Cinci piețe noi, sponsorizări de referință, inovații în materie de produse Gen AI și lansarea Fundației Kaizen marchează încă un an de succes.
Sponsorizarea celor mai mari competiții internaționale de fotbal, introducerea unei noi identități de brand, extinderea pieței în cinci noi teritorii și lansarea Fundației Kaizen se numără printre rezultatele unui an 2024 memorabil pentru Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii GameTech din lume.
Expansiune internațională
În 2024, compania și-a continuat parcursul de dezvoltare ca parte a obiectivului de a ajunge pe 26 de piețe până în 2026 cu brandul său Betano. Anul trecut, liderul jocurilor online a intrat pe cinci piețe noi - Mexic, Argentina, Marea Britanie, Danemarca și Columbia - ajungând astfel la un total de 18 piețe.
„Vara portocalie” a fotbalului și o nouă identitate de brand
Vara trecută, Betano a devenit Sponsorul Oficial Global al UEFA EURO 2024™ și al CONMEBOL Copa America™ 2024, o premieră fără precedent pentru industria GameTech. Cele două turnee au reprezentat o rampă de lansare excelentă pentru noua identitate de brand Betano, care implică un nou logo, pentru a se alinia cu poziția sa ca unul dintre cele mai populare branduri de pariuri sportive și jocuri online din lume.
Intrarea în sezonul 2024-25 cu parteneriate fotbalistice de referință
Noul sezon fotbalistic a început cu două noi parteneriate de referință. În primul rând, Betano a devenit partenerul principal și a adus logo-ul Betano pe partea din față a tricourilor echipei Aston Villa Fotball Club, marcând prima sa apariție în lumea Premier League. În plus, în luna august, Betano a continuat să consolideze parteneriatul său deja de succes cu UEFA în timpul Euro, devenind Sponsorul Global Oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League din sezonul 2024-25 până în 2026-27.
Populari în America Latină
Pe lângă sponsorizarea CONMEBOL Copa America și intrarea pe trei noi piețe din America Latină în 2024, Betano a devenit și sponsorul principal al celor mai mari două ligi naționale din America de Sud: Brasileirão Betano în Brazilia și Torneo Betano în Argentina. Brandul și-a consolidat poziția de lider în Brazilia, fiind primul operator care a solicitat o licență și primul care a primit notificarea relevantă pentru autorizare. Începând cu 1 ianuarie 2025, Betano va fi un operator complet licențiat în noul peisaj brazilian al jocurilor de noroc online.
Produse Gen AI
Kaizen Labs, acceleratorul de produse și inovații al Kaizen Gaming, a introdus mai multe inovații folosind Gen AI în cursul anului trecut. Printre cele mai importante se numără Casino Co-pilot, un asistent AI care ajută jucătorii să navigheze prin jocurile de cazinou, oferindu-le recomandări și informații personalizate, și AI Cards, care transformă pariurile câștigătoare în obiecte digitale de colecție personalizate, creând o modalitate mai atractivă și mai interesantă pentru jucători de a-și împărtăși succesele. Kaizen Gaming a început, de asemenea, să își dezvolte propriile jocuri de sloturi cu grafică generată de AI, producând rezultate uimitoare din punct de vedere vizual. Trei jocuri sunt în producție, iar un al patrulea este în curs de dezvoltare.
Acte de caritate
În ultimele 12 luni a avut loc și lansarea Fundației Kaizen, fundație cu scop social finanțată exclusiv de Kaizen Gaming, care și-a desfășurat activitățile în Grecia și România prin renovarea spitalelor de copii, precum și printr-un parteneriat cu Fundația UEFA pentru Copii, pentru a sprijini proiectul „10 000 de zâmbete”. În același timp, Betano și-a consolidat angajamentul față de comunitățile locale prin diverse activări, cum ar fi, de exemplu, parteneriatul cu FC Porto și universitatea locală, care a dat viață INZONE, o cameră senzorială pe stadionul Dragão pentru persoanele cu probleme senzoriale. Kaizen Gaming a prezentat, de asemenea, noul său program internațional de voluntariat, „The Collective”, care a lansat deja inițiative în șase orașe din Europa și America Latină.
Campionii industriei ca angajator și operator de jocuri de noroc
Anul acesta, Kaizen Gaming a obținut distincții importante în industrie, fiind desemnat Operatorul Anului atât la SBC Awards, cât și la EGR Operator Awards. La EGR Operator Awards, compania a stabilit un nou record, devenind primul operator care a câștigat șapte premii într-un singur an. Ca una dintre cele mai bune 100 de companii pentru care să lucrezi în Europa, conform Fortune™, Kaizen Gaming își arată angajamentul față de oamenii săi și față de crearea unei culturi câștigătoare.
Kaizen Gaming este una dintre cele mai mari companii GameTech din lume. Cu accent pe Tehnologie și Oameni, își propune să îmbunătățească experiența pe care o oferă milioanelor de clienți din întreaga lume și să ofere divertisment fanilor sportului într-un mod distractiv și responsabil.
Kaizen Gaming deține brandul premium de pariuri sportive și jocuri online Betano, cu o prezență solidă pe piețele din Europa, America și Africa. Obiectivul „Kaizen 2626” al companiei este de a opera în 26 de țări până în 2026. Kaizen Gaming are peste 2.700 de angajați în întreaga lume.
Kaizen Gaming este recunoscut drept un jucător de top pe piața globală a pariurilor sportive și a jocurilor de noroc, primind mai multe premii ale industriei, inclusiv, în premieră mondială, șapte trofee într-un singur an la EGR Operator Awards 2024 („Operatorul Anului”, „Angajatorul Anului”, „Cel mai bun Program de Afiliere”, „Cel mai bun Operator de Pariuri pe Fotbal”, „Cel mai bun Produs dezvoltat In-House”, „Cel mai bun Operator de Pariuri Live” și „Cel mai bun Produs de Pariuri Sportive Mobil”).