Lyubomir Spasov este noul Country Topline Unit Leader Danone România

Lyubomir Spasov este noul Country Topline Unit Leader Danone România
Lyubomir Spasov, Country Topline Unit Danone România

Începând cu 1 aprilie Lyubomir Spasov a preluat funcția de Country Topline Unit Leader Danone România după ce a ocupat anterior poziția de Director Vânzări în cadrul Danone Bulgaria.

Lyubomir Spasov s-a alăturat echipei Danone în 2015 unde a avut diverse roluri de management în cadrul Danone Bulgaria, incluzând Commercial Development Manager, National Field Sales Manager și National Key Account Manager.

Cu o experiență de peste 23 de ani în retail și FMCG, Lyubomir Spasov a avut un parcurs remarcabil în cadrul unor companii internaționale de renume precum „Maxium Bulgaria”, „Devin” și „British American Tobacco”. În calitate de Country Topline Unit Leader la Danone România el va coordona operațiunile comerciale ale companiei și va contribui la consolidarea poziției de lider a Danone pe piața locală de iaurt și produse pe bază de plante.

„Sunt încântat să mă alătur echipei din România, o țară unde Danone face parte din industrie de mai bine de 26 de ani. Este o onoare să fiu parte din Danone România și sunt încrezător că, împreună cu echipa locală, vom continua să ne dedicăm promovării și susținerii unui stil de viață sănătos și echilibrat, să investim în inovație și sustenabilitate pentru un impact pozitiv asupra comunităților și mediului înconjurător”, a declarat Lyubomir Spasov, Country Topline Unit Danone România.

În această nouă poziție el preia funcția de la Oana Bejan care a făcut parte din Danone România timp de 12 ani și care a ales un nou capitol în viața sa profesională.

Danone are o istorie de peste 26 de ani de producție locală, o perioadă marcată de investiții constante, inovație continuă și un angajament ferm pentru calitatea produselor. Fabrica Danone din București este recunoscută ca fiind una dintre cele mai performante fabrici Danone din Europa unde se utilizează exclusiv lapte românesc provenit de la fermieri și gospodari locali, furnizând produse lactate nu doar pentru România, ci și pentru 14 alte țări europene.

La finalul anului 2023, Danone România a obținut certificarea B Corp, aderând astfel la mișcarea globală pentru sustenabilitate. Această certificare plasează compania în grupul regional al Europei Centrale și de Est, care include și Bulgaria, Ungaria, Cehia și Slovacia. Prin această realizare, Danone România se alătură unui număr de peste 6.000 de companii din 80 de țări și 150 de industrii, care respectă standarde stricte de performanță socială și de mediu, transparență și responsabilitate.

Danone este lider mondial în domeniul alimentelor și băuturilor, care activează în trei categorii de produse axate pe sănătate, cu o creștere rapidă și în tendințe: Produse lactate proaspete, Produse pe bază de plante, Ape și Nutriție specializată. Cu o misiune de lungă durată de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone își propune să inspire practici mai sănătoase și mai durabile de alimentație și de consum, angajându-se în același timp să obțină un impact măsurabil în domeniul nutrițional, social și de mediu. Danone și-a definit strategia Renew pentru a restabili creșterea, competitivitatea și crearea de valoare pe termen lung. Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk). 

Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 14 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte 100% românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari.

Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related