TikTok anunță noi actualizări și rapoarte privind transparența

TikTok anunță noi actualizări și rapoarte privind transparența

TikTok a considerat întotdeauna că transparența construiește încrederea. Încă de la început, compania a împărtășit deschis eforturile sale de a proteja platforma. De-a lungul timpului, TikTok a crescut numărul de rapoarte publicate voluntar, complexitatea datelor dezvăluite și frecvența cu care acestea sunt lansate. De asemenea, TikTok s-a concentrat pe facilitarea accesului persoanelor care doresc să studieze independent datele și platforma. Astfel, compania continuă să își consolideze angajamentul față de transparență prin noi rapoarte și resurse.

Astăzi, TikTok a publicat cea mai recentă colecție de rapoarte de transparență, inclusiv Raportul de Aplicare a Regulilor Comunității, care evidențiază activitatea esențială a echipei Trust & Safety din perioada iulie – septembrie a acestui an. De exemplu, TikTok a eliminat peste 147 de milioane de videoclipuri pentru încălcarea politicilor platformei. Majoritatea covârșitoare a conținutului a fost eliminată proactiv de TikTok, fără a înregistra nici măcar o vizualizare. În aceeași perioadă, TikTok a închis peste 12 milioane de transmisiuni live, a eliminat peste 1,3 miliarde de comentarii și a interzis peste 214 milioane de conturi pentru încălcarea regulilor platformei. TikTok folosește tehnologie de moderare automată și echipe de moderare pentru a identifica și elimina conținutul care încalcă regulile, iar automatizarea este responsabilă pentru peste 80% din eliminări, în creștere cu 15% față de anul trecut. Până acum, în 2024, TikTok a eliminat peste 500 de milioane de videoclipuri care au încălcat politicile platformei, iar compania a investit peste 2 miliarde de dolari în Trust and Safety. De asemenea, compania continuă să investească alte peste 2 miliarde de dolari și în anul următor pentru a menține TikTok în siguranță.

Raportul TikTok de Aplicare a Regulilor Comunității este publicat trimestrial în peste 25 de limbi și oferă peste 8.300 de puncte de date. TikTok a extins semnificativ sfera rapoartelor în timp, adăugând, din 2020, peste 20 de metrici și mai mult de o duzină de dimensiuni diferite prin care datele pot fi analizate, de exemplu în baza politicilor sau a piețelor. Pentru a facilita studiile cercetătorilor, datele sunt disponibile într-un fișier CSV lizibil automat, publicat împreună cu fiecare raport.

În plus, TikTok a publicat astăzi cele mai recente Rapoarte privind Operațiunile de Influență Ascunsă, unde a oferit informații despre rețelele de influență destructurate în octombrie și noiembrie anul acesta. În octombrie, TikTok a înlăturat 9 operațiuni de influență formate din 486 de conturi, precum și alte 26.946 de conturi asociate cu rețele deja destructurate, care încercau să-și restabilească prezența pe platformă. În noiembrie, TikTok a înlăturat 3 operațiuni de influență ascunsă, formate din 154 de conturi, împreună cu alte 5.046 de conturi asociate cu rețele anterior destructurate care încercau să revină pe platformă.

De asemenea, TikTok a publicat astăzi Raportul privind Solicitările de Eliminare din partea Guvernelor, Raportul privind Solicitările de Informații din partea Autorităților de Aplicare a Legii și Raportul privind Solicitările de Eliminare a Proprietății Intelectuale. Mai mult, platforma publică rapoarte voluntare privind exploatarea și siguranța minorilor și securitatea platformei.

În continuare, TikTok va dezvălui mai multe informații și actualizări despre munca continuă în domeniul Trust & Safety pe noul blog al Centrului de Transparență. TikTok va continua, de asemenea, să investească în Centrele de Transparență și Responsabilitate, care au fost vizitate de peste 1.000 de persoane în acest an, precum și în Instrumentele de Cercetare, care oferă sprijin pentru peste 500 de echipe de cercetare ce studiază independent platforma.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related