Joi, 7 noiembrie 2024, la Hotel Sheraton București – Sala Platinum, a avut loc cu succes cea de-a 10-a ediție a conferinței anuale ESOMAR Connect România, un eveniment dedicat industriei de cercetare de piață.
În această ediție aniversară, ESOMAR Connect România a dorit să evidențieze impactul cercetării în mediul de business, dar și contribuția sa la succesul pe termen lung al companiilor.
Tema de anul acesta „People and Research: Finding The Meaning” | „Oameni și cercetarea de piață: Găsirea sensului” a atras un număr impresionant de participanți, entuziaști și specialiști din domeniul cercetării și marketingului, interesați să descopere perspective noi și să împărtășească experiențe relevante în industrie.
Evenimentul aniversar a adus pe scenă invitați de renume și vorbitori locali, reprezentanți ai agențiilor de cercetare de piață din România și internaționali, care au subliniat importanța cercetării de piață ca fundament al deciziilor strategice, dar și provocările cu care se confruntă acest domeniu în prezent.
Printre invitații speciali s-au numărat Julia Brannigan, Associate Director – Research, Bulbshare, și Jon Puleston, Chief Methodologist, Ipsos, ambii din Marea Britanie, care au captat atenția audienței cu prezentări interactive și cu studii de caz din propria experiență profesională, abordând teme actuale, precum inteligența artificială și folosirea AI în cercetarea de piață.
Companiiile de cercetare de piață din România, invitate pe scena evenimentului de anul acesta, au ales subiecte generoase pentru prezentările lor și unele dintre ele chiar au optat pentru a prezenta în parteneriat cu clienții lor, pe scena evenimentului fiind și vorbitori din partea companiilor Danone Romania, PPC România si Valvis Holding, în calitatea lor de utilizatori ai serviciilor de cercetare de piață, direct implicați în trendurile acestei industri.
Mulțumim partenerilor noștri, în special companiilor sponsor, care au sprijinit această ediție aniversară:
- Sponsori “Gold”: Daedalus New Media Research, DataDiggers, Exact Business Solutions, iSense Solutions, ISRA Center, Kantar, Mercury Research, NielsenIQ
GfK și Talk Online Panel.
- Sponsor “Silver”: Data Dive CSOP.
Gazdele evenimentului, Alina Șerbănică, membru în Consiliul Director al ESOMAR și Președinte SORMA, împreună cu Alina Dincă, reprezentantul ESOMAR pentru România, au mulțumit tuturor celor prezenți pentru interesul acordat și contribuția lor la succesul evenimentului.
Ne bucurăm să anunțăm că această ediție a stabilit noi standarde de participare și interacțiune, având o audiență diversă și implicată, formată din specialiști de top din industria de cercetare de piață (inclusiv din țări cum ar fi Turcia, Grecia și Republica Moldova), reprezentanți ai principalelor industrii din România (FMCG, retail, IT/tehnologie, telecomunicații, servicii bancare și de asigurări, servicii medicale și de sănătate, publicitate și relații publice, servicii de utilități etc.), alături de profesori, studenți și tineri aspiranți la o carieră în cercetarea de piață.
Evenimentul a fost disponibil atât în format fizic (cu peste 220 de participanți în sală, cât și prin digital streaming (cu aproximativ 200 participanți în online), atrăgând o audiență remarcabilă, ceea ce a demonstrat încă o dată relevanța și interesul crescut pentru acest domeniu în continuă dezvoltare.
Le mulțumim tuturor participanților, speakerilor și sponsorilor pentru susținere și entuziasm.
SPONSORI “GOLD”
SPONSOR “SILVER”