PENNY este partener principal al Cursei Populare 3.5K din cadrul Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță

PENNY este partener principal al Cursei Populare 3.5K din cadrul Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță

PENNY România, pentru al doilea an consecutiv, va fi partenerul principal al Cursei Populare 3.5K din cadrul Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță. Evenimentul, care va avea loc duminică, 27 aprilie 2025, se desfășoară pe diferite trasee ale capitalei și este dedicat tuturor iubitorilor de mișcare în aer liber.

Evenimentul a fost creat la iniţiativa campioanei olimpice de maraton Constantina Diţă și urmărește promovarea sportului și stilului de viață sănătos. Acesta creează oportunități pentru atleții români de top, sprijină organizațiile de caritate locale, contribuie la promovarea Municipiului București și a României ca destinații turistice internaționale și generează un impact economic pozitiv atât pentru capitală, cât și pentru companiile locale.

PENNY sprijină un stil de viață sănătos și comunitatea pasionată de sport prin oferirea unei reduceri de 15% pentru toți participanții care se înscriu prin aplicația PENNY la Cursa Populară 3.5K și sunt posesori de PENNY Card. Pentru a beneficia de acest discount, participanții trebuie să utilizeze codul de reducere disponibil în aplicația mobilă PENNY în timpul procesului de înscriere, iar taxele de participare pentru Cursa Populară variază în funcție de perioada de înscriere.

În plus, PENNY va organiza concursuri în social media, în perioada 25 – 30 martie 2025, la care participanții pot câștiga invitații la Cursa Populară, cea mai frumoasă cursă de alergare pe stradă din România, prin tragere la sorți. Detaliile concursului vor fi disponibile pe paginile oficiale de Instagram și Facebook ale brandului.

„Suntem încântați să fim din nou parteneri ai acestui eveniment extraordinar. Ne bucurăm să susținem, alături de toți participanții, un stil de viață activ și sănătos. Prin această colaborare, ne dorim să aducem împreună oamenii, să le oferim motivația necesară pentru a-și depăși limitele și să sprijinim, totodată, o comunitate activă și sănătoasă.”, a afirmat Daniel Gross, CEO PENNY | REWE România.

Prezența PENNY la eveniment va fi marcată de activări surpriză unde participanții se vor bucura de diverse activități, dar și de un Fresh Corner aprovizionat cu fructe proaspete, necesare participanților pentru a maximiza energia din timpul evenimentului.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 417 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related