LIFE IS HARD va oferi API-ul și MGA-ul necesare pentru dezvoltarea businessului DallBogg în România.
LIFE IS HARD, lider în soluții de digitalizare pentru afaceri, anunță un nou parteneriat strategic cu asigurătorul bulgar Dallbogg în urma căruia compania românească va oferi soluțiile de tehnologie necesare pentru ofertarea, emiterea și administrarea polițelor de asigurare Dallbogg în România.
DallBogg este una dintre cele mai importante companii de asigurare din Bulgaria, fondată în urmă cu peste 30 de ani. În România, DallBogg va vinde polițe de asigurare RCA folosind soluțiile dezvoltate de LIFE IS HARD. Specialiștii LIH vor crea un API personalizat prin care brokerii și consultanții de asigurări vor putea oferta și emite polițe DallBogg pentru clienții români. De asemenea, compania bulgărească va utiliza soluția 24MGA, dezvoltată de LIFE IS HARD, prin care DallBogg își va gestiona polițele emise.
"Cu o experiență extinsă în domeniu și colaborări constante cu asigurători locali și internaționali, LIFE IS HARD contribuie la dezvoltarea pieței asigurărilor din România, fiind un partener important pentru asigurătorii străini care doresc să intre pe această piață. Ne adresăm celor care doresc să vândă polițe și ne concentrăm pe tehnologia asigurărilor", a declarat Cristian Filimon, Directorul Diviziei Tomorrow – dedicată industriei asigurărilor – din cadrul LIFE IS HARD.
24MGA revoluționează managementul asigurărilor prin subscriere avansată și flexibilitatea unui Managing General Agent (MGA)
24MGA, unul dintre produsele de referință ale LIFE IS HARD, introduce o nouă eră în managementul asigurărilor, combinând puterea de subscriere cu flexibilitatea oferită de un Managing General Agent (MGA). Platforma 24MGA facilitează interacțiunea fluidă și eficientă între brokeri și asigurători, devenind astfel instrumentul esențial pentru un management al asigurărilor fără efort.
Cu 24MGA, brokerii pot gestiona fără efort fiecare aspect al managementului asigurărilor, de la generarea ofertelor până la gestionarea contractelor și a finanțelor. Intr-un singur an, platforma a emis peste 274.000 de contracte, generând vânzări de peste 193 milioane lei.
"Prin utilizarea tehnologiei avansate și a unei abordări inovatoare, LIFE IS HARD simplifică managementul asigurărilor, făcându-l accesibil tuturor. 24MGA oferă o soluție practică pentru companiile internaționale care doresc să acceseze piața din România, facilitând un parcurs eficient și de succes în domeniul asigurărilor. Am demonstrat deja această capacitate prin integrarea cu succes a produselor companiei Hellas pe piața românească, unul dintre cei mai inovatori asigurători din Europa, cu un focus puternic pe tehnologie", a menționat Mihai Barabaș, CTO LIFE IS HARD.
Cu o gamă completă de funcționalități, de la gestionarea utilizatorilor până la administrarea financiară, 24MGA este conceput pentru a simplifica și eficientiza distribuția de asigurări. Soluția transpune complexitatea într-o simplitate operațională. 24MGA reprezintă motorul care alimentează eficiența în managementul asigurărilor, permițând brokerilor să se concentreze pe ceea ce fac cel mai bine – să ofere servicii excelente clienților lor – în timp ce soluția LIH se ocupă de toate aspectele tehnice.
LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.
Compania are 20 ani de activitate, iar în 2020 a intrat în proces de dezvoltare accelerată prin achiziții și fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare și poziția pe piață. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comerț al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicații B2B, a preluat 40% din acționariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce) și 10% din acțiunile Pointer Systems (companie antreprenorială de servicii de asistență de urgență pentru evenimente neprevăzute). În 2022, compania a fondat LIH Ventures, un braț de inovare pentru insurance și domenii conexe prin care își propune să susțină investiții în startup-uri cu potențial de scalare regională.
LIFE IS HARD (LIH) este un furnizor de soluții de digitalizare care ajută companiile să își optimizeze și să își transforme procesele prin tehnologie avansată. Cu un angajament puternic față de inovare și excelență, LIH continuă să fie un partener de încredere pentru companiile din diverse industrii. Compania este structurată în trei divizii principale: Tomorrow, dedicată industriei asigurărilor; Engine, axată pe digitalizarea companiilor mici și mijlocii și a sectorului public; și Intention, care explorează noi inițiative în domeniul sănătății și viitorul digital.
24Broker este cea mai avansată soluție de brokeraj în asigurări, lansată de Life is Hard în urmă cu 20 de ani. Platforma, utilizată de aproape 100 de brokeri și integrată cu toți asigurătorii majori, susține peste 11.000 de utilizatori și oferă acces la mai mult de 130 de produse de asigurare.
Cu un scor NPS de 49%, semnificativ peste media industriei, platforma 24Broker a fost desemnată cea mai performantă platformă de insurtech din România. Această recunoaștere se datorează atât securității exemplare a datelor, cât și excelenței asistenței oferite de echipa de customer service LIFE IS HARD.
Misiunea LIFE IS HARD este ca prin intermediul întregului ecosistemului de business, LIFE IS HARD să devină partenerul tehnologic cheie în digitalizarea IMM-urilor și să revoluționeze industria asigurărilor prin crearea celui mai cuprinzător ecosistem de distribuție din Europa Centrală și de Est.
Începând din 2024, această ambiție este comunicată printr-o nouă promisiune de brand: MORE LIFE și un nou slogan: Soluții de digitalizare pentru business și viață, menite să reflecte filozofia grupului, valorile și direcția în care se îndreaptă compania.