru aceste trei evenimente, Campari i-a ales pe Ramona Păun și Denis Hanganu.

„Sunt prietenă Campari de mulți ani, iar invitația de a fi alături de Campari pe covorul roșu a fost pentru mine o adevărată plăcere și onoare. Îmi place să savurez povești și emoții, iar faptul că pot aduce aceste experiențe fabuloase ale Festivalurilor de Film mai aproape de publicul larg din Romania este o oportunitate pe care o prețuiesc cu adevărat.” a declarat Ramona Păun, prezentatoare TV și ambasador Campari.

Denis Hanganu, actor și ambasador Campari, a adăugat: “Fiind actor, în mod categoric aceste festivaluri internaționale de film sunt foarte importante pentru mine, iar faptul că am avut ocazia să particip în calitate de ambasador Campari e o bucurie imensă. Mai ales că am avut șansa de a mă afla printre atâtea personalități și actori recunoscuți la nivel internațional, pe care îi apreciez și cu care mi-ar plăcea să lucrez la un moment dat pe viitor.”

#Campari #CampariCinema #WeAreCinema #Cannes2024 #Gopo2024 #Venezia81 #EnjoyResponsibly

Campari este iconicul aperitiv roșu italian de neuitat, care se află în inima unora dintre cele mai faimoase cocktailuri din lume. Campari a fost fondat la Milano în 1860 de Gaspare Campari și a devenit punct de referință grație fiului său, Davide, care a creat ceva atât de distinctiv și revoluționar încât rețeta sa secretă nu a mai fost modificată de atunci. De culoare roșie vibrantă, gustul unic și multistrat al Campari este rezultatul infuziei de ierburi, plante aromatice și fructe în alcool și apă. Pe lângă faptul că este unic și distinctiv, Campari este extrem de versatil, oferind posibilități nemărginite și neașteptate. Prin popularitatea sa globală și influența sa asupra lumii cocktailurilor, Campari stimulează instinctele pentru a debloca pasiuni, inspirând creații nelimitate.

PPD Global, membră a grupului internațional Photos Photiades Group, este unul dintre cei mai mari distribuitori de băuturi alcoolice și non-alcoolice premium din Europa Centrală și de Sud-Est, cu peste 25 de ani de activitate în patru țări – Cipru, România, Croația și Slovenia. Prezent pe piața locală din 2007, PPD Global România este partenerul strategic al celor mai mari producători de băuturi la nivel global, precum Diageo, Gruppo Campari, San Pellegrino, Monin, Proximo. Împreună cu partenerii săi, PPD Global România a construit un portofoliu impresionant de băuturi premium şi super premium. Printre acestea se numără mărci emblematice de băuturi, precum Johnnie Walker, J&B, Campari, Aperol, Tanqueray, Captain Morgan, Cinzano, Acqua Panna. 

Grupul Campari este un jucător important în industria globală de băuturi spirtoase, cu un portofoliu de peste 50 de mărci premium și super premium, clasificate în priorități globale, regionale și locale. Prioritățile globale, obiectivul principal al Grupului, includ Aperol, Campari, SKYY, Grand Marnier, Wild Turkey și Appleton Estate. Grupul a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător din lume în industria băuturilor spirtoase premium. Are o acoperire globală de distribuție, tranzacționând în peste 190 de țări din întreaga lume, ocupând poziții de lider în Europa și Statele Unite. Strategia de creștere a Grupului Campari urmărește să combine creșterea organică prin construirea puternică a mărcii și creșterea externă prin achiziții selective de mărci și afaceri. Cu sediul central în Milano, Italia, Campari Group operează în 23 de unități de producție din întreaga lume și are propria sa rețea de distribuție în 26 de țări. Grupul Campari are aproximativ 4.700 de angajați. Acțiunile companiei-mamă Davide Campari-Milano N.V. (Reuters CPRI.MI - Bloomberg CPR IM) sunt listate la Bursa Italiană din 2001. Vă rugăm să vă bucurați de mărcile noastre în mod responsabil.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related