PepsiCo lansează un centru de training de ultimă generație pentru formarea studenților și a angajaților

PepsiCo lansează un centru de training de ultimă generație pentru formarea studenților și a angajaților

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a investit 137.000 de dolari în dezvoltarea Centrului de Training din fabrica de băuturi PepsiCo East Balkans din Dragomirești-Deal, o sală dotată cu echipamente de ultimă generație destinată instruirii practice și formării viitorilor specialiști în producția de băuturi răcoritoare. Acest spațiu de învățare ultramodern va sprijini atât angajații, cât și studenții în dobândirea de competențe tehnice, oferindu-le posibilitatea de a simula în laborator procesele de producție și mentenanță.

Începând cu această lună, aici se va desfășura programul prin care angajați din fabricile PepsiCo East Balkans vor fi pregătiți să devină formatori interni. După finalizarea trainingului, aceștia vor putea susține, la rândul lor, sesiuni de instruire pentru colegi, contribuind la îmbunătățirea mentenanței preventive și predictive, cu scopul creșterii eficienței proceselor de producție. De asemenea, în Centrul de training PepsiCo se vor desfășura, separat, laboratoare dedicate studenților de la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București, Facultatea de Inginerie Mecanică și Mecatronică.

„Prin această inițiativă, ne dorim să le oferim colegilor noștri și viitorilor specialiști din industrie o experiență de învățare cât mai aplicată. Centrul de training este locul în care pot testa, experimenta și învăța direct pe echipamente reale, într-un mediu sigur. Parteneriatul cu Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București reprezintă o dovadă clară de colaborare eficientă între piața muncii și piața educației, centrată pe dezvoltarea profesională a viitoarelor generații de profesioniști”, a declarat Silvia Petre, HR Director PepsiCo East Balkans.

Sala poate găzdui simultan 20 de persoane și este dotată cu diferite echipamente mecanice, electronice și pneumatice, precum și un mini-robot utilizat pentru simularea unor procese de producție. Studenții vor avea ocazia să utilizeze echipamente care simulează procesele de producție dintr-o fabrică de băuturi, dar și sisteme electrice și automatizate, iar angajații PepsiCo din cele două fabrici din România vor participa la sesiuni de pregătire tehnică avansată.

În fabrica Dragomirești-Deal,  PepsiCo a investit, în urmă cu doi ani, 13 milioane de dolari într-o linie de producție complet automatizată. Cea mai avansată linie din portofoliul PepsiCo Europa, aceasta poate produce până la 1 milion de sticle de băuturi pe zi, reducând consumul de energie și apă cu 30%, utilizând cu 20% mai puțin dioxid de carbon și economisind aproximativ 30 de tone de plastic anual.

PepsiCo își desfășoară activitatea și investește în România de peste 30 de ani. În ultimii 10 ani, PepsiCo a investit direct 320 de milioane de dolari în România, susținând dezvoltarea continuă a afacerii sale în țară și consolidându-și rolul de hub regional de producție și distribuție.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related