Canakkale sau destinația din Turcia care merită vizitată în orice perioadă a anului

Canakkale sau destinația din Turcia care merită vizitată în orice perioadă a anului

Camera de Comerț și Industrie din Çanakkale (ÇTSO) a desfășurat a doua etapă a activităților sale de promovare la București, continuând inițiativa lansată anterior la Sofia, sub motto-ul „Çanakkale în fiecare sezon”.

Delegația ÇTSO a fost reprezentată de Ersin Kahraman - Vicepreședintele Consiliului de Administrație; Armağan Aydeğer - Vicepreședintele Adunării Generale; Ahmet Çelik, Ali Deniz, Akın Yalman, Berkin Karaca și Recep Yılmaz - Membrii Consiliului de Administrație; İlhami Gezici - Membrul Comitetului; Sema Sandal - Secretarul General și Berkay Geçer Expertul.

Evenimentul s-a desfășurat la București miercuri 26 februarie 2025, și a reunit personalități importante, inclusiv Consilierul pentru Turism din București Umut Özdemir; Consilierul Comercial Mehmet Naci Akdoğan; Directorul Institutului Yunus Emre București Mustafa Yıldız; Directorul Turkish Airlines București Hakkı Güntay; Directorul Școlilor Maarif București Tuna Balkan; Președintele Asociației Oamenilor de Afaceri Turci Ufuk Tandoğan; Directorul General al Pașa International Mehmet Erürker; precum și operatori de turism români, reprezentanți ai agențiilor de turism și mass-media.

Membrul Consiliului de Administrație, Akın Yalman, a susținut cuvântul de deschidere și a pus în evidență potențialul turistic și principalele atracții de la Çanakkale. Acesta a subliniat faptul că Podul 1915 Çanakkale a îmbunătățit considerabil accesibilitatea dinspre țările balcanice, facilitând transportul către regiune.

În discursul său de deschidere, Vicepreședintele Consiliului de Administrație al ÇTSO, Ersin Kahraman, a evidențiat prietenia profundă dintre Turcia și România, două țări vecine și aliate. El și-a exprimat aprecierea pentru miile de compatrioți care contribuie la consolidarea acestei relații și le-a transmis respectul și considerația sa. Kahraman a subliniat, de asemenea, că România este cel mai mare partener comercial al Turciei în Balcani și a menționat că România a fost țara în care exporturile Turciei au înregistrat cea mai mare creștere în anul precedent. Totodată, a invitat toți participanții să descopere frumusețile de la Çanakkale.

Directorul Turkish Airlines București, Hakkı Güntay, a susținut o prezentare amplă despre opțiunile de transport aerian și programul de zboruri către și dinspre Çanakkale.

 

ÇANAKKALE: O DESTINAȚIE CE MERITĂ EXPERIMENTATĂ ÎN ORICE SEZON!

După prezentările introductive, Vicepreședintele Adunării Generale și antreprenor în turism, Armağan Aydeğer, a susținut prima prezentare detaliată, axată pe Muzeul Troia, centrul orașului, insulele și monumentele istorice din Çanakkale. De asemenea, a împărtășit statistici turistice și informații despre semnificația istorică și culturală a regiunii.

Membrul Comitetului și antreprenor în turism, İlhami Gezici, a evidențiat oportunitățile unice pe care Çanakkale le oferă pentru turismul de scufundări. Acesta a prezentat patrimoniul subacvatic al regiunii și a subliniat faptul că Parcul Istoric Subacvatic din Gallipoli are potențialul de a deveni una dintre cele mai importante destinații de scufundări din lume.

În încheiere, Membrul Consiliului de Administrație și proprietar de agenție de turism, Ahmet Çelik, a susținut o prezentare detaliată intitulată „De ce ar trebui să vizitați Çanakkale?”. El a evidențiat potențialul turistic al orașului, acoperind aspecte precum gastronomia, preparatele locale, obiectivele de neratat, turismul de surfing, agențiile de turism și disponibilitatea ghizilor profesioniști.

După prezentări, au avut loc schimburi de cadouri și întâlniri B2B.

Evaluând evenimentul, Vicepreședintele Consiliului de Administrație al ÇTSO, Ersin Kahraman, a declarat: „După primul nostru eveniment de promovare la Sofia, am observat o creștere semnificativă a numărului de turiști bulgari care vizitează Çanakkale. Profesioniștii din turism ne-au informat că astfel de activități de promovare direcționate sunt mai eficiente decât târgurile de turism de mare amploare. Sunt convins că întâlnirea noastră din România va avea rezultate similare. Consolidarea activităților turistice reciproce va îmbunătăți cooperarea și va contribui la economia din Çanakkale. Îmi exprim cele mai bune urări pentru toate afacerile din sectorul turistic. De asemenea, dorim să ne exprimăm recunoștința față de Ambasadorul Republicii Turcia în România, domnul Özgür Kıvanç Altan, precum și față de Consilierul pentru Cultură și Promovare, domnul Umut Özdemir, și Consilierul Comercial, domnul Naci Akdoğan, pentru sprijinul valoros oferit.”

Evenimentul s-a încheiat cu o sesiune foto de grup.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related