Burger King își extinde prezența în România și aduce faimosul gust flame-grilled în București, Militari Fashion House, odată cu deschiderea primului restaurant drive-thru din capitală. Cu un decor modern și prietenos, noul restaurant promite să ofere vizitatorilor experiența autentică Burger King.
Pentru a marca această deschidere, primii 100 de vizitatori din ziua inaugurării primesc un burger Whopper din partea casei. De asemenea, pe parcursul zilei de 31 martie, toți clienții se pot bucura de oferte exclusive, perfecte pentru a completa experiența flame-grilled a unui eveniment Burger King.
“Anul 2024 a fost unul foarte dinamic pentru Burger King în România și a marcat o serie de premiere importante, inclusiv lansarea aplicației noastre mobile, difuzarea primului spot TV și relansarea iconicului Whopper. Acest ritm ne-a propulsat într-un 2025 care începe cu aceeași energie. Astăzi, suntem încântați să anunțăm prima deschidere a anului, și anume primul nostru restaurant drive-thru din București, în Fashion Shopping House. Acest nou restaurant redefinește modul în care interacționăm cu comunitatea Burger King, oferindu-le clienților posibilitatea de a se bucura de produsele noastre direct din confortul mașinilor lor. Îi așteptăm pe fanii Burger King să se bucure de experiența din restaurantele noastre”, a declarat Cristian Turculeț, Head of Operations Burger King România.
Restaurantul din București este dotat cu facilități moderne și are un design contemporan, creat pentru a oferi confort și o ambianță plăcută pentru servirea mesei. Noul restaurant oferă opțiunea de refill pentru băuturi răcoritoare și beneficiază de un spațiu de servire generos, în care o echipă de grill kings vor pregăti faimoșii burgeri la grătar cu flacără.
Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 70 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.