CRESSENT lansează CRESSENT Collective – o inițiativă care celebrează parteneriatele de durată și valorile care au stat la baza dezvoltării companiei în cei 30 de ani de activitate: calitate, respect pentru clienți și parteneri, colaborare și eleganță discretă. Mai mult decât o platformă de comunicare, CRESSENT Collective este astfel un manifest pentru un mod diferit de amenaja în industria designului interior.
CRESSENT colaborează, în prezent, cu peste 30 de branduri europene, multe dintre ele cu tradiție de zeci de ani, recunoscute la nivel internațional pentru calitate, constanță și poziția de lider în domeniul lor. De la suprafețe inovatoare și materiale decorative cu texturi speciale, la sisteme funcționale, accesorii și soluții tehnice avansate, portofoliul CRESSENT reflectă o selecție atentă, construită în timp, prin încredere reciprocă și respect profesional.
În aceeași direcție, sub umbrela CRESSENT Collective, platforma va găzdui interviuri cu producători, designeri, arhitecți și antreprenori din domeniu, studii de caz și proiecte relevante realizate cu materiale din portofoliul CRESSENT, campanii editoriale despre inovație, sustenabilitate, soluții tehnice și estetice, alături de evenimente tematice și momente de dialog profesional.
„CRESSENT Collective este forma noastră de recunoștință față de toți partenerii care ne-au fost alături de-a lungul timpului – furnizori, arhitecți, designeri, producători de mobilier, distribuitori – și un angajament față de cei cu care împărtășim aceeași viziune: durabilitate, inovație și rafinament. În același timp, este un pas firesc în direcția în care am crescut în toți acești ani: aceea de a crea punți între branduri valoroase și profesioniști care știu să le pună în valoare. Credem în relațiile de durată, în promisiunile respectate, în calitatea care se simte și se vede în timp. Ne dorim ca această inițiativă să inspire, să conecteze și să deschidă drumuri pentru o nouă generație de design interior în România, una în care silent luxury să nu mai fie doar un concept, ci o realitate”, a precizat László Sztupár, cofondator și CEO CRESSENT.
„În ADN-ul companiei noastre stă filosofia luxului discret, care se manifestă și în relațiile pe care le-am creat. Ideea CRESSENT Collective a fost de a crea o platformă vie, construită în jurul ideii că valoarea nu vine doar din produs, ci și din contextul în care este folosit, din povestea celor care îl aleg, îl transformă și îl integrează într-un proiect de durată. Vedem acest lucru de 30 de ani, iar acum aducem în prim plan toate aceste povești care ne-au inspirat zi de zi și care sperăm să inspire mai departe. Ne dorim să oferim un spațiu în care să schimbăm idei, să adunăm în jurul acestui concept profesioniști, parteneri, clienți care gândesc și creează dincolo de trenduri, care construiesc spații durabile, expresive, relevante”, a completat Zsolt Wegroszta, managing partner CRESSENT.
Fondată în 1995 la Baia Mare, CRESSENT oferă soluții premium pentru design interior, colaborând cu branduri internaționale de renume și susținând excelența în fiecare proiect realizat. Printr-o combinație de inovație, tradiție și angajament față de calitate, 30 de ani mai târziu CRESSENT continuă să inspire și să definească standarde în industria mobilierului din România, oferind un portofoliu total de peste 5.000 produse de la peste 30 furnizori de top din Europa. Printre brandurile cu care CRESSENT a creat un parteneriat de lungă durată se numără Arturo Salice SPA, Cleaf, Fenix, ABET Laminati, ARPA Industriale, SIBU Design, Furnipart, Schulte, Terno Scorevolli, Camar și multe altele.