Consolideaza-ti reputatia de angajator la Employer Branding Conference

Consolideaza-ti reputatia de angajator la Employer Branding Conference

Intr-o perioada a transformarilor accelerate, talentele joaca un rol crucial in succesul organizatiilor. Asteptarile angajatilor s-au schimbat, iar construirea unui brand de angajator autentic si relevant este acum o necesitate pentru orice organizatie. Cum companiile isi definesc si promoveaza valorile si cultura organizationala devine factorul care face diferenta intre succesul pe termen lung si stagnare.

Pe 1 aprilie 2025, la Hotel JW Marriott din Bucuresti, vom explora impreuna cele mai noi si eficiente strategii din domeniul resurselor umane, in cadrul celei de-a 14-a editii a Employer Branding Conference. Fiecare sesiune va adresa subiecte de actualitate si provocari majore in crearea unui brand de angajator puternic si sustenabil. Participantii vor avea oportunitatea de a interactiona cu experti, de a invata prin studii de caz si de a stabili contacte esentiale in industrie.

Vorbitori renumiti vor impartasi cunostintele si experientele lor prin prezentari captivante si sesiuni interactive, care vor motiva participantii si vor incuraja un schimb activ de idei. Pe scena conferintei vor fi prezenti: Georgiana Alecu (HR Director Employee Lifecycle, Lidl Romania), Emily Firth (Co-Founder, TheTruthWorks), Fiona Passantino (Author, Keynote Speaker, AI-Human Trainer, Working Humans), Tanya Cortegaca (Head of Talent Communications, Thales Group), Radu Atanasiu (Associate Dean, Bucharest International School of Management), Anca Decu (People & Culture Director, Up Romania), Corina Faurescu (Senior HR Manager, Booking Holdings), Andreea Baciu (Chief Culture Officer, UiPath), Cristina Petrescu (Communication & Employer Branding Team Lead, Booking Holdings), Ioana Moldovan (Director General, SanoPass), Dan Moraru (Country Lead, 7card by Wellhub), Gabriela Constantinescu (Head of Human Resources, Libra Internet Bank), Iulia Chapuis (People & Organisation Director, Novo Nordisk Romania), Sergio Gómez Jara (Head of Talent Acquisition & Employer Branding, L’Oréal Romania), Raluca Dumitra (Head of Marketing, eJobs Group), Cristian Vladoiu (Senior Change Advisor & Prosci Certified Advanced Instructor, Pathos Leadership, Global Affiliate of Prosci US).

 

INVITATI SPECIALI INTERNATIONALI

Emily Firth (Co-Founder, TheTruthWorks) considera ca adevarul este cel mai puternic instrument pe care o companie il are pentru a atrage si retine talente. Acesta ajuta la construirea increderii, care este tot mai redusa in relatia angajator-angajat. Avand o multime de clienti la nivel global, ea stie cum sa implice colegii intr-un mod sincer. Emily este, de asemenea, fosta sefa premiata de Employer Branding la Booking.com, unde a coordonat strategiile de comunicare pentru atragerea si retinerea talentelor in peste 70 de piete, sprijinind in acelasi timp initiativele Women in Tech si DEI.

Fiona Passantino (Author, Keynote Speaker, AI-Human Trainer, Working Humans) ajuta oamenii sa-si imbunatateasca munca prin integrarea AI, leadership si comunicare, maximizand conexiunea, creativitatea si implicarea. Speaker motivational si autor premiat al seriei „Comic Books for Executives”, Fiona este experta in comunicare corporativa si HR, cu o cariera in mari organizatii europene. Este o voce emergenta in domeniul AI-Human, sustinand evenimente internationale. Cu un stil plin de umor, Fiona a lansat cartea „AI-Powered Professional” (2025), un ghid practic pentru utilizarea AI in cresterea productivitatii.

Tanya Cortegaca (Head of Talent Communications, Thales Group) a studiat Managementul International si Franceza la Universitatea Bath din Anglia, absolvind in 2012, in acelasi an in care si-a inceput cariera la Thales. In ultimii 12 ani in companie, a petrecut 5 dintre ei lucrand la Paris in comunicare interna si manageriala, inainte de a se muta inapoi la Londra pentru a se alatura echipei de employer branding. Din 2019 ocupa functia de Head of Talent Communications pentru grup, lucrand in stransa colaborare cu echipele de Talent Acquisition.

 

STUDIU IN EXCLUSIVITATE

2025 Benefits: How Employee Expectations Align with Employer Plans

Intr-un context in care salariile nu mai cresc in ritmul cu care eram obisnuiti, angajatii incep sa se uite cu ochi noi la pachetele de beneficii extrasalariale pe care le primesc. Nu au puterea de a fi argumentul principal in functie de care sa accepte o oferta noua de angajare, dar pot contribui masiv la fidelizare si devin un factor motivator din ce in ce mai serios. Nu intotdeauna, insa, lista de dorinte ale angajatilor se suprapune peste planurile pe care le au angajatorii cu privire la beneficiile pe care le includ in pachetul extrasalarial. Din studiul realizat in exclusivitate pentru Employer Branding Conference, impreuna cu eJobs, aflam ce beneficii isi doresc angajatii anul acesta, dar si cum vor arata pachetele gandite de angajatori.

Editia de primavara a Employer Branding Conference 2025 este un eveniment organizat de Evensys, in parteneriat cu Lidl Romania, Up Romania, Booking Holdings, SanoPass by MedLife, 7card by Wellhub, HelpNet si eJobs.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related