Jucătoarea profesionistă de tenis Ana Bogdan devine brand ambassador LEMONVITA by 5 to go

Jucătoarea profesionistă de tenis Ana Bogdan devine brand ambassador LEMONVITA by 5 to go

5 to go anunță startul unui parteneriat valoros cu Ana Bogdan, jucătoare profesionistă de tenis și o sportivă cu abilități remarcabile și obiective îndrăznețe, care a reușit să obțină numeroase rezultate notabile pe plan intern și internațional.

Ana Bogdan devine brand ambassador LEMONVITA, limonada by 5 to go din gama pentru retail, atât pentru sortimentul clasic, cu zmeură și lămâie, cât și pentru LEMONVITA lămâie & zmeură cu magneziu și vitaminele B. Ambele produse vor beneficia de etichete speciale cu imaginea Anei Bogdan, care se vor regăsi pe ambalaje pe parcursul unui an calendaristic.

Noua colaborare a fost anunțată în cadrul Conferinței Internaționale a Francizaților 5 to go, un eveniment de amploare, dedicat celebrării a 10 ani de prezență pe piață și rezultate spectaculoase, care a reunit la începutul lunii februarie peste 500 de participanți, inclusiv francizați din România, Republica Moldova, Ungaria și Bulgaria, furnizori și parteneri.

Originară din Sinaia, tenismena Ana Bogdan, în vârstă de 32 de ani, a câștigat până în prezent două turnee WTA 125 și a moștenit pasiunea pentru sport din familie, ambii ei părinți fiind foști schiori de performanță.

Am acceptat cu bucurie invitația 5 to go, un brand cu care rezonez și pe care îl apreciez pentru evoluția sa și valorile pe care le promovează. Pentru sportivi, ca și pentru toți cei care pun preț pe un stil de viață sănătos, LEMONVITA este o alegere excelentă, un produs cu gust bun și puține calorii, care furnizează hidratare optimă și energie. Sunt recunoscătoare pentru acest parteneriat și nerăbdătoare să împărtășesc, odată cu pasiunea pentru sport, mesajul importanței alegerilor sănătoase pe care le avem mereu la îndemână”, a declarat Ana Bogdan.

Parteneriatul cu Ana s-a legat firesc și este o onoare să o susținem și să o avem alături ca ambasador. LEMONVITA este un brand bine primit încă de la lansarea lui, care va ajunge astfel la noi categorii de public, consolidând legătura cu consumatorii și inspirându-i  pe pasionații de sport și obiceiuri sănătoase să descopere noi oportunități și opțiuni benefice de consum”, spune Dumitru Iliescu, managing director retail 5 to go, cu privire la obiectivele de brand. 

În sport, ca și în business, pasiunea și perseverența sunt esențiale pentru succes și performanță, iar acest parteneriat dintre LEMONVITA by 5 to go și Ana Bogdan demonstrează angajamentul brandului față de sport și față de oamenii care au crescut prin muncă proprie, cu ambiție și dăruire, reprezentând o modalitate de a celebra determinarea și dedicarea necesare pentru depășirea limitelor și atingerea potențialului.

5 to go a luat naștere în 2015 și a atins în prezent pragul de 600  de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este un blend de trei origini, 100% Arabica, cu o aromă intensă și complexă. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în oricare dintre cafenelele rețelei: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related