Carlsberg celebrează revenirea la competițiile UEFA destinate echipelor naționale, semnând un nou parteneriat pe termen lung

Carlsberg celebrează revenirea la competițiile UEFA destinate echipelor naționale, semnând un nou parteneriat pe termen lung
Aleksander Čeferin, Președinte UEFA/ Jacob Aarup-Andersen, CEO Carlsberg
  • Carlsberg a semnat un nou parteneriat pe mai mulți ani cu UEFA, devenind Berea Oficială UEFA pentru Competițiile Echipelor Naționale.
  • Parteneriatul ia startul în cadrul primul turneu inclus în acordul de sponsorizare, preliminariile europene din luna martie 2025.
  • Ca parte a acordului de sponsorizare, mărcile Carlsberg vor beneficia de dreptul exclusiv de servire în cadrul competițiilor UEFA EURO 2028Ô, UEFA Women's EURO 2029, UEFA Futsal EUROÔ și UEFA Nations League FinalsÔ.

Carlsberg și UEFA anunță astăzi debutul unui parteneriat pe termen lung, în cadrul căruia Carlsberg devine Berea Oficială UEFA pentru Competițiile Echipelor Naționale de Fotbal. Parteneriatul include turneele UEFA EURO 2028Ô și UEFA Women’s EURO 2029, competițiile UEFA Nations League FinalsÔ și UEFA Women’s Nations League, preliminariile Men’s & Women’s European Qualifiers și UEFA Futsal EUROÔ.

Parteneriatul ia startul cu Calificările Europene din martie 2025 și marchează revenirea Carlsberg în fotbalul de cel mai înalt nivel, alături de echipele naționale europene de elită, după angajamentul său anterior alături de UEFA, care s-a extins pe mai bine de două decenii, între anii 1988 și 2016.

Această asociere excepțională reprezintă devotamentul continuu al berarului danez față de lumea sportului, evidențiat și prin parteneriatul de 33 de ani cu Liverpool FC. De-a lungul timpului, Carlsberg și LFC au colaborat constant pentru a crea campanii promoționale atractive și experiențe memorabile care celebrează istoria legendarului club de fotbal și, cel mai important, oferă fanilor adevărați mai mult acces la cele mai bune momente din fotbal.

Ca parte a acordului de sponsorizare, Carlsberg va beneficia de dreptul exclusiv de servire în cadrul turneelor UEFA EURO 2028Ô, UEFA Women's EURO 2029, UEFA Futsal EUROÔ și UEFA Nations League FinalsÔ, precum și de o expunere mai amplă pe panourile perimetrale și pe panourile interviurilor media realizate în timpul altor competiții UEFA destinate echipelor naționale de fotbal.

De asemenea, pe parcursul acestui parteneriat, Carlsberg, Berea Oficială UEFA pentru Competițiile  Echipelor Naționale va continua să ofere iubitorilor fotbalului experiențe unice.

Competițiile care fac obiectul acestui parteneriat sunt:

  • UEFA EURO 2028Ô
  • UEFA Women’s EURO 2029
  • UEFA Nations League FinalsÔ 2025, 2027, 2029
  • UEFA Women’s Nations League 2025-2030
  • Men’s European Qualifiers 2025-2029
  • Women’s European Qualifiers 2028, 2029
  • UEFA Futsal EUROÔ 2026, 2030.

Este un privilegiu pentru noi să fim Berea Oficială UEFA pentru Competițiile Echipelor Naționale de Fotbal. Misiunea noastră este să oferim oamenilor acces la cele mai bune experiențe, iar acest parteneriat reprezintă o ocazie extraordinară pentru Carlsberg de a aduce iubitorii acestui sport mai aproape de tot ce este mai bun în fotbal. Cu Carlsberg și portofoliul nostru extins de beri vom oferi fanilor experiențe de neuitat. Suntem încântați de oportunitățile pe care le putem sprijini pe mai multe planuri, de la fotbalul feminin și experiența suporterilor, la momente memorabile în ziua meciului și multe altele. Carlsberg și fotbalul formează o echipă grozavă. Acest sport a cunoscut o creștere exponențială de la prima noastră sponsorizare a UEFA EURO 1988, iar acum atrage mai multă atenție ca niciodată, în special la nivel internațional. Urmează foarte multe competiții captivante și abia așteptăm să investim în continuare în această călătorie, atât pentru fotbalul feminin, cât și pentru cel masculin”, a declarat Lynsey Woods, Global Brand Director Carlsberg.

Carlsberg, unul dintre cele mai iubite branduri din portofoliul Tuborg România, a fost mereu un susținător autentic al fotbalului, atât la nivel global, cât și în plan local. De-a lungul anilor, prin campaniile și promoțiile noastre, am fost alături de suporterii adevărați ai acestui sport, celebrând împreună fiecare gol, fiecare victorie și emoția fiecărui moment memorabil. Suntem încântați că, prin continuarea acestui parteneriat cu UEFA, avem ocazia să aducem berea Carlsberg mai aproape de inimile iubitorilor români de fotbal, prin activări, campanii speciale și experiențe unice, care vor rămâne în inima și mintea lor mult timp de acum înainte. Carlsberg și fotbalul împărtășesc aceeași pasiune – pentru perfecțiune, emoție, comunitate. Parteneriatul cu UEFA consolidează legătura dintre un sport legendar și, probabil, cea mai bună bere din lume, iar noi suntem bucuroși să pornim împreună pe acest nou drum”, a declarat Simona Potecu, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.

Carlsberg și UEFA au format un parteneriat solid încă din timpul turneului UEFA EURO 1988, iar acum suntem entuziasmați să deschidem împreună acest nou capitol. Urmează o serie impresionantă de competiții ale echipelor naționale europene și așteptăm cu nerăbdare să aducem fotbalul mai aproape de suporteri și să transformăm fiecare moment într-unul și mai special”, a declarat Aleksander Čeferin, Președinte UEFA.

Fondat în 1847 de către berarul J.C. Jacobsen, Carlsberg Group este unul dintre cei mai importanți berari din lume, având un portofoliu atractiv de mărci de bere și alte băuturi. Cu peste 37.000 de angajați și o prezență în mai mult de 150 de piețe, Grupul  Carlsberg are misiunea de a produce bere pentru un prezent și un viitor mai bun. Desfășurarea activității într-un mod responsabil și sustenabil sprijină această misiune și impulsionează eforturile de a oferi valoare atât partenerilor săi, cât și societății. 

Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include mărcile de bere Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, 1664 Blanc, Bucur, cidrul Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related