Kaizen Gaming lansează un program internațional de voluntariat

Kaizen Gaming lansează un program internațional de voluntariat

"The Collective" își propune să aducă un impact social semnificativ și o diferență pozitivă în comunitățile din întreaga lume. Primele inițiative de voluntariat au fost deja lansate în șase orașe din Europa și Brazilia.

Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari și cu cea mai rapidă creștere companii GameTech din lume, a lansat "The Collective", un nou program internațional de voluntariat. "The Collective" își propune să valorifice puterea voluntariatului angajaților pentru a crea un impact social semnificativ și o diferență pozitivă în comunitățile în care Kaizen Gaming operează la nivel global.

În noiembrie, peste 200 de angajați Kaizen Gaming au participat la primele acțiuni de voluntariat din cadrul "The Collective". Acestea au fost organizate aproape simultan în cinci țări, în șase locații diferite din Europa și America Latină. În parteneriat cu șase organizații neguvernamentale (ONG-uri) diferite - de la São Paulo la Lisabona, de la Sofia la București și de la Atena la Salonic - "Kaizeners" s-au implicat într-o varietate de proiecte de impact, inclusiv:

  • București, România: În colaborare cu "Asociația ANAID" și "Pro Vobis", angajații Kaizen Gaming au sprijinit comunitățile vulnerabile prin pregătirea și servirea a peste 200 de mese calde persoanelor fără adăpost din apropierea Gării, o zonă cheie în acest sens.
  • Atena, Grecia: Angajații Kaizen Gaming au gătit peste 400 de porții de mâncare pentru persoanele vulnerabile, în colaborare cu ONG-ul grec premiat, "Organization Earth". Mai mult, toți voluntarii au participat la un atelier interactiv pe tema celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (SDG), oferite de ONG.
  • Salonic, Grecia: Personalul Kaizen Gaming a lucrat cu organizația de mediu "iSea" pentru a colecta aproape 70 kg de deșeuri de pe plajă, obținând în același timp informații valoroase de la experții ONG-urilor privind poluarea marină și speciile protejate.
  • Lisabona, Portugalia: Echipa Kaizen Gaming a încheiat un parteneriat cu "Comunidade Vida e Paz", pentru a renova cabinetul medical și camerele pacienților organizației, îmbunătățind astfel condițiile de trai ale rezidenților.
  • Sao Paolo, Brazilia: În colaborare cu "Cidades sem Fome Organization", angajații Kaizen Gaming au pregătit 300 de metri de canale de drenaj pentru a proteja culturile în timpul sezonului ploios și au pregătit două tone de sol fertil pentru o nouă grădină din cadrul unei școli, promovând producția de alimente sănătoase și creșterea gradului de conștientizarea cu privire la mediul înconjurător.
  • Sofia, Bulgaria: Echipa Kaizen a curățat 30 de metri de rigole, a renovat șase bănci, o masă și un pod și a pregătit două poduri suplimentare pentru a fi înlocuite în colaborare cu organizația non-profit "TimeHeroes" și Parcul Național Vitosha pentru a crea un mediu revitalizat și mai primitor pentru vizitatori. 

"Acesta este un moment cu adevărat de interes pentru Kaizen Gaming, deoarece dezvăluim "The Collective", noul nostru program global de voluntariat. Conceput pentru a valorifica puterea voluntariatului angajaților, "The Collective" este dedicat creării unui impact social semnificativ, consolidând în același timp cultura de implicare și obiectivul care definește organizația noastră.", a declarat Ioanna Kozadinou, Corporate Responsibility Senior Manager în cadrul Kaizen Gaming. 

"Numele "The Collective" este inspirat de valorile care stau la baza companiei - munca în echipă, incluziunea și responsabilitatea socială - și simbolizează unirea angajaților din diverse medii și regiuni în atingerea unui obiectiv comun, acela de a face o diferență pozitivă în lume. Mulțumim din inimă organizațiilor noastre partenere din întreaga lume pentru colaborarea în cadrul numeroaselor proiecte de impact pe care Kaizenerii le-au îmbrățișat. Împreună, așteptăm cu nerăbdare să ne implicăm în și mai multe astfel de inițiative în viitor." 

Kaizen Gaming este una dintre cele mai mari companii GameTech din lume. Cu accent pe Tehnologie și Oameni, își propune să îmbunătățească experiența pe care o oferă milioanelor de clienți din întreaga lume și să ofere divertisment fanilor sportului într-un mod distractiv și responsabil.

Kaizen Gaming deține brandul premium de pariuri sportive și jocuri online Betano, cu o prezență solidă pe piețele din Europa, America și Africa. Obiectivul „Kaizen 2626” al companiei este de a opera în 26 de țări până în 2026. Kaizen Gaming are peste 2.700 de angajați în întreaga lume.

Kaizen Gaming este recunoscut drept un jucător de top pe piața globală a pariurilor sportive și a jocurilor de noroc, primind mai multe premii ale industriei, inclusiv, în premieră mondială, șapte trofee într-un singur an la EGR Operator Awards 2024 („Operatorul Anului”, „Angajatorul Anului”, „Cel mai bun Program de Afiliere”, „Cel mai bun Operator de Pariuri pe Fotbal”, „Cel mai bun Produs dezvoltat In-House”, „Cel mai bun Operator de Pariuri Live” și „Cel mai bun Produs de Pariuri Sportive Mobil”).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related