Horeca Trading Distribution (actual HTD Shop), jucător important pe piața de retail și distribuție, vizează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro în 2025, în creștere cu circa 60%, față de valoarea înregistrată în 2024, respectiv 950.000 de euro. În același timp, compania își consolidează prezența pe piețele din Bulgaria și Ungaria și se extinde către clienții din Grecia și Polonia, prin intermediul marketplace-urilor.
Cu un portofoliu complex de articole de curățenie, menaj, produse de uz sanitar și papetărie, HTD Shop deservește un procent semnificativ de clienți din domeniul medical, saloane de înfrumusețare, birouri, grădinițe, dar și biserici, service-uri auto, hoteluri și restaurante. Valoarea medie a coșului de cumpărături al clienților recurenți se situează la 800 de lei.
Aproximativ 45% dintre produse provin de la producători locali, iar restul sunt importate din țări precum Italia, Turcia și Germania.
„Cu o prezență de aproape 10 ani pe piața locală, am debutat inițial cu un portofoliu de produse dedicate în special industriei de HoReCa, sub brandul Horeca Trading Distribution. Pandemia de Covid-19 ne-a determinat însă să ne extindem portofoliu, ținând cont că a blocat întregul domeniu. Astăzi, ne adresăm în special companiilor mici și mijlocii de la nivel local, dar în ultimii ani am reușit să ajungem și la jucătorii de pe piețele din Bulgaria și Ungaria prin intermediul marketplace-urilor și în curând vom ajunge prin același proces și în Polonia și Grecia. Toate aceste schimbări ne-au împins și către o schimbare a identității noastre de brand, astfel că de anul acesta am devenit HTD Shop”, a declarat Irina Zamfir, fondatoarea HTD Shop.
HTD Shop își propune să devină o platformă integrată unde companiile găsesc toate produsele esențiale într-un singur loc.
„Viziunea noastră este să devenim furnizorul principal și de încredere pentru toate nevoile non-food ale firmelor, de la cele mici până la marile corporații. Ne dorim să eficientizăm întregul proces de achiziționare și investim în permanență în digitalizare și tehnologie. Anul acesta am bugetat circa 15% din cifra de afaceri, mai exact 225.000 euro pentru investiții în automatizări și în sisteme bazate pe inteligență artificială. Pe lângă toate acestea, suntem flexibili în fața nevoilor clienților noștri și ne diversificăm în permanență gama de produse pe baza feedback-ului primit din partea acestora”, a mai adăugat Irina Zamfir.
Cu o viziune și misiune mai clare, în urma procesului de rebranding, HTD Shop își consolidează poziția de jucător important și partener de încredere pentru companiile din diverse industrii și urmărește o dezvoltare pe orizontală. Axată pe inovație și eficiență, HTD Shop este pregătită să răspundă provocărilor pieței și să ofere soluții complete pentru clienții săi din Europa. Compania se bazează pe valori precum inovația, colaborarea și sustenabilitatea, asigurând totodată o relație umană, eficientă și transparentă cu fiecare client.
Înființată în 2016 de antreprenoarea româncă Irina Zamfir, care de-a lungul anilor a obținut peste 10 distincții și premii în cadrul evenimentelor de business și antreprenoriat, HTD Shop a demarat sub brandul Horeca Trading Distribution cu vânzări de produse door to door destinate industriei HoReCa. În 2020, compania și-a extins portofoliul, furnizând articole de curățenie, menaj, produse sanitare și de papetărie pentru companii din diverse industrii. Compania de retail și distribuție s-a rebranduit anul acesta și a devenit HTD Shop. Compania pune accent pe digitalizare, inovație și flexibilitate, oferind soluții eficiente și personalizate prin intermediul platformelor online. HTD Shop continuă să-și extindă prezența internațională, fiind activă pe piețele din Bulgaria, Ungaria, Grecia și Polonia.