Antenna Group, organizația internațională de top în domeniul media, conținut și divertisment, l-a numit pe Henning Tewes în funcția de Director General al Grupului, începând cu 1 ianuarie 2025. Această decizie subliniază angajamentul Grupului de a impulsiona creșterea și inovația la nivel operațiunilor globale.
Cu o experiență considerabilă în televiziune și pe noile platforme digitale, Henning aduce cu sine o viziune solidă, dobândită în urma multiplelor poziții executive deținute în industria de media și divertisment. Înainte de a se alătura Antenna, a condus diverse companii și divizii ale RTL Group.
În calitate de CEO al Grupului, Henning Tewes va coordona portofoliul variat al Antenna, care include televiziune gratuită și cu plată, streaming, știri, cinematografe, evenimente live, educație, conținut, producție, publishing, media digitală, e-commerce, radio și muzică.
Antenna Group îi urează bun venit lui Henning, a cărui experiență valoroasă va contribui la dezvoltarea operațiunilor companiei. După un parcurs de succes de 36 de ani în sectoarele Tehnologiei, Media și Telecomunicațiilor, Antenna Group deține și operează 32 de canale în Europa, America de Nord și Australia, având o acoperire directă de 140 de milioane de persoane.
Pentru a consolida prezența Antenna, Henning Tewes va colabora cu un Consiliu Consultativ format din executivi cu experiență:
- Jim Gianopulos – fost Președinte și CEO al 20th Century Fox și Paramount Pictures
- Hans Holger Albrecht – în prezent Președinte al Consiliului de Administrație Superbet; fost CEO Deezer și Millicom
- Marc DeBevoise – în prezent CEO Brightcove; fost CEO CBS Interactive (în present Paramount Streaming)
- Mike Lang – în prezent Președinte Lang Media Group; fost CEO Pixel United și Director Executiv Media la Fox, Disney, Discovery și Universal Music Group
- Patrick Steel – fost CEO Politico
- Athan Stephanopoulos – fost Chief Digital Officer CNN
- Darren Childs – fost CEO Premiership Rugby și UKTV
În ansamblu, Antenna Group continuă parcursul de dezvoltare globală, având ca obiectiv informarea și divertismentul publicului într-un mod responsabil, educativ și echilibrat. Experiența internațională a membrilor Consiliului Consultativ, combinată cu cea a lui Henning Tewes în industria media și a divertismentului, vor fi esențiale și valoroase în îndeplinirea acestei misiuni.
Fondată în 1988, Antenna Group este o organizație internațională de top în domeniul media, conținut și divertisment, care deține și operează un portofoliu divers de active media globale în Europa, America de Nord și Australia. Portofoliul include televiziune gratuită și cu plată, streaming, știri, cinematografe, evenimente live, educație, conținut, producție, publishing, media digitală, e-commerce, radio și muzică. Cu 32 de canale și 3 servicii OTT, Grupul are o acoperire directă de 140 de milioane de persoane prin propriile platforme și o acoperire globală totală de 500 de milioane prin parteneriate media.
Este o companie 100% privată, cunoscută pentru fiabilitate, integritate și inovație, cu o reputație construită în peste trei decenii de investiții de succes. Antenna este acționar al Raine Group, prin intermediul căruia deține un portofoliu de investiții ce include Imagine Entertainment și TelevisaUnivision. De asemenea, a fost un investitor timpuriu în Facebook, Twitter și Spotify înainte ca acestea să devină publice. Pentru a-și îndeplini misiunea de a informa și a distra publicul într-un mod responsabil, educativ și echilibrat, Antenna se extinde pe piețe globale noi și identifică oportunități de creștere.
Antenna face parte din K Group, un conglomerat internațional deținut de familia Kyriakou, cu domenii de activitate în transport maritim, media, divertisment, imobiliare și management de active.