Companiile și freelancerii care trec la FGO beneficiază de asistență la configurare și importul datelor

Companiile și freelancerii care trec la FGO beneficiază de asistență la configurare și importul datelor

FGO, platforma care integrează cei mai mulți parteneri strategici pentru companii și freelanceri, oferă noilor utilizatori asistență  la configurare și importul datelor, respectiv un tarif promoțional, cu 50% discount, până pe 15 decembrie. Peste 145.000 de afaceri folosesc deja platforma datorită funcționalităților și integrărilor.

Eficiența și automatizarea proceselor sunt elemente-cheie în dezvoltarea afacerii, motiv pentru care, în ultimul an, FGO și-a extins parteneriatele strategice, asigurându-le utilizatorilor soluții integrate și suportul necesar pentru a se concentra pe creșterea afacerii. Pe lângă colaborarea deja consacrată cu Saga Software, FGO a oficializat parteneriate cu Banca Transilvania (Produsul BTGo - exemplul perfect de integrare între business și banking, oferind antreprenorilor o soluție completă și eficientă pentru gestionarea af)STUP, și Network One Distribution (NOD), care oferă acces la licențe Microsoft 365 la prețuri competitive, facilitând astfel gestionarea eficientă a afacerii.

De la integrarea completă cu BT Go pentru facturare și plăți directe, până la sincronizarea cu Microsoft și Google Drive pentru arhivarea automată a facturilor și e-Facturilor în cloud, FGO răspunde tuturor nevoilor antreprenorilor români.

Totodată, infrastructura securizată dezvoltată pe Amazon Web Services (AWS) asigură o funcționare optimă și rapidă a aplicației.

Integrarea FGO cu SPV nu doar că simplifică gestionarea e-Facturilor, dar aduce și un set de avantaje unice. Dacă serverul ANAF nu răspunde, FGO reîncearcă automat, din oră în oră, eliminând astfel grija antreprenorului pentru acest proces. Arhivele de facturi, atât pentru cele emise, cât și pentru cele primite, se creează automat și includ toate documentele necesare (XML, PDF și recipisă).

O altă integrare este cu eMAG Marketplace, utilizatorii platformei de e-Commerce putând simplifica și automatiza procesul de facturare și procesare a borderourilor de încasare. În plus, aceștia beneficiază automat de toate avantajele pe care FGO le oferă, inclusiv integrare cu SPV, băncile și contabilitatea.

Suntem bucuroși să oferim un ecosistem complet pentru afacerile românești prin parteneriatele consolidate în ultimul an. Odată cu aceste noi parteneriate, le punem la dispoziție antreprenorilor un set extins de resurse care să-i ajute să-și gestioneze activitatea financiară într-un mod eficient și sigur.”, Valeriu Filip, cofondator FGO.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related