Bonduelle lansează noua gamă de crochete și burgeri Croustis

Bonduelle lansează noua gamă de crochete și burgeri Croustis

Bonduelle, liderul pieței locale în categoria legumelor în conservă, a lansat în România la începutul acestui an o nouă gamă de produse: crochetele și burgerii Croustis, 100% legume pline de savoare și brânză, acoperite cu o crustă crocantă de pesmet.

Croustis – nume derivat din adjectivul „croustillant”, care în limba franceză înseamnă „crocant” – sunt produse gândite pentru persoanele care doresc soluții rapide și comode pentru a pregăti acasă aperitive, salate, gustări calde sau chiar feluri principale.

Crochetele Croustis pot fi găsite în două variante: cu dovleac și mozzarella, respectiv cu broccoli, smântână și brânză Emmental, iar burgerii sunt disponibili în două versiuni: Cheesy (cu dovleac, linte și Emmental) și Texas (cu fasole roșie, porumb și ardei roșu). Croustis sunt învelite într-o crustă de pesmet care la gătire devine în scurt timp crocantă, oferind un plus de savoare mixului de ingrediente principale.

„Odată cu această lansare, Bonduelle reinventează segmentul produselor congelate, ajutându-i pe consumatorii din generațiile tinere și nu numai să (re)descopere plăcerea de a consuma legume”, spune Andreea Ioniță, Brand Manager Bonduelle România. „Croustis asociază frăgezimea legumelor cu savoarea brânzeturilor și aroma unei cruste crocante, oferind o experiență culinară: sub forma unor crochete și burgeri tradiționali, consumatorii vor descoperi prospețimea ingredientelor Bonduelle și noi combinații de gusturi delicioase de legume. Pentru persoanele care își doresc o dietă flexitariană, echilibrată în ceea ce privește aportul de nutrienți, Croustis înseamnă o oportunitate de a include în meniu mai multe legume și leguminoase, în preparate ce pot fi apreciate de întreaga familie, indiferent de preferințele individuale ale fiecărui membru.”

Crochetele sunt disponibile în cutii de câte 7-9 bucăți (aproximativ 4 porții), iar burgerii în cutii a câte 2 bucăți, comercializate în ambalaje 100% reciclabile, care nu conțin niciun fel de material plastic.

În funcție de rețetă, Croustis conțin 100% amestecuri de legume, leguminoase, cereale și diferite sortimente de brânză sau lactate, învelite în pesmet, și sunt gata de preparare în circa 12-15 minute în friteuza cu aer cald (air fryer) sau la tigaie, sau în aproximativ 20-25 de minute în cuptor.

Crochetele Croustis pot fi consumate într-o varietate de forme: ca aperitiv sau gustări (finger food), ca ingredient în preparate reci sau calde, în salate tradiționale sau de inspirație asiatică (cum ar fi de exemplu un Buddha Bowl). Burgerii Croustis reprezintă o alternativă sănătoasă și gustoasă pentru consumatorii care își doresc savoarea burgerilor tradiționali, dar cu un aport consistent de fibre și vitamine, în rețete precum un pita burger inspirat din bucătăria grecească sau keto burgeri.

Noua gamă marchează extinderea portofoliului local de produse congelate al Bonduelle cu produse de tip crochete și burgeri.

„Consumatorii pot găsi acum, în secțiunea de produse congelate, o soluție rapidă și comodă pentru a pregăti cu ușurință o masă echilibrată”, spune Roxana Nănescu, Marketing Director Bonduelle SEE. „Printre beneficiile pe care noua gamă le pune la dispoziția consumatorilor români se numără calitatea deja bine-cunoscută a legumelor Bonduelle, precum și versatilitatea și ușurința în preparare, oferind astfel o alternativă delicioasă și nutritivă la produsele clasice. Prin această lansare completăm portofoliul Bonduelle cu opțiuni ideale pentru cei care doresc să integreze mai multe proteine vegetale în alimentația lor, fără a face compromisuri la gust. Croustis este o alternativă delicioasă la crochetele și burgerii tradiționali – o alegere savuroasă, o placere nevinovată.”

Produsele Croustis sunt comercializate în hypermarketurile Carrefour din întreaga țară.

Misiunea Bonduelle este de a oferi inspirație către o dietă bogată în alimente vegetale, pentru a contribui la starea de bine a oamenilor și a planetei. Alături de fermele partenere, inovăm permanent pentru a oferi produse de înaltă calitate, protejând în același timp mediul. Începută ca o afacere de familie în Franța în 1853, Bonduelle este astăzi o marcă de încredere aleasă de oameni din aproape 100 de țări.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related