1,95 milioane de euro cifră de afaceri în 2024 pentru CRESSENT

1,95 milioane de euro cifră de afaceri în 2024 pentru CRESSENT

CRESSENT, companie românească de referință în furnizarea de suprafețe și accesorii premium pentru mobilier, marchează intrarea în cel de-al 30-lea an de activitate cu o cifră de afaceri de 1,95 milioane de euro. Factorii care au favorizat stabilitatea businessului în ultimii ani au fost axarea pe un portofoliu de produse high-end și oferirea de servicii personalizate clienților - arhitecți, designeri de interior și de produs, producători de mobilă. Compania își propune investiții totale de peste 350.000 de euro, ce se vor reflecta într-o creștere procentuală YOY de 10-15%.

Piața de design interior, inclusiv cea de mobilier, trece printr-o transformare semnificativă, atât la nivel internațional, cât și național, pe fondul unor tendințe emergente care răspund cerințelor unui consumator modern. Sustenabilitatea, integrarea tehnologiei și personalizarea sunt factori-cheie care redefinesc preferințele clienților și influențează profund dinamica industriei. Aceste schimbări se reflectă direct în portofoliul diversificat dezvoltat de CRESSENT în ultimii ani, precum și în abordarea strategică privind segmentarea bazei de clienți B2B, pentru a răspunde nevoilor unui public tot mai diversificat și specializat.

Astfel, CRESSENT se adresează producătorilor de mobilier (care reprezintă 50% din cifra de afaceri a companiei), reselleri (32%) și designeri de interior, de produs, arhitecți, un segment în continuă creștere în ultimii trei ani. Cifra de afaceri a companiei din 2024  reflectă consolidarea acestei strategii de business, susținută de cererea constantă pentru produse și soluții personalizate. Cei mai mulți clienți, după Capitală, provin din Maramureș, Timiș, Cluj, Mureș, Brașov și Prahova.

„Într-o piață care evoluează rapid, creșterea segmentului de produse high-end, personalizate reflectă o schimbare semnificativă în preferințele consumatorilor și profesionalizarea industriei de design interior. Ne-am adaptat constant strategia pentru a răspunde acestei cereri accentuate, prin extinderea portofoliului și prin servicii care să ofere soluții integrate pentru arhitecți, designeri și producători de mobilă deopotrivă, un diferențiator care ne-a permis să ne consolidăm poziția în piață și să rămânem un partener preferat în industrie, chiar și după 30 de ani”, a declarat László Sztupár, cofondator și CEO CRESSENT.

Printre cele mai apreciate produse din portofoliul CRESSENT în ultimul an se numără PAL-ul termo-structurat și MDF-ul ultramat Cleaf, recunoscute pentru versatilitate și inovație, elemente esențiale într-o industrie dinamică precum producția de mobilier. De asemenea, HPL-ul compact colorat în masă de la Abet și Arpa/Fenix continuă să fie preferat pentru designul minimalist și estetica sa. Accesoriile funcționale, precum uși coplanare și pocket door de la Arturo Salice Spa sau elementele de suspendare și nivelatoarele Camar, au completat oferta, fiind esențiale în soluțiile de mobilier personalizate.

 

Investiții totale de peste 350.000 de euro

În 2024, CRESSENT a investit semnificativ în modernizarea infrastructurii și în dezvoltarea portofoliului. Printre aceste inițiative se numără realizarea de mobilier expozițional pentru târguri și showroom-uri și implementarea unui sistem CRM avansat, menite să optimizeze eficiența operațională. De asemenea, extinderea gamei de produse prin încheierea unui parteneriat cu compania italiană Arpa Industriale subliniază orientarea companiei spre inovație și adaptabilitate la cerințele pieței. Alături de participarea la târgurile de profil din România și străinătate, investițiile din ultimul an s-au ridicat la peste 50.000 de euro.

În următorii trei ani, CRESSENT își propune investiții de minim 300.000 de euro, care să continue consolidarea prezenței pe piață prin reamenajarea showroom-ului din Baia Mare, extinderea capacităților de depozitare și deschiderea unui nou showroom. Alături de investițiile în modernizarea utilajelor și dezvoltarea forței de vânzări, acestea vor susține obiectivele de creștere și vor permite companiei să răspundă mai agil cerințelor clienților.

„Industria mobilierului se află într-un moment de transformare profundă, influențată de cererea în creștere pentru produse sustenabile, personalizate și integrate tehnologic. Într-un context în care lanțurile de aprovizionare sunt tot mai complexe, importatorii joacă un rol crucial în conectarea pieței cu cele mai bune soluții globale. La CRESSENT, ne asumăm aceste provocări printr-o strategie concentrată pe investiții în extinderea portofoliului și stocului nostru de produse premium și pe parteneriate solide cu lideri europeni din domeniu. Prin această abordare, oferim soluții care nu doar că răspund cerințelor pieței, dar stabilesc noi standarde de calitate și durabilitate”, a mai precizat László Sztupár.

Pentru acest an, compania estimează o creștere de minim 10% a cifrei de afaceri și depășirea pragului de 2 milioane de euro.

Fondată în 1995 la Baia Mare, CRESSENT oferă soluții premium pentru design interior, colaborând cu branduri internaționale de renume și susținând excelența în fiecare proiect realizat. Printr-o combinație de inovație, tradiție și angajament față de calitate, 30 de ani mai târziu CRESSENT continuă să inspire și să definească standarde în industria mobilierului din România, oferind un portofoliu total de peste 5.000 produse de la peste 30 furnizori de top din Europa.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related