LIFE IS HARD investește în viitorul studenților și al tehnologiei printr-un nou proiect de finanțare europeană

LIFE IS HARD investește în viitorul studenților și al tehnologiei printr-un nou proiect de finanțare europeană
Cătălin Chiș, CEO LIFE IS HARD

LIFE IS HARD, lider în soluții de digitalizare pentru afaceri anunță câștigarea unui nou proiect de finanțare europeană, intitulat „Work is cool - Studenți pregătiți pentru competiție și performanță”, în valoare totală de aproximativ 1 milion de euro. Proiectul este cofinanțat în proporție de 5% de către companie, demonstrând angajamentul acesteia față de educația tinerelor generații.

Proiectul are drept scop sprijinirea unui număr de 250 de studenți, masteranzi și doctoranzi din regiuni mai puțin dezvoltate ale României, cu vârsta de până la 35 de ani, oferindu-le acces la stagii de practică relevante și oportunități de dezvoltare profesională, pe o perioadă de doi ani. Obiectivul programului este de a facilita inserția acestora pe piața muncii și adaptarea facilă atât la dinamica acesteia, cât și la evoluția rapidă a tehnologiilor și proceselor de lucru. Activitățile vor începe din ianuarie 2025 și vor fi coordonate de o echipă de experți dedicați.

În următoarea etapă a proiectului, compania va lansa un portal online dedicat programului, unde studenții vor putea obține informații detaliate și se vor putea înscrie. Până la implementarea paginii, cei interesați pot contacta echipa la adresa [email protected], unde vor primi sprijin din partea reprezentanților LIFE IS HARD.

 

Rolul strategic al proiectului în viziunea LIFE IS HARD

Acest proiect face parte din inițiativa Sales Academy, un program strategic al LIFE IS HARD, care urmărește să creeze o nouă generație de profesioniști în vânzarea de tehnologie. Prin acest program, compania își propune să sprijine tinerii încă din perioada studiilor universitare, ajutându-i să-și dezvolte competențele necesare pentru o carieră de succes în domeniu.

Proiectul vizează consolidarea de parteneriate și o strânsă colaborare între sistemul academic și mediul privat, asigurând prin toate acțiunile planificate că programele de studii sunt relevante și eficiente pentru nevoile actuale ale societății și economiei.

Prin acest proiect, dorim să pregătim generația viitoare de vânzători de tehnologie, contribuind astfel la construirea unui ecosistem complet în jurul tehnologiei – de la producție și promovare, până la vânzare. Obiectivul nostru este să evoluăm și să ne consolidăm continuu poziția de partener-cheie în digitalizarea companiilor și autorităților publice din România. Pregatirea unor tineri în industria de tehnologie, pe competențe de sales, are impact direct, pe termen mediu și lung, în creșterea gradului de digitalizare”, a declarat Cătălin Chiș, CEO LIFE IS HARD.

 

Valoarea educației și a inovației

Proiectul se desfășoară în cadrul Programului Educație și Ocupare, gestionat de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene. LIFE IS HARD își asumă responsabilitatea de a oferi sprijin studenților prin stagii de practică relevante, dezvoltând în același timp abilități critice pentru succesul în vânzările tehnologice.

Participarea la programele de învățare la locul de muncă este o componentă esențială a procesului de învățare al studenților. Acest proiect, organizat de LIFE IS HARD, reprezintă primul dintr-o serie prin care compania urmărește să sprijine companiile din România, din perspectiva unui expert în tehnologie. El oferă studenților oportunitatea de a aplica cunoștințele și abilitățile dobândite în cadrul programului de studii într-un context real, contribuind astfel la dezvoltarea lor profesională și personală. Următoarea direcție a Sales Academy se va axa pe industria asigurărilor, subliniind angajamentul nostru față de educație și inovare – fundamentele viitorului. Acest proiect nu este doar o investiție în studenți, ci și un pas important în misiunea noastră de a susține progresul tehnologic și competitivitatea pe piața muncii,” a adăugat Cătălin Chiș.

 

Impactul social și economic al proiectului

Pe lângă beneficiile aduse studenților, proiectul contribuie la obiectivele europene de reducere a decalajelor de competențe și sprijinirea tranziției către o economie digitală. LIFE IS HARD reiterează astfel angajamentul său de a crea valoare în comunitate și de a promova dezvoltarea sustenabilă.

LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.

Compania are 20 ani de activitate, iar în 2020 a intrat în proces de dezvoltare accelerată prin achiziții și fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare și poziția pe piață. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comerț al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicații B2B, a preluat 40% din acționariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce) și 10% din acțiunile Pointer Systems (companie antreprenorială de servicii de asistență de urgență pentru evenimente neprevăzute). În 2022, compania a fondat LIH Ventures, un braț de inovare pentru insurance și domenii conexe prin care își propune să susțină investiții în startup-uri cu potențial de scalare regională. 

LIFE IS HARD (LIH) este un furnizor de soluții de digitalizare care ajută companiile să își optimizeze și să își transforme procesele prin tehnologie avansată. Cu un angajament puternic față de inovare și excelență, LIH continuă să fie un partener de încredere pentru companiile din diverse industrii. Compania este structurată în trei divizii principale: Tomorrow, dedicată industriei asigurărilor; Engine, axată pe digitalizarea companiilor mici și mijlocii și a sectorului public; și Intention, care explorează noi inițiative în domeniul sănătății și viitorul digital.

24Broker este cea mai avansată soluție de brokeraj în asigurări, lansată de Life is Hard în urmă cu 20 de ani. Platforma, utilizată de aproape 100 de brokeri și integrată cu toți asigurătorii majori, susține peste 11.000 de utilizatori și oferă acces la mai mult de 130 de produse de asigurare.

Cu un scor NPS de 49%, semnificativ peste media industriei, platforma 24Broker a fost desemnată cea mai performantă platformă de insurtech din România. Această recunoaștere se datorează atât securității exemplare a datelor, cât și excelenței asistenței oferite de echipa de customer service LIFE IS HARD.

Misiunea LIFE IS HARD este ca prin intermediul întregului ecosistemului de business, LIFE IS HARD să devină partenerul tehnologic cheie în digitalizarea IMM-urilor și să revoluționeze industria asigurărilor prin crearea celui mai cuprinzător ecosistem de distribuție din Europa Centrală și de Est.

Începând din 2024, această ambiție este comunicată printr-o nouă promisiune de brand: MORE LIFE și un nou slogan: Soluții de digitalizare pentru business și ​viață, menite să reflecte filozofia grupului, valorile și direcția în care se îndreaptă compania.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related