Simona Fîrtat a preluat funcția de Corporate Affairs and Engagement Director L’Oréal România

Simona Fîrtat a preluat funcția de Corporate Affairs and Engagement Director L’Oréal România

Începând cu 1 octombrie 2024, Simona FÎRTAT a revenit în România pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement Director L’Oréal România.

Simona se întoarce acasă după doi ani și jumătate la sediul central L’Oréal în Franța, unde a ocupat funcția de Communications & Engagement Senior Manager Zona Europa.

În timpul petrecut în echipa CA&E Europe Zone, Simona a contribuit la construirea strategiei de comunicare a grupului în Europa, asumându-și întreaga responsabilitate pe zona de Employee Engagement. În rolul său, ea a însoțit și îndrumat țările în localizarea și implementarea strategiei pentru a o face relevantă pentru piețele respective, contestând status quo-ul și identificând barierele de depășit.

Experiența în Franța din ultimii doi ani i-a oferit Simonei o înțelegere de ansamblu a businessului și o perspectivă profundă asupra mizei reputaționale a Grupului, un atu puternic la revenirea în țară, unde va porni într-o călătorie ambițioasă pentru a continua să construiască și să protejeze reputația L’oréal în România.

De peste 110 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.

Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sinceritătții și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.

Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro. L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related