Xiaomi dezvăluie cei 22 creatori de conținut care vor participa la Red Bull Ibiza Royale, care va avea loc la Ibiza pe 9 aprilie 2025. 18 dintre acești influencers, proveniți din diverse piețe internaționale și activi în domeniile fitness, stil de viață și rețele sociale, își vor pune abilitățile fizice și mentale la încercare într-una dintre cele mai intense curse cu obstacole – o adevărată provocare până în vârful Castelului Ibiza.
Creatorii vor documenta fiecare etapă a acestei aventuri, oferindu-le urmăritorilor o experiență captivantă și autentică. Xiaomi, va fi alături de ei, cu noua sa serie Redmi Note 14, asigurându-se că fiecare moment al cursei este surprins și partajat cu toți urmăritorii în timp real.
"Red Bull Ibiza Royale este ocazia perfectă de a testa nu doar abilitățile fizice, ci și potențialul dispozitivelor noastre. Suntem încântați să sprijinim acești creatori talentați cu seria Redmi Note 14, oferindu-le posibilitatea să împărtășească fiecare clipă din această experiență unică cu publicul lor din întreaga lume", declară Jia Wei, Head of Marketing, Xiaomi Western Europe.
Iată creatorii de conținut care se vor alătura competiției în echipe dedicate:
- Spania: Gravity Breakers
- Ana Furia și Jhonder Gómez – Dansatori de Break Dance din echipa olimpică a Spaniei
- Franța: Toupou & Boulou
- Hugo Trablesi – Lifestyle influencer
- Oriane Greco – Fotbalist și influencer
- Italia: Jumami
- Julian Maliwat și Maria Vittoria Vassanelli – Lifestyle influenceri
- Polonia: The Speed Titans
- Mateusz Baszczyński – Lifestyle influencer
- Kinga Dabrowska – Creator video și lifestyle influencer
- Cehia: Survivorovi
- Sebastian Navrátil – Cântăreț, influencer
- Andrea Bezděková – Model, influencer
- România: Tropical Turbo
- Carmina Teiceanu – Dansator, creator de conținut, pasionată de sport
- Louis Florea – Dansator și coreograf
- Brazilia: Biscoitinho
- Beatriz Boeke & Daniel Aragão - Fitness și sport
- Chile: Aguante Pro Plus
- Nicolas Gonzales – Creator de conținut, calisthenics
- Paulina Fischer – Comedian, pasionată de fitness
- Turcia: Iconic Red Storm
- Süleyman Atlı & Melissa Özkan – Influenceri și creatori de conținut
De asemenea, influencerul de fitness și lifestyle Andreas Cyrill Dürnerberger, alături de Maurice Pehle – lider al Berlin Running Club, Xiaomi Creator și fotograf din Germania – precum și influencerii de fitness Ed Scott și Travis Verky din Marea Britanie, se vor alătura evenimentului pentru a crea conținut original pe parcursul competiției.
Acești creatori de conținut, care activează în domenii precum fitness, dans, sport și lifestyle, vor juca un rol esențial în aducerea evenimentului Red Bull Ibiza Royale în atenția publicului internațional. Influența lor extinsă pe rețelele sociale va amplifica entuziasmul și va prezenta obstacolele pe care echipele vor trebui să le înfrunte în cursă.
Xiaomi este partenerul tehnologic oficial al evenimentului, sprijinind participanții cu seria Redmi Note 14, pentru a surprinde fiecare moment cu o calitate înaltă și a oferi o experiență vizuală de excepție.
Urmărește aventura
Nu ratați șansa de a le urmări experiențele, provocările și emoțiile în timp ce se pregătesc să concureze în Red Bull Ibiza Royale.
Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe piața principală a Bursei de Valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de larg consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT.
Plecând de la viziunea „Fii prieten cu utilizatorii și cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovația, o experiență de utilizare de înaltă calitate și eficiență operațională. Compania dezvoltă constant produse remarcabile la prețuri echitabile, oferind oamenilor din întreaga lume acces la o viață îmbunătățită prin tehnologie inovatoare.Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri din lume. În decembrie 2024, MAU a atins aproximativ 702,3 milioane (inclusiv smartphone-uri și tablete) la nivel global. Compania a stabilit, de asemenea, cea mai importantă platformă AIoT (AI+IoT) pentru consumatori din lume, a atins aproximativ 904,6 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-urile, laptopurile și tabletele) începând cu 31 decembrie 2024.
În octombrie 2023, Xiaomi și-a extins strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, integrând perfect dispozitivele personale, produsele smart home și automobilele. Xiaomi pune întotdeauna oamenii în centrul inovației și își asumă angajamentul de a oferi experiențe conectate, complete și intuitive. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2024, Xiaomi a fost inclus pentru al șaselea an consecutiv în clasamentul Fortune Global 500.
Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.