Xiaomi Black Friday: reduceri de peste 35% la smartphone-uri și 50% la dispozitive AIoT

Xiaomi Black Friday: reduceri de peste 35% la smartphone-uri și 50% la dispozitive AIoT

Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri speciale, ce includ smartphone-uri cu reduceri ce depășesc 35% și wearables și gadget-uri smart cu preț mai mic și cu 50%.

Produsele cu prețuri speciale sunt disponibile în Mi Home și în rețelele partenerilor eMagAltex și Flanco, pe durata campaniilor de Black Friday derulate de fiecare retailer.

Concentrate pe tema "Don’t Miss Out", promoțiile de Black Friday din acest an sunt create pentru a asigura o experiență de cumpărare eficientă și accesibilă, cu oferte exclusive pentru toți utilizatorii..

Xiaomi pregătește reduceri surpriză la cele mai populare dispozitive, inclusiv seria Xiaomi 14T, seria Redmi Note 13 și produsele AIoT. De la smartphone-uri la dispozitive inteligente pentru casă, reducerile imbatabile ale Xiaomi fac din Black Friday momentul perfect pentru un update de tehnologie.

Printre numeroasele smartphone-uri, dispozitive wearable și produse inteligente din segmentul AIoT ce vor fi disponibile la prețuri speciale, Xiaomi listează și:

Xiaomi 14T, noul smartphone de top, cu remarcabile capacități foto și video și un modul de camera dezvoltat împreună cu Leica, în varianta de 12+512GB, la prețul special de 2499 lei, redus de la prețul recomandat de 3299 lei, disponibil pe MiHome și în rețeaua Altex;                

Redmi Note 13, cu o cameră foto de 108 MP, ecran AMOLED dinamic de 120 Hz și procesor puternic Snapdragon 685, la un preț de 649 lei, redus de la prețul recomandat de 1099 lei, disponibil pe MiHome;

Xiaomi Smart Band 9, în varianta de culoare Titan Grey, cu o durată lungă de viață a bateriei, de 21 de zile cu o utilizare regulată, la un preț de 159,99 lei, redus de la prețul recomandat de 239,99 lei, disponibilă pe eMag;

Xiaomi Buds 5, căști performante in-ear, true wireless, cu system Bluetooth 5.4, în varianta de culoare Ceramic White, la un preț de 469,99 lei, redus de la prețul recomandat de 799,99 lei, disponibile în rețeaua Flanco;  

Redmi Watch 4, în varianta Black, ceas inteligent cu numeroase funcții avansate și companion pentru activități sportive, la un preț de 279,99 lei, redus de la prețul recomandat de 379,99 lei, disponibil pe eMag;

Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4L, cu izolație termică în trei straturi și o fereastră transparentă pentru a monitoriza vizual etapele de gătire în timp real, la un preț de 289,99 lei, redus de la prețul recomandat de 699,99 lei, disponibilă pe MiHome;

Xiaomi Robot Vacuum X20+, cu stație de bază puternică, performanțe ridicate de aspirare și curățare, evitare agilă a obstacolelor și interacțiune inteligentă, la un preț de 1999,99 lei, redus de la prețul recomandat de 2649,99 lei, disponibil în rețeaua Flanco;

Xiaomi Electric Scooter 4Pro Gen2, trotinetă electrică de 10 inchi, pliabilă, în varianta de culoare neagră, aflată deja la a doua generație, la un preț de 1999,9 lei, redus de la prețul recomandat de 2.599,9 lei, disponibilă în rețeaua Altex.

Corporația Xiaomi a fost fondată în aprilie 2010 și listată la Bursa Principală de Valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT în centrul activității sale.

Prin viziunea „Să ne împrietenim cu utilizatorii și să fim cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovațiile, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește cu perseverență produse uimitoare la prețuri corecte, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre companiile de top din lume producătoare de smartphone-uri, livrările sale globale de smartphone-uri clasându-se printre primele trei global, iar utilizatorii activi lunar la nivel global (MAU) (inclusiv smartphone-uri și tablete) au ajuns la 658,1 milioane în martie 2024. De asemenea, compania a stabilit platforma globală de top pentru consumatori AIoT (AI + IoT), ajungând la aproximativ 786,1 milioane de dispozitive inteligente conectate (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) începând cu 31 martie 2024. În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile. Xiaomi se concentrează întotdeauna pe umanitate și se angajează să ofere experiențe complete și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al cincilea an consecutiv, pe locul 360.

Xiaomi este o componentă a indicelui Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related