Pluxee pune accent, în strategia sa de creștere, pe extinderea potențialului și ofertei sale digitale, domeniile IT și digital jucând roluri esențiale pentru cultura și obiectivele companiei. Astfel, pentru a promova echilibrul de gen în tehnologie, Pluxee a stabilit un parteneriat cu Women in Tech®, o organizație non-profit fondată în 2018, cu o prezență globală în 54 de țări.
În luna martie, Pluxee România și Women in Tech® România vor organiza două evenimente pentru talentele feminine din domeniile IT și digital.
Oportunități de creștere în sectorul digital pentru femeile din România
Pluxee România își propune, prin colaborarea cu Women in Tech® România, să creeze noi oportunități pentru femeile care doresc să crească profesional în roluri digitale și să le deschidă noi orizonturi către companiile care urmează practici echitabile de recrutare și au o cultură organizațională incluzivă.
În acest sens, în luna martie vor avea loc două inițiative axate pe leadership și product management, dedicate femeilor din țara noastră:
- Workshop-ul „Emotional Intelligence and How it Applies to Leadership”, în care acestea vor învăța cum să-și gestioneze emoțiile când coordonează echipe, să descopere cum tiparele de gândire le influențează propriul stil de leadership și să exploreze felul în care inteligența emoțională îmbunătățește componentele cheie ale profesiei, precum managementul timpului, delegarea, managementul performanței, empatia, mentoratul și coaching-ul.
- Programul „Product Manager Academy 2025, Seria 2”, inițiat de Women in Tech® România și Google România și susținut de Pluxee România, este un curs de management de produs care oferă abilități fundamentale pentru a coordona lansări de produse de succes, începând din stadiul de concept și până când produsul ajunge la client.
„Mă bucur că avem ocazia să colaborăm cu Women in Tech® Global și să susținem femeile să performeze în IT și în domeniul digital, unde poate că nu au întotdeauna aceleași șanse ca bărbații. La Pluxee România, ne concentrăm pe crearea unor contexte astfel încât femeile să exceleze în roluri digitale prin sprijinirea creșterii lor profesionale, implementarea de practici de recrutare echitabile și promovarea unei culturi incluzive. Încurajând femeile în roluri din domeniul tehnologiei, consolidăm atât propria organizație, cât și industria în general”, a declarat Gabor Olajos, Country Managing Director, Pluxee România & Bulgaria.
Prin inițiativele sale globale și locale, Pluxee Group se angajează să îmbunătățească reprezentarea femeilor la toate nivelurile de management. Pluxee își propune ca, până în 2027, în cadrul grupului, cel puțin 40% din rolurile digitale și cel puțin 40% din pozițiile de management să fie ocupate de femei. La Pluxee România, femeile dețin peste 43% din pozițiile digitale.
WOMEN IN TECH ROMÂNIA
Women in Tech România, lansat oficial în ianuarie 2023, a devenit rapid un jucător cheie în promovarea diversității și incluziunii în industria tehnologiei din țară. De la începuturile sale, filiala din România s-a ocupat de crearea de evenimente dinamice și experiențe relevante pentru comunitatea sa în continuă creștere. Echipa de voluntariat Women in Tech România are în vedere:
- Creșterea numărului de femei în tehnologie prin promovarea educației în domeniile STEM, a carierelor în IT, a schimbărilor de carieră și a oportunităților de reconversie profesională.
- Sprijinirea profesionistelor în tehnologie prin programe educaționale, workshopuri, întâlniri și evenimente de networking.
- Promovarea la nivel internațional a fondatoarelor de startupuri și talentelor feminine din sectorul tehnologiei din România.
Impact și Realizări
În 2 ani, Women in Tech România:
- A organizat peste 20 de evenimente și întâlniri: Evenimente și conferințe emblematice, menite să susțină femeile prin crearea unei rețele puternice de suport și încurajarea dezvoltării personale și profesionale. De asemenea, a organizat serii de întâlniri și paneluri în care profesioniști din industrie își împărtășesc experiențele în domenii precum analiza de business, asigurarea calității, managementul produselor și experiența utilizatorului.
- Are peste 400 de beneficiari prin intermediul programelor sale educaționale.
- A obținut susținerea din partea a 20 de sponsori și parteneri din ecosistemul tehnologic, toți implicați în promovarea diversității.
- Are colaborări cu peste 15 parteneri comunitari.
- Și-a crescut prezența online la peste 7.000 de urmăritori pe rețelele sociale.
- A câștigat peste 600 de abonați la newsletter.
- A conectat peste 500 de membri pe WIT-Hub România.
Pluxee este un jucător global în domeniul beneficiilor extrasalariale și soluțiilor pentru creșterea implicării angajaților, activând în 29 de țări. Pluxee ajută companiile să atragă, să motiveze și să rețină talentele datorită unei game largi de soluții în domeniile Meal & Food, Wellbeing, Lifestyle, Reward & Recognition și Public Benefits. Susținută de tehnologie de vârf și de peste 5.400 de membri angajați, Pluxee acționează ca un partener de încredere într-un ecosistem B2B2C interconectat, format din peste 500.000 de clienți, 37 milioane de consumatori și 1,7 milioane de comercianți. Cu o experiență de peste 45 de ani, Pluxee se angajează să creeze un impact pozitiv în comunitățile locale, sprijinind bunăstarea angajaților la locul de muncă și protejând planeta.