- DECATHLON își consolidează rolul important deținut în lumea fotbalului și devine furnizorul oficial al ghetelor lui Antoine Griezmann, ghete concepute de KIPSTA, marca proprie Decathlon.
- Prin această colaborare, DECATHLON perseverează în ambiția strategică de a crea parteneriate majore cu sportivi de top, prin îmbunătățirea expertizei tehnice și prin continuarea misiunii de a îmbunătăți continuu performanța.
DECATHLON este, la acest moment, furnizorul oficial al mingilor pentru meciuri din UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, Ligue 1 Mc Donald's, Ligue 2 BKT din Franța și Jupiler Pro League din Belgia, iar acum își consolidează mai departe poziția de partener important în fotbal, devenind furnizorul oficial al lui Antoine Griezmann.
De la sfârșitul anului 2024, câștigătorul Ghetei de Aur la Euro 2016 și cel mai bun marcator al lui Atletico Madrid din toate timpurile poartă o versiune integral neagră a ghetelor de viteză CLR de la KIPSTA. Cu acest model a înscris deja 9 goluri, dintre care 3 în Liga Campionilor. Atacantul francez va purta în continuare aceste ghetele și se va implica activ în crearea viitoarelor modele de ghete de fotbal ale DECATHLON, împreună cu echipele interne.
„Sunt încântat să mă alătur companiei DECATHLON în calitate de ambasador al unui brand care întruchipează valorile mele esențiale. Pentru că face fotbalul accesibil tuturor prin produse incluzive, inovatoare și cu performanțe înalte, DECATHLON le permite oamenilor să experimenteze magia acestui sport universal, pe care eu am bucuria să-l joc de peste 20 de ani. Această nouă aventură reprezintă o adevărată inspirație pentru mine, deoarece îmi oferă o oportunitate unică, aceea de a contribui în mod direct la crearea articolelor pe care le voi folosi pe teren, inclusiv la ghetele care vor duce limitele performanței și mai departe” a declarat Antoine Griezmann.
Un simbol a fotbalului mondial în parteneriat cu cel mai mare retailer de articole sportive din lume
DECATHLON perseverează în ambiția strategică de a se implica în parteneriate majore, cum ar fi cele cu Jocurile Olimpice și Paralimpice de la Paris din 2024 sau cu echipa de ciclism profesionist DECATHLON-AG2R LA MONDIALE. Acest parteneriat cu Antoine Griezmann reprezintă un pas semnificativ pentru poziționarea companiei DECATHLON ca jucător esențial în lumea extrem de competitivă a fotbalului de elită, iar DECATHLON își consolidează astfel angajamentul față de excelența sportivă, inovație și promovarea valorilor pozitive.
Noua colaborare cu Antoine Griezmann – recunoscut la modul general ca unul dintre cei mai preciși și tehnici jucători ai generației sale – demonstrează încă o dată devotamentul mărcii de a oferi clienților săi produse specializate. Prin eforturile autentice de creare a articolelor alături de atacantul echipei Atletico Madrid, Kipsta continuă să depășească limitele performanței.
„Acest parteneriat reflectă ambiția noastră de a colabora cu oameni și echipe care întruchipează valorile pe care le prețuim la DECATHLON. Antoine, unul dintre cei mai buni jucători de fotbal din lume, aduce o energie care rezonează profund cu cine suntem noi ca marcă. Pentru el, sportul a fost întotdeauna o manifestare a jocului, iar prezența sa dinamică pe teren arată energia, conexiunea și starea de bine pe care le aduce în acest joc. Autenticitatea și modestia sa, atât pe teren, cât și în afara acestuia, reflectă o personalitate care inspiră nu doar campionii mondiali, ci pe oricine iubește fotbalul. Aceste valori comune și capacitatea sa unică de a se conecta cu oamenii fac din acest parteneriat potrivirea perfectă, deoarece ne propunem să omagiem împreună spiritul autentic al sportului” a declarat Céline Del Genes, Global Chief Customer Officer la DECATHLON.
Această colaborare dintre Antoine Griezmann și DECATHLON deschide, de asemenea, o nouă etapă pentru marcă, deoarece jucătorul va participa la procesul de creare al articolelor pe care le va purta și care vor fi disponibile în magazine.
„Atunci când un campion mondial întâlnește un brand sportiv care este lider mondial, ia naștere un parteneriat unic care stabilește noi standarde în designul și inovarea produselor. Implicarea lui Antoine în procesul de creare va juca un rol fundamental în modelarea viitorului produselor noastre. Prin încorporarea perspectivelor și a opiniilor sale, ne propunem să perfecționăm și să inovăm în mod continuu, și să oferim astfel produse cu performanță înaltă nu doar sportivilor profesioniști, ci tuturor jucătorilor pasionați și exigenți” a menționat Frédéric Boistard, Football Leader la DECATHLON.
DECATHLON este o marcă sportivă multi-specializată, care răspunde atât nevoilor începătorilor, cât și celor ale sportivilor de nivel înalt, fiind un producător de articole sportive inovatoare pentru toate nivelurile de performanță. Cu peste 100.000 de angajați și 1.700 de magazine în întreaga lume, încă din anul 1976 DECATHLON și echipele sale lucrează neîncetat pentru a pune în practică o dorință: „Move people through the wonders of sport” (Să punem oamenii în mișcare prin minunile sportului), ajutându-i să ducă o viață mai sănătoasă și mai fericită, într-un viitor sustenabil.
Ca marcă a DECATHLON dedicată sporturilor de echipă, KIPSTA este specializată în crearea de produse pentru fotbal din 2016. Marca, cu sediul în nordul Franței, este dedicată îmbunătățirii în mod sustenabil a vieții de zi cu zi a tuturor jucătorilor de fotbal. Kipsta are un angajament față de excelență, oferind utilizatorilor săi produse de înaltă performanță, inclusiv pentru cele mai înalte niveluri sportive, la cel mai accesibil preț posibil.