BRINGO, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, aduce spiritul Crăciunului direct în casele românilor. Tendințele din acest an arată o creștere semnificativă a comenzilor pentru produsele festive încă din prima jumătate a lunii decembrie, ceea ce indică o preferință pentru organizarea cumpărăturilor din timp, mai ales când vine vorba de decorațiuni sau articole non-perisabile.
Dacă vorbim despre cumpărăturile alimentare, potrivit reprezentanților platformei, weekendul dinaintea Crăciunului reprezintă, tradițional, vârful de comenzi, acest interval aducând creșteri până la dublare a numărului de comenzi înregistrate zilnic.
Și brazii naturali ajung în casele românilor prin Bringo
Brazii naturali și artificiali, crăciunițele, globurile, instalațiile luminoase, decorațiunile pentru casă sunt prezente în 25% dintre comenzile din decembrie. Nu lipsesc nici ingredientele pentru preparatele tradiționale – carne de porc, făină, zahăr, nucă, condimente și esențe aromate, confirmând obiceiul românilor de a găti acasă și de a aduce pe masa de Crăciun preparate tradiționale.
„Observăm an de an cum comenzile din perioada Crăciunului cresc semnificativ, iar obiceiurile de cumpărare reflectă atât tradiția, cât și tendințele moderne. Brazii naturali sunt tot mai populari în livrări, alături de ornamente festive care aduc atmosfera sărbătorilor în casele românilor. Pe de altă parte, ingredientele pentru mesele tradiționale, precum carnea de porc, făina, nuca și condimentele, rămân în topul preferințelor, semn că preparatele autentice, gătite în familie, ocupă un loc central. Vedem, de asemenea, și o creștere a comenzilor pentru produse gourmet și cadouri preambalate, mulți clienți aleg soluții rapide și de calitate pentru a face surprize celor dragi,” spune Monica Arapalea, Director de Marketing și Vânzări Bringo.
Coșul meu în decembrie, 325 lei, 20 produse. Vârf de comenzi înainte de Crăciun.
Alegerile consumatorilor BRINGO din toata țara din perioada sărbătorilor evidențiază preferința pentru coșuri variate. În medie, un coș de cumpărături în luna decembrie conține 20 produse, cu o valoare totală de aproximativ 325 lei.
Ceafa de porc dezosată, amestec de porc pentru răcituri, mațe de porc, alături de vin roșu și produse gourmet domină topurile celor mai comandate produse în perioada premergătoare sărbătorilor.
De asemenea, în luna decembrie clementinele devin cele mai comandate fructe, spre deosebire de restul anului, când bananele conduc detașat. Peste 20% dintre comenzile plasate în decembrie prin Bringo conțin, în medie, 1 kg de clementine.
“Ne apropiem de vârful comenzilor, care tradițional este în weekendul premergător Crăciunului. Această tendință este una pe care am observat-o an de an, pe măsură ce românii își finalizează pregătirile de Crăciun, de la cumpărăturile alimentare pentru mesele festive până la ultimele decorațiuni sau cadouri. Astfel, pe 21 decembrie estimăm că personal shopperii noștri vor livra în jur de 8.000 - 9.000 de comenzi. Perioada sărbătorilor este cea mai aglomerată pentru noi, iar serviciul de livrare rapidă Bringo continuă să fie preferat pentru confortul de a avea totul livrat direct acasă, mai ales în aceste momente aglomerate când și traficul explodează,” mai spune Monica Arapalea.
La nivel național, topul celor mai active orașe pentru comenzi se menține și în decembrie similar celui anual:
- București
- Iași
- Brașov
- Cluj
- Constanța
- Galați
- Ploiești
- Timișoara
- Suceava
- Oradea
BringoMall, serviciul vedetă în luna cadourilor
În decembrie anul trecut, pentru că utilizatorii simțeau adesea nevoia de a accesa mai multe surse pentru cumpărăturile lor, Bringo a lansat Bringo Mall, un serviciu care gestionează exact aceste comenzi care presupun achiziții din mai multe magazine.
Adopția serviciului a fost foarte bună încă de la început, la fel și feedback-ul clienților vis-à-vis de proces și interacțiunea cu personal shopper-ul se menține foarte bun inclusiv în perioadele cu activitate intensă pe cadouri, când serviciul este accesat de un număr aproape triplu de clienți față de zi normală.
Cele mai frecvente combinații de magazine remarcate pentru BringoMall sunt între hypermarket și magazine de jucării, beauty, farmacii, produse pentru animalele de companie (pet shops), produse sportive, florării și magazine de cadouri sau librării.
Bringo Mall este disponibil la nivel național, având listate magazine din 48 de centre comerciale, care acoperă multiple verticale de produse. Orașele din care se plasează cele mai multe comenzi sunt:
- București
- Galați
- Sibiu
- Brașov
- Botoșani
- Constanța
- Cluj
- Piatra Neamț
- Iași
- Brăila
Bringo este o aplicație de cumpărături online care oferă acces la peste 90.000 de produse din peste 180 de magazine partenere, acoperind o gamă largă de categorii, de la alimente proaspete la echipamente sportive, produse pentru animale de companie, produse farma, cosmetice, cărți și multe altele.
Oferă opțiuni flexibile de livrare: rapidă, planificată în aceeași zi sau prin serviciul Click&Collect, este disponibil în peste 37 de orașe din România, oferă acces la peste 90.000 de produse din peste 200 de magazine partenere, acoperind o gamă largă de categorii, de la alimente proaspete la echipamente sportive și cărți, și, de asemenea, are la bază conceptul de personal shopper.