Braseria Bisou, patiseria artizanală situată în inima Iașiului, face bilanțul anului 2024 și anunță planuri pentru 2025. În aproape 10 ani de activitate, Bisou a devenit un punct de referință pentru cei care apreciază produse de calitate. În noua fază de dezvoltare va fi și o destinație pentru mic dejun sau brunch.
Braseria Bisou a fost fondată în 2015 de Elena Păsălău și partenerul ei, iar afacerea a fost preluată în 2024 de antreprenoarea Georgiana Dragomir. Ea este și CEO al agenției de digital Grapefruit.
Odată cu această schimbare, noua proprietară vizează să extindă oferta de produse, să dezvolte noi parteneriate de distribuție pentru produsele ambalate, dar și să crească popularitatea braseriei în rândul ieșenilor. În doar câteva luni de la preluarea business-ului, veniturile Bisou au crescut cu peste 30% și au fost aduse în locație peste 10 produse noi.
„Am fost întâi clientă și am fost cucerită de produse, dar și de povestea Bisou. În momentul în care s-a ivit oportunitatea de-a contribui la evoluția acestui brand n-am ezitat nicio secundă. Reprezintă o fundație solidă pentru o dezvoltare pe termen lung. Tocmai de aceea, în prezent, obiectivul principal este să facem din Bisou un nume cunoscut în rândul comunității locale și naționale.
Visul meu este să fac cele mai bune sendvișuri din Iași. Mi-am propus ca într-un an de zile să avem coadă la Bisou de minimum o oră pentru sendvișurile pe care le vom face”, a declarat Georgiana Dragomir, owner, Bisou Brasserie.
Planurile pentru 2025 cuprind și investiții în retehnologizarea și dezvoltarea laboratorului, astfel încât Bisou să își extindă gama de produse cu opțiuni pentru mic dejun și brunch.
„Deși este încă un mare secret, pentru că suntem în teste, în maximum două luni vom lansa un produs unic în România, creat de o brutărie artizanală. În acest moment pot divulga doar două cuvinte cheie: sănătos și delicios, în același timp. Sunt încrezătoare că va fi un produs apreciat atât de clienții fideli ai Bisou, cât și de cei noi care vor veni de curiozitate și vor reveni de plăcere”, a declarat Georgiana Dragomir, owner, Bisou Brasserie.
În aproape un deceniu de activitate, braseria Bisou s-a remarcat prin adaptarea rețetelor internaționale și punerea lor în valoare cu ingredientele locale. Această abordare a permis menținerea unui gust autentic, apreciat de clienții fideli, dar și consolidarea unei rețele de parteneri locali care furnizează materia primă.
Produsele ambalate Bisou sunt disponibile în diverse locații din Iași și din țară, precum și în magazine online partenere. Printre vedetele gamei se numără grisinele „Le Petit Baton”, distribuite în toată țara, dar și plăcintele și merdenele proaspete, preferatele clienților din Iași.
Bisou este o patiserie artizanală din Iași, fondată în 2015. Situată în centrul istoric, în apropierea Palas Mall, Bisou oferă o gamă variată de produse de patiserie proaspete și ambalate, realizate cu ingrediente locale de cea mai bună calitate.