Pandora x Mara Mura Be Love Zone, conexiunea autentică între brand și consumatori

Pandora x Mara Mura Be Love Zone, conexiunea autentică între brand și consumatori

Brandurile sunt în mod constant în căutare de noi modalități de a-și diversifica strategiile și canalele de comunicare, pentru a ajunge cât mai eficient și targetat la consumatori și pentru a avea rezultatele țintite. Într-o eră dominată de zgomot digital, cum reușești să spui o poveste atractivă și credibilă? Răspunsul vine prin proiectul Pandora x Mara Mura Be Love Zone, creat pentru a crește notorietatea brandului, prezența în offline și, implicit, vânzările bijuteriilor Pandora.

Această activare inedită a redefinit experiența consumatorilor, fiind parte din campania Be Love pe care brandul Pandora a desfășurat-o  începând cu 2024. Timp de 2 săptămâni, între 15 și 29 noiembrie, Mara Mura Ateneu s-a transformat într-un spațiu al experiențelor pentru bucureșteni, oferind vizitatorilor activări și momente autentice.

„Trăim într-o lume dinamică, definită de schimbări constante și de evoluția continuă a preferințelor consumatorilor. Acest context extrem de provocator ne impune să alegem rute neconvenționale, să fim curajoși și capabili să implementăm campanii relevante care să atragă și să implice consumatorii. Rețetele de până acum nu mai sunt atrăgătoare, iar opțiunile noi și diverse devin cheia succesului pentru a deveni top of mind”, a declarat Raluca Zamfir, Managing Partner RAN Communication.

Consumatorii au fost încurajați să trăiască fiecare clipă din experiențele Pandora la intensitate maximă, iar activările zilnice au adus un plus de interactivitate și adrenalină. În plus, membrii Pandora Club s-au bucurat de avantaje exclusive, precum prețuri speciale la produsele Pandora x Mara Mura și șansa de a câștiga bijuterii la Claw Machine. De asemenea, aceștia au avut ocazia să participe la întâlniri cu artiști îndrăgiți, transformând experiența într-una cu adevărat memorabilă, încât fanii brandului care locuiau în Cluj, de exemplu, au venit special în Bucureşti să se bucure de aceste zile oferite de Pandora.

Universul Pandora x Mara Mura Be Love a însemnat în cifre 15 zile de activări și conexiuni autentice cu peste 7000 de consumatori, oferind astfel oportunitatea de a promova mesajele cheie Pandora într-un mod creativ și autentic, de a avea feedback în timp real de la cei care au vizitat spațiul și de a amplifica în social media experiența avută.

Spațiul a fost transformat integral, toate detaliile fiind atent gândite – decorul tematic, roz – roşu, care a captat atenția trecătorilor, cutiile și paharele branduite, meniul personalizat, momentele dedicate vizitatorilor și cărţile poştale Be Love.

Startul campaniei a fost dat de cântărețul Fuego care a transformat Be Love Zone într-un adevărat spectacol stradal, iar la finalul activării, concertul unplugged al lui Rareș Maris a reunit fanii într-o atmosferă extraordinară, cântând la unison melodiile lui consacrate.

Cei care au fost la Pandora x Mara Mura Be Love Zone s-au bucurat de numeroase experiențe personalizate și activări interactive, implementate zi de zi: au descoperit bijuteriile Pandora expuse într-un cadru atipic, s-au întâlnit cu creatorii de conținut Selly&Smaranda și Emily Burghelea, au degustat deserturile speciale Pandora x Mara Mura, dar şi celebra ciocolată caldă cu bezea roz, au scris cărți poștale Be Love celor dragi, au câștigat bijuterii la Claw machine, au dansat în ritmurile muzicii DJ-ului Christian Thomson, iar cei care au dorit să capteze momentul au primit un portret realizat pe loc de artista Adriana Gheorghe.

Campaniile creative au nevoie de spații creative și de parteneri implicați - acest proiect nu ar fi fost posibil fără susținerea și implicarea echipei Mara Mura, precum și entuziasmul molipsitor al echipei Purple Flowers.

„Consumatorul a fost și va fi întotdeauna în prim plan, de aceea  ne-am dorit să avem activări relevante și și să poată fi amplificate eficient în social media, mai ales pe Instagram şi TikTok. Fiecare campanie are obiective diferite și, prin urmare, vorbim despre indicatori de performanţă diferiți. Ne-am dorit ca Pandora x Mara Mura Be Love Zone să fie un proiect care să îmbine obiectivele de awareness, axate pe creșterea notorietății de brand cu cele de conversie, axate pe creșterea vânzărilor. Am reușit să creăm și să implementăm un spațiu experimențial, cu potenţial extraordinar de viralizare în online, inedit și memorabil în care vizitatorii să socializeze şi să se conecteze cu brandul  Pandora într-o manieră aparte, în stilul Be Love ”, a menționat Anca Marcu, Deputy Managing Partner RAN Communication.

RAN Communication este o agenție independentă de comunicare, cu o istorie de 12 ani și cu o experiență amplă în zona de consumer experience. Viziunea RAN Communication  este sa creeze plus-valoare pentru clientii sai, oferindu-le cele mai bune servicii de consiliere strategica si executie in comunicare.

Ne mândrim cu o echipă de profesioniști pasionați de Strategie, Public Relations, Evenimente, Retail Activation, Consumer Experience, Digital, Producție și Logistică, precum și cu parteneriate de lungă durată cu companii din diverse industrii, alături de care creăm experiențe relevante.

RAN Communication oferă servicii full-service de comunicare, având o rețea de peste 200 de profesioniști (brand ambasadori, furnizori, parteneri) în întreaga țară.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie independenta de comunicare, cu o istorie de 12 ani si cu o experienta ampla in zona de consumer experience.Viziunea RAN Communication este sa creeze plus-valoare pentru clientii sai,... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related