Flavours dă tonul tendințelor de Food & Design pentru nunțile anului 2025

Flavours dă tonul tendințelor de Food & Design pentru nunțile anului 2025

La început de an, Flavours, brand premiat pentru excelență în domeniul cateringului pentru nunți în cadrul Galei AFIN 2024, anunță tendințele în materie de Food & Design pentru nunțile anului 2025, marcând, totodată, lansarea noii sale campanii de comunicare pe acest segment: „Flavours – Tastes Like Forever”.

În cei peste 23 de ani de activitate, Flavours a asigurat cu succes cateringul pentru un număr impresionant de nunți, peste 3.000, evoluând constant pentru a ține pasul cu trendurile și a răspunde așteptărilor clienților săi. Este o expertiză valoroasă care i-a adus la finalul anului trecut o validare importantă din partea experților: premiul pentru „Cea mai bună companie de catering din industria nunților 2024”, la Gala AFIN (Asociația Furnizorilor din Industria Nunților).

„Acest premiu are o semnificație deosebită pentru noi, deoarece confirmă excelența serviciilor Flavours într-un domeniu în care fiecare detaliu trebuie să fie impecabil. După ani de experiență, fiecare membru al echipei noastre știe că, dincolo de mâncarea foarte bună, organizarea cateringului unei nunți înseamnă să înțelegi foarte bine povestea aparte a fiecărui cuplu. De fapt, unul dintre aspectele cele mai apreciate ale serviciilor Flavours este abordarea personalizată: concepem fiecare catering împreună cu clientul, astfel încât să reflecte perfect viziunea sa unică, stilul și tematica evenimentului”, a declarat Dana Peteanu, Sales & Event Planner Flavours de peste 10 ani. 

În ceea ce privește nunțile, gusturile și așteptările protagoniștilor se transformă constant, în pas cu cele mai rafinate și actuale tendințe în materie de Food & Design, punând mereu la încercare creativitatea chef-ilor și perfecționând, cu fiecare nou eveniment organizat, calitatea serviciilor de catering oferite de Flavours. Sezonul 2025 aduce în prim-plan trenduri care îmbină inovația culinară cu designul sofisticat, iar Flavours propune clienților săi câteva direcții creative care aduc fiecărui fericit eveniment un plus de savoare și o experiență gastronomică de neuitat.

4 trenduri de Food & Design care te fac să spui „Flavours – Tastes Like Forever”:

  1. Fusion culinar & plating artistic: Anul acesta, în arhitectura culinară a nunților, Flavours aduce un fusion global, îmbinând arome autentice din întreaga lume cu esența bucătăriei tradiționale și modalitățile de plating ultra creativ, care transformă orice farfurie într-o operă de artă. Cu o abordare premium pe piața locală, Flavours vine cu atuurile necesare pentru a transforma în realitate chiar și cele mai inedite dorințe culinare ale clienților săi.
  2. Live Cooking Stations: În 2025, un Live Cooking Station devine punctul central al oricărui eveniment, iar Flavours propune tuturor clienților care își plănuiesc nunta mult-visată să opteze și pentru această experiență gastronomică interactivă. Astfel, fie că optează pentru un soup bar delicios, ori pentru o stație de fish & seafood fresh sau chiar ramen personalizat, clienții Flavours își pot surprinde invitații cu dish-uri savuroase pregătite în timp real de echipa de bucătari și un spectacol culinar care va atrage toate privirile.
  3. Meniuri sustenabile: Responsabilitatea față de mediu influențează tendințele actuale, iar meniurile sustenabile apar în topul preferințelor celor care aspiră la o nuntă sustenabilă, cu impact pozitiv. În materie de Food & Design, ingredientele locale și preparatele eco-friendly sunt elementele cheie ce definesc această tendință. Cu creativitate și un know-how prețios, Flavours promite clienților săi o experiență culinară peste așteptări.
  4. Fire Dining – arta BBQ-ului reinventat: Anul acesta Flavours redefinește experiența BBQ prin conceptul Fire Dining – o armonie între arta focului deschis și rafinamentul fine dining-ului. Rețetele clasice sunt reinterpretate prin tehnici moderne, iar aromele intense sunt evidențiate prin plating creativ și un bufet cu un design care iese din tipare. Rezultatul? O experiență autentică, unde focul devine un element de spectacol culinar.

„Ca profesioniști în gastronomie, ne place să inovăm, adaptând trendurile actuale de Food & Design cu propria amprentă creativă. Astfel, în nunțile Flavours, aducem acum stații de live cooking, food bars cu tapas, finger foods sau chiar canapés pentru întâmpinarea invitaților. Mă bucur să văd că, tot mai des, mirii își doresc evenimente personalizate până în cele mai mici detalii, și aleg bufetul în locul servirii clasice, oferind invitaților mai multă libertate și diversitate în alegeri. Astăzi, oamenii caută o experiență culinară completă, iar noi facem tot ce ne stă în putință ca să le depășim așteptările”, a declarat Chef Shoo, Creative Director & Executive Chef Flavours încă de la înființarea brandului, în 2002.

Flavours a luat naștere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare cum nu se mai găsea în România, sub semnătura lui Chef Foa. Și pentru că fiecare livrare era un eveniment în sine și niciun meniu nu semăna cu un altul, s-a dezvoltat firesc și divizia de evenimente tailor-made. Astfel, Flavours a început să livreze o experiență 360° pentru toate simțurile. Flavours are divizii în București și Cluj, iar livrările se pot face în toată țara.

În 2015, a apărut Stradale și, pentru prima oară, prânzul dintr-o clădire de birouri, școală sau instituție publică venea cu o experiență completă – calitate superioară a ingredientelor, gust memorabil, designul unui restaurant de seară și atmosfera unui festival de mâncare. Dintr-un desert iubit în București, Mitzu s-a dezvoltat firesc într-o cafenea unde poți savura o cafea de specialitate, dulciuri și sendvișuri făcute în casă. Stradale si Mitzu sunt poziționate în clădirile de birouri tip A, în București și Cluj, în școli private, dar și în instituții, precum Senatul României.

Bruto este cel mai nou brand al grupului și primul concept à la carte. Creat într-o clădire veche de peste 200 de ani, care adăpostea, pe vremuri, fostele grajduri imperiale, restaurantul se întinde pe două etaje și a păstrat detalii din arhitectura și designul locației.

În cei peste 23 de ani de activitate, Flavours Group a ajuns la peste 6 milioane de clienți prin serviciile oferite de fiecare brand în parte. Flavours Group deține peste 30 de locații în București și Cluj.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related