Komoder, lider pe piața fotoliilor de masaj din România, anunță ofertele de Black Friday. Campania pornește pe 8 noiembrie și reducerile vor fi de până la 50%.
Într-un context unic, campania Komoder de Black Friday se desfășoară în același timp cu perioada campaniei electorale din România. Tocmai de aceea compania a decis să propună cumpărătorilor o comunicare îndrăzneață și amuzantă. Astfel, comunicarea de Black Friday este o reinterpretare parodică a contextului politic și a protagoniștilor.
Komoder consideră că oricine poate trăi și ar trebui să aibă acces la o experiență de lux și wellbeing similară unui președinte. Pe 8 noiembrie, acest lucru devine realitate prin achiziționarea unui fotoliu de masaj la preț mai mic.
Mesajul principal este: „De Black Friday, fiecare poate fi președinte!”. Acest slogan va fi completat de altele cunoscute din sfera campaniilor electorale, precum: „Alege exact ce ai așteptat un an întreg!” sau „De Black Friday la Komoder, alege răul cel mai mic!”.
Abordarea unică pentru acest Black Friday este completată cu o serie de videouri realizată împreună cu actorul Bogdan Bob Rădulescu disponibilă pe pagina dedicată campaniei. Bob prezintă o reinterpretare a mesajelor politice din ultimele luni, dar într-o notă umoristică bazată pe cea mai importantă promisiune: relaxarea. „Fotoliile Komoder la preț de producător pentru toți românii!”, „Un fotoliu în slujba țării” sau chiar „Fotoliile Komoder! Relaxarea unei generații pentru viitorul relaxat al unei nații” sunt doar câteva dintre acestea.
Reducerile vor fi identice pentru produsele disponibile atât pe site, cât și în magazine, iar clienții care se abonează la un newsletter special disponibil pe komoder.ro/blackfriday pot rezerva imediat produsele dorite. Se asigură astfel că la începutul campaniei vor putea cumpăra produsele preferate.
Acest demers este important, deoarece stocurile sunt limitate și se epuizează rapid. Astfel, cu cât clienții sunt mai hotărâți, cu atât mai mari sunt șansele să profite de prețurile speciale.
„Am vrut să dăm un spin diferit pentru această ediție de Black Friday. Știm că unele alegeri sunt mai grele decât altele, dar credem că cel mai simplu e să alegi relaxarea. Alegi Komoder și te bucuri de ea. E atât de simplu. Iar Black Friday reprezintă încununarea unui an de muncă intensă și o ocazie de a recompensa clienții noștri cu prețuri excepționale.
Am combinat luxul și tehnologia de ultimă oră cu reduceri impresionante, iar mesajul nostru din acest an aduce și o notă de umor inspirată de campania electorală. Trebuie să avem grijă de sănătatea și starea noastră de bine, iar noi asta vrem să le oferim clienților noștri. Și sunt încrezător că vor avea de unde să aleagă odată cu aceste reduceri”, a declarat Adrian Rus, fondator Komoder.
Reduceri semnificative pentru o experiență premium
De Black Friday, prețurile fotoliilor de masaj Komoder vor avea reduceri de până la 50%. Este o oportunitate excelentă pentru clienți de a-și asigura un produs care să le susțină ritmul lor de viață, chiar în confortul propriei case. Printre vedetele campaniei de Black Friday la Komoder se numără fotoliile de top Opera, Therapeutix și Cirrus II.
Opera: Are o tabletă integrată, 12 programe automate, încălzire pentru spate și gambe și butoane rapide cu touch. Oferă un masaj complet și redefinește confortul.
Therapeutix: Echipat cu tehnologie 4D, 20 de programe automate și un senzor digital de sănătate, acest model excelează prin masajul precis și inovator, controlat printr-o tabletă multifuncțională.
Cirrus II: Proiectat în stil japonez cu materiale ecologice și finisaje din lemn de stejar, acest model asigură un masaj realist cu mecanism 3D+ True Shiatsu și este cel mai avansat model de pe piața europeană.
Înființată în anul 2011 de antreprenorul Adrian Rus, Komoder este compania care a deschis în România industria scaunelor și fotoliilor de masaj. Produsele incluse în portofoliul Komoder fac parte din topul celor mai performante fotolii și scaune de masaj din lume.
În peste un deceniu de activitate, Komoder a devenit un Premium Store dedicat fotoliilor de masaj recunoscut atât la nivel național, cât și internațional. Compania are aproape 30 showroom-uri deschise în România și în afara țării, în orașe precum București, Timișoara, Iași sau Cluj, dar și în Barcelona (Spania), Sofia (Bulgaria), Rotterdam (Olanda), Paris (Franța) sau Londra (Marea Britanie).